جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در نقده با روشی آسان

ثبت شرکت در نقده

نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکت تجاری راهنمای افراد برای تجارت خواهد بود، اگر در شهر نقده می خواهید کسب و کارتان را رونق بخشید ما به شما مشاوره رایگان حقوقی ارائه می کنیم. در ادامه راهنمای شما خواهیم بود.

ثبت شرکت در نقده

ثبت شرکت در نقده باتوجه به رونق کسب و کار در نقده حائز اهمیت می باشد. بهتر است بدانید هر نوع تجارتی باید در حیطه قوانین انجام شود و در مسیر امور بازرگانی گام بردارند، هر اقدامی برای ایجاد کسب و کار باید با روش های نوین ثبتی انجام شود و از طریق آن سود کسب کنند. با ثبت شرکت در نقده می توانید از مشاوره های تخصصی کار گروه ثبتی ایلیا در نقده بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در نقده

کلیه مراحل ثبت شرکت در نقده کاملا به صورت تخصصی توسط کار گروه ثبت شرکت در نقده مجتمع ثبت ایلیا انجام می شود . ابتدایی ترین امر برای ثبت یک شرکت تجاری تدارک مدارک ثبتی و حقوقی شرکا و شرکت است که باید به اداره ثبت شرکت ها ارائه شود.

از این رو با مشاوره تخصصی می توانید در زمینه امور تجارتی اقدام کنید. تمامی سوالات شما در زمینه ثبت شرکت ها در مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا پاسخ داده می شود از این رو تنها با یک تماس می توانید در مسیر تحقق اهدافتان گام بردارید.

ثبت شرکت در نقده

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در نقده

کلیه مدارک لازم جهت شرکت در نقده شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط کار گروه ثبت شرکت در نقده مجتمع ثبتی ایلیا توضیح داده می شود لازم است.

مدارک ثبت شرکت های تجاری بر اساس نوع شرکت تجاری متغییر است که در صورت کلی شامل موارد زیر است:

  • ارائه مدارک شناسایی شرکا
  • ارائه مدارک مربوط به ثبت شرکت تجاری
  • پرداخت هزینه های مربوط به اظهارنامه شرکت
  • ارائه اساسنامه و شرکتنامه شرکت
  • تسلیم 5 نام برای شرکت تجاری

زمان و هزینه ثبت شرکت در نقده

با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها نقده و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکتها در نقده زمان و هزینه امور ثبتی در نقده متغیر می باشد. تمامی هزینه های ثبت شرکت را تنها با مشاوره تخصصی ایلیا می توانید دریافت کنید.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در نقده با مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید. ما در زمان اداری پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. با ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها