جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در مبارکه

ثبت شرکت در مبارکه

ثبت شرکت تجاری در سال های اخیر راهی مناسب برای اقدام به تجارت است، تمامی نکات حقوقی در زمینه ثبت شرکت در مبارکه را می توانید از طریق مشاوره حقوقی کارشناسان ثبتی ایلیا دریافت کرده و در این مسیر تخصصی اقدام کنید.

راهنمای ثبت شرکت در مبارکه

ثبت شرکت باتوجه به رونق کسب و کار در مبارکه حائز اهمیت می باشد. با ثبت شرکت در مبارکه میتوانید از مشاوره های تخصصی کار گروه ثبتی ایلیا در مبارکه بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در مبارکه

کلیه مراحل ثبت شرکت در مبارکه کاملاً به صورت تخصصی توسط کار گروه ثبت شرکت در مبارکه مجتمع ثبتی ایلیا انجام می شود .

نحوه ثبت شرکت ها در سال های اخیر به دلیل سامانه ای شدن امور تنها با بارگزاری مدارک شرکت و شرکای انتخابی و پر کردن فیلدهای این سامانه انجام می گیرد. پس از ارائه مدارک ثبتی بازرسین اقدام به کارشناسی کرده و امکان ثبت یا عدم ثبت را ارائه می کنند.

در صورت اعلام قابل ثبت بودن شرکت شماره ثبتی 11 رقمی به متقاضیان ارائه می گردد که به حکم شناسه شرکت خواهد بود. حال زمان ان می رسد که اقدامات پس از ثبت شرکت در مبارکه را با تخصص کافی انجام دهید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مبارکه

کلیه مدارک لازم جهت شرکت در مبارکه شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط کار گروه ثبت شرکت در مبارکه مجتمع ثبتی ایلیا توضیح داده می شود لازم است .

ثبت شرکت در مبارکه

ثبت شرکت مسئولیت محدود در مبارکه

شرکت تجاری باید بر اساس اصول و قواعد خاص در کشور به ثبت رسند، تمامی اصول ثبت شرکتها را می توانید در سایت اداره ثبت شرکتها مطالعه کنید، نوع پرتقاضای شرکت تجاری بدون شک شرکت مسئولیت محدود باید دانست، در این مسیر در صورت تمایل به اخذ مشاوره تخصصی می توانید با گروه ثبتی ایلیا در ارتباط باشید. بهتر است بدانید شرکت مسئولیت محدود را می توانید تنها با دو شریک به ثبت برسانید.

ثبت شرکت سهامی خاص در مبارکه

شرکت سهامی خاص در ایران می تواند تنها با 3 سهامدار و 2بازرس به ثبت رسد از این رو اگر تمایل به ثبت این شرکت ها دارید می توانید با مشاوره تخصصی کارشناسان ایلیا اهدافتان را برای قانونی انجام شدن امورتجاری خود پیش ببرید.

ثبت موسسه در مبارکه

موسسات غیرتجاری با در نظر گرفتن تمامی اصول و قواعدی که نیاز به ثبت دارد باید در سامانه ثبت شرکتها به ثبت رسد از این رو تنها با یک تماس می توانید نکات حقوقی را از کارشناسان ایلیا اخذ کنید.

این موسسات به دلیل اقدام به فعالیتی غیر از تجارت به مانند آموزش یا خیریه مخدماتی را به جامعه ارائه می دهند که بسته به نوع موسسه سود آور یا غیر سودآور می باشند.

زمان و هزینه ثبت شرکت در مبارکه

با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها مبارکه و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکتها در مبارکه زمان و هزینه امور ثبتی در مبارکه متغیر می باشد.

زمان تقریبی برای ثبت شرکتهای تجاری در مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا بر طبق تجربه تا 7 روز کاری خواهد بود که بسته به نوع شرکتتان این زمان متغییر خواهد بود.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در مبارکه با گروه ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید این تضمین را به شما خواهیم داد ثبت شرکت در مبارکه در کم ترین زمان پیش خواهد رفت و مشاوره رایگان ایلیا راهنمای شما خواهد بود.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسنعلی نوریان ابراهیم
حسنعلی نوریان ابراهیم
1 سال قبل

برای ثبت نام کار ثبت شرکتم از کجا شروع کنم؟

شماره تماس:
9137294626