جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در مازندران

ثبت شرکت در مازندران

همواره شما موکل گرامی ثبت شرکت در شهر مازندران سوالات متعددی در خصوص نحوه ثبت شرکت در مازندران داشته اید لطفا برای دریافت پاسخ سوالات خود تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در مازندران

شما تا زمانی که به عنوان یک شخصیت حقیقی فعالیت تجاری داشته باشید قانون تجارت نمی تواند در موارد مختلفی چون حمایت در قوانین مالیاتی ، اخذ وام، شرکت پروژه های دولتی شما را حمایت کند اما زمانی که شما در قالب شخصیت حقوقی حاضر می شوید طبق قانون بایستی به شما و شرکایتان کمک شود این کا را تنها با ثبت یک شرکت انجام می دهید شرکتی که بایستی از مجموع 2 نفر تشکیل شود و براساس قانون مشخص شده شرکت ها قالب مختلفی دارند همچنین برای ثبت باید یک سری مدارک مشخص ارائه دهید که براساس قالب های شرکت یک سری مدارک اضافه و یا کم می شود ( ما به اختصار در بخش های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت ) .

به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از موضوع فعالیت ها نیازمند جواز و یا مدرک تحصیلی هستند که اخذ آن بایستی از مراجع ذی صلاح صورت گیرد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مازندران

مدارک لازم برای ثبت شرکت در مازنداران بدون توجه به قالب شرکت ها عبارتند از :

  • مدارک هویتی اشخاص عضو در شرکت ( سهام دار ، مدیرعامل ، بازرس )
  • تنظیم اوراق شرکت ( اساسنامه ، شرکتنامه ، اظهارنامه ، صورتجلسه موسسن شرکت )
  • مشخص کردن صاحبان امضا و سهم هر فرد همچنین سمت ها
  • مشخص شدن میزان سهام شرکت ( در نظر داشته باشید سهام هر شرکتی یک مبلغ حداقلی دارد مبلغ 100.000 هزار تومان )
  • یک مکان که محل شرکت است برای فعالیت شرکت در نظر گرفته شود که دارای کدپستی و آدرس معتبر باشد.
  • انتخاب اسامی 4 واژه ای برای اسم شرکت این اسامی باید 5 تا باشد تا بین آنها یکی را اداره ی ثبت تایید کند.

ثبت شرکت در مازندران

جهت ثبت شرکت در مازندران از کجا شروع کنیم؟

اگر شما می خواهید در مازندران شرکت خود را ثبت کنید باید وارد سایت اداره ثبت شرکت ها شوید و تمام مراحل را یکی یکی انجام دهید لازم است بدانید که می توانید کار را به کارشناسان ثبت ایلیا بسپارید ما خودمان کلیه مراحل ثبت سامانه ای، تهیه و تنظیم اوراق ، ارسال مدارکتان ، طراحی موضوع و انتخاب اسم برای شرکت همه و همه برای شما انجام خواهد شد .

مراحل ثبت شرکت در مازندران

مراحل ثبت شرکت در مازندران توسط مجتمع ثبت ایلیا برای شما به انجام می رسد و شما می توانید جهت اطلاع دقیق تر از چند و چون کار و مراحل ثبت شرکت از مشاوره رایگان کارشناسان این مجتمع بهره مند شوید.

مدت زمان ثبت یک شرکت تجاری تقریبا 20 روز کاری می باشد. که البته این زمان ممکن است در تمام نقاط ایران متفاوت باشد اما به طور کلی این مدت زمان برای آن پیش بینی می شود.

در مورد هزینه ثبت شرکت نیز باید گفت که عواملی همچون قالب ثبتی، موضوع فعالیت ، حجم بسته روزنامه حاوی آگهی ثبت شرکت و وجوه دولتی در تعیین آن موثر بوده و به همین دلیل نمی توان هزینه های دقیقی را ذکر نمود .

جهت اخذ اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ثبت شرکت در مازندرانو مشاوره ثبت شرکت در مازندران با کارشناسان دپارتمان ثبت شرکت ایلیا در تماس باشید.

  ثبت شرکت توسط متقاضی      : 

  با انتخاب موضع فعالیت خود قالب مناسبی را نیز برای ثبت شرکت خود انتخاب می نمایید شما متقاضیان محترم می بایست اوراق اساسی شرکت خود را نیز تنظیم و تدوین نمایید که می بایست برای انجام این امر با اشخاص متخصص در این زمینه مشورت نمایید بعد از اتمام ثبت سامانه ای شرکت خود می توانید کلیه اوراق و مدارک شرکت را به اداره ثبت شرکتها در اصفهان ارسال نمایید و بعد از گذراندن مدت زمان مقرر آگهی تاسیس آن صادر می گردد.  

  ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :  

  متقاضیان ثبت شرکت در مازندران می    توانند   از مشاوره تخصصی کارشناسان مجتمع ث  بتی ایلیا بهره مند شوند و بعد از تکمیل مدارک مشاورین ما اقدام به تنظیم موضوع فعالیت شرکت به صورت کاملاً تخصصی مینمایند .

 حال نوبت به ثبت اینترنتی شرکت از طریق سامانه ثبت شرکتها می رسد کارشناسان ما اوراق شرکت شما را با توجه به اطلاعات اعلامی از جانب شما تنظیم مینمایند. این اوراق شامل :  اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه و متن صورتجلسه می باشد . 

در گام بعدی در انتخاب نام شرکت شما را یاری می کنند. این نام می بایست در زمینه فعالیت شرکت و از سه سیلاب خاص تشکیل شده باشد. بعد از تایید نام شرکت مدارک و اوراق شرکت به اداره ثبت شرکت ارسال میگردد و با گذشت 15 الی 20 روز کاری آگهی تاسیس آن صادر گردد.

توصیه ما این است که کار خود را به وکیل ثبت شرکت در مازندران بسپارید، تا در اسرع وقت و به بهترین شکل کار ثبت شرکت به اتمام برسد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در مازندران

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود در مازندارن موارد زیر را باید رعایت نمایید :

  • سرمایه شرکت 100.000 هزار تومان که می تواند بیشتر باشد .
  • اعضا حداقل 2 نفر و تنها می توان 1عضو پایین 18 سال خارج از اعضای هیئت مدیره داشت .
  • سرمایه در این شرکت ها به صورت سهم الشرکه تقسیم می شود.
  • سرمایه نیز نیاز به واریز به بانک ندارد و فقط کافی است اعلام شود.

ثبت شرکت سهامی خاص در مازندران

دومین قالب ثبتی برای شرکتهای تجاری قالب سهامی خاص می باشد که در این قالب ثبتی سهامداران می بایست 35% از سرمایه اولیه خود را در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز نمایند و مابقی سرمایه در تعهد سهامداران باقی می ماند این به این معنا می باشد که میزان تعهد سهامداران به میزان سهامشان در شرکت می باشد.

اعضاء تشکیل دهنده این شرکتها سه نفر شریک بالای 18سال و دو نفر بازرس اصلی و علی البدل می باشد. مدت تصدی اعضاهیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در مازندران دو سال و بازرسین آنها یک سال می باشد. شما میتوانید برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت موسسات غیرتجاری در مازندران

یکی از متداول ترین قالب های ثبتی، ثبت موسسات غیرتجاری می باشد که برای ثبت آن نیازمند دریافت مجوز از مراجع مربوطه می باشید این مراجع شامل کانون وکلا ، بهزیستی می باشد. موسسات غیرتجاری حداقل با دو نفر عضو میتواند شروع به فعالیت کند. موسسات غیر تجاری در قوانین تجارت به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • موسسات غیر تجاری انتفاعی: این موسسات از انجام کار خود نفع مالی می برند مانند موسسات حسابداری و حسابرسی
  •  موسسات غیر انتفاعی : موسساتی هستند که به منظور خدمت رسانی به عموم و یا با اهداف علمی، فرهنگی مذهبی ثبت شده و به دنبال کسب منافع نیستند : مانند مدارس غیر انتفاعی و یا انجمن اسلامی یا انجمن های علمی

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی درزمینه ثبت شرکت بهترین یاری رسان شما باشند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غلامپور
غلامپور
4 سال قبل

باسلام و عرض ادب در خواست خرید شرکت ابنیه 4

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  غلامپور
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، جهت کسب اطلاعات با شماره تماسهای داخل سایت تماس حاصل فرمایید .

ماهان
ماهان
6 سال قبل

سلام.من میخوام یک شرکت پیمانکاری ثبت کنم و از شما مشاوره میخوام و یا اگه امکان داره شما برام این کارو بکنید.لطفا راهنمایی بفرمایید چطور میتونم با شما ارتباط داشته باشم؟مرسی

ميري
ميري
7 سال قبل

درخواست خريد شركت مشاور گريد ٥

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  ميري
7 سال قبل

با سلام و احترام ، در اسرع وقت با شما تماس گرفته می شود