جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در لرستان

ثبت شرکت در لرستان

دانستن نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکت تجاری امری مهم می باشد. در صورتی که می خواهید در رابطه با ثبت شرکت در لرستان اطلاعاتی به دست بیاورید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در لرستان

با توجه به نیاز پیشرفت در امر اقتصاد امروزه باید از فردیت خارج و روی به تشکیل اجتماع و یا همان شراکت داشته باشیم .

با استفاده از تشکیل شرکتها می توانیم این کار را به بهترین شکل انجام دهیم شرکتها به دلیل وجود چند شریک در کنار یکدیگر و تقسیم شدن وظایف بین آنها همچنین با آوردن سرمایه موجب می گردد تا بتوانید کارایی خود را بالاتر ببرید.

در استان لرستان نیز همین اتفاق خواهد افتاد به دلیل وجود منابعی که در این استان وجود دارد و اقتصاد پویای آن بهترین حالت این است که ثبت شرکت داشته باشید تا سوار بر اقتصاد شده و روزبه روز در امور خود پیشرفت و به اهدافتان نزدیک تر شوید.

حال باید گفت برای به ثبت رساندن شرکت بهتر است چه اقداماتی انجام دهید .

ابتدا نوع شرکت خود را که به انواع مسئولیت محدود ، سهامی خاص، نسبی، تضامنی ، تعاونی، مختلط سهامی ، مختلط غیر سهامی مشخص می کنیم.

سپس بر اساس نوع شرکت مدارک مورد نظر خود را مشخص می کنید سپس بر اساس قانون تجارت و قوانینی که می خواهید برای شرکت خود داشته باشید اساسنامه ، شرکتنامه و… را تنظیم می کنید .

اسم مورد نظر خود را که از 4 الی 5 واژه تشکیل شده است را انتخاب و یک آدرس به همراه خود پستی معتبر برای شرکت خود در نظر می گیرید.

تنها در بازه ی زمانی 10 الی 15 روزکاری کار ثبت شرکت شما انجام خواهد شد

میزان هزینه ثبت شرکت شما نیز بستگی به : سرمایه اولیه ، اسامی شرکا ، تعداد شرکا ، سهام هر شریک و تعداد کارکترهای است که در روزنامه رسمی به چاپ می رسد.

ثبت شرکت در لرستان

جهت ثبت شرکت در لرستان از کجا شروع کنیم؟

 شما اگر می خواهید شرکت  خود را در لرستان به ثبت برس انید کافی است ابتدا با کارشناسان ثبت ایلیا در تماس باشید ، سپس مدارک مورد نیاز را به ما بدهید .

و فقط کافی است اوراق خود را بعد از تنظیم ما به امضا برسانید بعد از 15 روز کاری شرکت شما ثبت و فقط کافی است به اداره ثبت مراجعه نمایید و مدارک ثبتی خود را تهیه نمایید.

فعالان اقتصادی از راههای گوناگون میتوانند شروع به فعالیت نمایند که از رایج ترین این راهها ثبت شرکت به صورت قانونی می باشد. در قانون تجارت قالب های ثبتی به صورت متعددی تقسیم بندی می شوند .

متقاضیان ثبت میتوانند با توجه به نوع فعالیت خود قالب ثبتی مناسبی را انتخاب نمایند. میتوانید از طریق مشاوران متخصص مجتمع ثبتی ایلیا در این زمینه اطلاعات کاملی را دریافت نمایید.

متقاضیان محترم باید بدانند ثبت هر نوع قالب ثبتی شیوه خاص خود را دارد شما میتوانید از طریق کارشناسان متخصص مجتمع ثبتی ایلیا از این روشها مطلع شوید همچنین با صحبت با کارشناسان ثبتی ایلیا می توانید از مشاوره ثبت شرکت در لرستان برخوردار شوید.

مراحل ثبت شرکت در لرستان

حال با انتخاب قالب ثبتی خود و موضوع فعالیتان مدارک مورد نیاز را کامل می نمایید در ابتدا می بایست پنج نام پیشنهادی که از سه سیلاب خاص با ریشه فارسی باشد انتخاب کنید.

شما میتوانید برای انتخاب یک نام درست با وکیل ثبت شرکت در لرستان و کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در تماس باشد. همچنین می توانید به مقاله مرتبط با انتخاب اسم شرکت مراجعه کرده و اطلاعات کسب کنید.

چنانچه موضوع فعالیت شرکت شما نیاز به مجوز داشته باشد در ابتدا باید اقدام به دریافت مجوز از سوی ارگان ذی ربط بنمایید ،در غیر اینصورت ارائه مدارک شناسایی کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران و گواهی سوء پیشینه آنها را ارائه دهید.

مدت زمان و هزینه ثبت شرکت در لرستان

شرکت ها در حوزه های ثبت شرکت در لرستان مدت زمان متفاوتی را برای ثبت دارند. اما به طور کلی مدت زمان ثبت شرکت بین 15 الی 20 روزکاری می باشد.

همانطور که زمان ثبت یک شرکت متغیر می باشد هزینه لازم نیز در نوسان است و نمی توان آن را پیش بینی نمود.

شما متقاضیان محترم می توانید از طریق مشاوره رایگان مجتمع ثبتی ایلیا از تجربه و تخصص کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید و اطلاعات خود را در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در لرستان تکمیل نمایید.

آدرس اداره ثبت شرکت های خرم آباد

خرم آباد خ 60 متری مدیریت بلوار شهید شفیع پور خ شهید چمران جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در لرستان با ما در تماس باشید.
شماره تماس : 26655119-021 و 32137-026

حوزه های ثبت شرکت در لرستان و شهرستان های آن

  • ثبت شرکت در خرم آباد
  • ثبت شرکت در پل دختر
  • ثبت شرکت در کوهدشت
  • ثبت شرکت در درود
  • ثبت شرکت در الیگودرز
  • ثبت شرکت در ازنا
  • ثبت شرکت در بروجرد
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها