جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در قزوین با چند گام ساده

ثبت شرکت در قزوین

شرکت از اجتماع بیش از دو شخص ایجاد می شود، برای ثبت شرکت مدارک مندرج در اداره ثبت شرکتها الزامی است از این رو در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با ثبت شرکت در قزوین توضیحات تکمیلی ارائه دهیم پیشنهاد می شود تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ثبت شرکت در قزوین

در حال حاضر و با توجه نیاز روز بازار به پیشرفت در اقتصاد نیاز است که ما اگر به صورت شخصی کار میکنیم  شرکت خود را به ثبت برسانیم و قالب حقیقی را بگیریم زیرا برای پیشرفت در اقتصاد نیاز است که قانون تجارت از شما حمایت کند و تنها راه این حمایت تشکیل شرکت است.

لازم است بدانید ثبت شرکت قوانین خاص خود را دارد مهم ترین آنها این است که شما باید قالب شرکت را انتخاب بر مبنای آن مدارک مورد نیاز اداره ثبت شرکت ها را ارائه دهید سپس موضوع شرکت را طراحی می نمایید می توانید طراحی موضوع را نیز مانند سایر کارهایتان به ثبت ایلیا بسپارید.

بعد از آن اسامی مورد نظر خود را انتخاب می کنید اسامی 4 واژه ای و ریشه فارسی داشته باشد.

بایستی بدانید نیاز است که شما چه در قزوین شرکت ثبت کنید و چه در هر شهر دیگری بایستی یک آدرس با کدپستی معتبر ارائه دهید.

دریافت شناسه ملی و شماره ثبت به منزله ثبت شدن شرکت شما است و چاپ روزنامه رسمی شرکت شما نیز آخرین مرحله است.

ثبت شرکت در قزوین

شرایط ثبت شرکت درقزوین

 از مهم ترین راه هایی که عموم میتوانند از طریق آن در قزوین به کسب تجربه و وتخصص و سرمایه بپردازند و شروع به فعالیت های اقتصادی نمایند میتوان به ثبت شرکت اشاره کرد.

شرکت ها با توجه به نوع فعالیت به 7 قالب تقسیم میشوند، که از متداول ترین آن ها میتوان به ثبت شرکت با مسئولیت محدود در شهر قزوین اشاره کرد و بعد از آن شرکت سهامی خاص می باشد. انواع شرکت ها با تکیه بر قانون تجارت به شرح زیر است: 

 شرکتهای سهامی ( خاص و عام )، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت تعاونی، شرکت نسبی، شرکت مختلط سهامی و غیرسهامی که خلاصه ای از آنها  را در اینجا برای شما شرح می دهیم.

مدارک ثبت شرکت در قزوین

  • مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه اعضا تدوین اوراق شرکت اساسنامه و شرکتنامه و امضای تمام اعضا زیر برگه ها
  • طراحی موضوع ( بر اساس موضوع شرکت ممکن است نیاز به مجوز و یا مدرک تحصیلی باشد )
  • ارائه مدارک شرکت از جمله آدرس و کدپستی محل اصلی شرکتها

مراحل ثبت شرکت در قزوین

پس از تعیین نام ، سرمایه و انتخاب شرکای قابل اعتماد، ثبت نام سامانه و سپس ارسال مدارک و پیگیری های لازم تاصدر پیش آگهی و نهایتاً روزنامه رسمی مراحل ثبت شرکت در قزوین است. مبلغ سرمایه اولیه یک شرکت با توجه به قانون تجارت باید حداقل یک میلیون ریال باشد.

شما اگر متقاضی ثبت شرکت در قزوین هستید کافی است از کارشناسان ثبتی ایلیا بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن البته با کیفیت و طبق قانون تجارت شرکت خود را ثبت کنید.

اما برای شروع باید به شما گفت قالب شرکت را انتخاب و مدارک خود را انتخاب کنید.

ثبت شرکت توسط متقاضی :

ابتدا باید موضوع فعالیت خود را مشخص کنید . باید که اوراق شرکت را برحسب اطلاعات ابتدایی شرکت تنظیم کرد. توجه به این مطلب ضروری است که بابت تنظیم این اوراق باید از افراد متخصص و کاردان راهنمایی بگیرید و بعد از آن از طریق سامانه اداره ثبت شرکتها در قزوین اقدام به ثبت سامانه نمایید و تمامی مراحل را با دقت انجام دهید. با انتخاب گزینه تایید نهایی امکان ویرایش وجود ندارد.

ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

بعد از تماس با کارشناسان ما و گرفتن مشاوره های لازم مدارک خود را تکمیل نمایید و جهت ارائه ما به اداره ثبت آن ها را برایمان ارسال نمایید می توانید این کار را توسط شبکه های اجتماعی انجام دهید، سپس باید منتظر بمانید تا کارشناسان ما اوراق و صورتجلسه های موسس را برایتان ارسال نماید آنها را امضا و بعد از تایید نهایی شرکت شما در مدت 10 الی 15 روزکاری ثبت خواهد شد .

مدارک ثبت شرکت در قزوین

ثبت شرکت مسئولیت محدود در قزوین

با بیشتر شدن فعالیت های شرکت ها دقیق حرکت کردن و گام موثر برداشتن یک امر بسیار مهم می باشد و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در قزوین از اولین گام های موثر در این زمینه می باشد.

این شکل ثبتی با حداقل دو شریک بالای 18 سال تشکیل می شود که الزاما باید عضو هیئت مدیره نیز باشند باید توجه داشت انتخاب مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره در شرکت های با مسئولیت محدود الزامی میباشد.

توجه به این مطلب ضروری است که میزان سرمایه نباید از یک میلیون ریال کمتر باشد. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت تغییرات شرکت در قزوین با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید. تنها با یک تماس تلفنی می توانید از مشاوره ثبت شرکت در قزوین برخوردار شوید.

ثبت شرکت سهامی خاص در قزوین

فعالان اقتصادی برای ارائه خدمات بهتر و شایسته تر باید فعالیت هایی را انجام دهند که توانایی های خود را هرچه بیشتر از پیش افزایش دهند ثبت شرکت سهامی خاص می تواند مهمترین کار ممکن باشد.

در این نوع شرکت ثبتی میزان تعهد سهامداران به سهامی که در شرکت دارند بستگی دارد اعضا تشکیل دهنده این شرکت ها برعکس شرکت با مسئولیت محدود سه نفر شریک بالای 18 سال و 2 نفر بازرس اصلی و علی البدل میباشند که انتخاب این بازرسین الزامی می باشد و باید 35% از سهام شرکت را در بانکی به عنوان شرکت در شرف تاسیس واریز نمایند.

مدت اعتبار فعالیت هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص دو سال و بازرسین یک سال می باشد. شما نیز میتوانید در زمینه ثبت شرکت و ثبت برند در قزوین با کارشناسان مجرب ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در قزوین

یکی از رایج ترین موضوعات فعالیت شرکت ها فعالیت هایی با عنوان پیمانکاری، خدماتی و تولیدی استچنین فعالیتهایی هم در قالب شرکت با مسئولیت محدود و هم در قالب شرکت سهامی خاص به ثبت می رسند، که با توجه به میزان فعالیت شرکت ها انتخاب می شوند.

اما به این مطلب توجه داشته باشید که در صورتی که قصد دارید در مناقصات شرکت کنید و فعالیت های بیشتری انجام دهید باید شرکتتان را با عنوان شرکت سهامی خاص به ثبت برسانید .

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا با مشاوره های تخصصی در این نوع زمینه میتوانند بهترین یاری را به شما عزیزان برسانند.

هزینه و زمان ثبت شرکت در قزوین

حداقل زمان ثبت شرکت در قزوین 15 الی 20 روز کاری می باشد. هزینه ثبت شرکت در قزوین بر اساساً فاکتورهای مختلف متغیر می باشد و نمی توان هزینه ثابتی را اعلام کرد. بدین جهت بهتر است با کارشناسان مجرب ایلیا در این زمینه همراه باشید تا نکات حقوقی را قبل از هر اقدامی در اختیار شما قرار دهند.

آدرس اداره ثبت شرکت در قزوین

برای اطلاع از آدرس اداره ثبت شرکت ها در قزوین و انجام امور حقوقی و ثبتی مناسب با تجارت خود در زیر راهنمای شماییم. برای اطلاعات بیشتر با وکلای ایلیا در تماس باشید.

آدرس اداره ثبت قزوین: قزوین، چهارراه پادگان، جنب بیمارستان شهید رجایی

تلفن اداره ثبت قزوین : 02833348026

واحدهای ثبت شرکت در قزوین

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها