جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در شهر قدس

ثبت شرکت در شهر قدس

شهر قدس از جمله مناطقی است که با تجارت می تواند شناخته شود و ثبت شرکت را قانونی پیش برند، اگر می خواهید در رابطه با نحوه ثبت شرکت در شهر قدس و کلیه ی امور مربوط به ثبت اطلاعات کسب کنید لطفا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در شهر قدس

ما به راحتی میتوانیم با داشتن وکیل های مجرب در شهر قدس کار ثبت شرکت شما را انجام داده و همچنین بهترین روش ها را به شما پیشنهاد دهیم تا در کسب و کار خود موفق شوید تنها کافی است پس از مشاوره با کارشناسان ما و مشخص کردن موضوع فعالیت خود قالب شرکتی که میخواهید را معلوم و در راستای آن مدارک شرکت را تهیه همچنین اوراقی که باید برای اداره ی ثبت ارسال نمایید و توسط ما تنظیم شده است را امضا کنید

آدرس شرکت را انتخاب و از همه مهم تر که اسم شرکت را انتخاب کنید ولی این اسامی باید 5 تا باشد تا اداره خودش بین آن ها یکی را برگزیند.

 شرکت یعنی : 

 شرکت که از واژه شرکا گرفته شده است وقتی دو نفر یا بیشتر با یکدیگر یک کسب و کار را انجام دهند. کسب و کاری که تایید شده و زیر نظر اداره ی  ثبت شرکت ها باشد و طبق قوانین این اداره و البته قوانینی که طرفین با یکدیگر به توافق رسیده اند و در اساسنامه شرکت ذکر شده است شراکت کنند .

اساسنامه شرکت در شهر قدس

اساسنامه اوراقی است که در آن مشخصات مربوط به شرکت شامل :

نام شرکت ، موضوع فعالیت ، میزان سهام ، سهم هر فرد ، نوع سهام مدت زمان فعالیت و سمت ها اسامی اعضا در آن درج شده باشد .

چرا باید در شهر قدس شرکت ثبت کنیم؟

 سوالی که معمولا برای اکثر صاحبان اصناف و مشاغل در باب انتخاب نحوه فعالیتشان مطرح می شود اینست که اصولا چرا باید شرکت ثبت کنیم ؟ فعالیت به صورت شرکت چه محدودیتهای ایجاد می کند و چه فوایدی دارد؟

آیا تسهیلاتی به شرکتهای ثبت شده در حوزه‌های مختلف تعلق می گیرد ؟ از نظر امور مالی فعالیت به  صورت شرکت بهتر است یا فعالیت به صورت شخص حقوقی؟ بیمه تأمین اجتماعی برای افرادی که به صورت شرکت فعالیت می کنند چه مزایایی در نظر گرفته است؟

چه مشکلات و موانعی که در سر راه لنگرثبت شرکت وجود دارد ؟ 

ما شرکت ثبت می کنیم تا بتوانیم کسب و کارمان را وجهه قانونی دهیم و با افراد بیشتر تجارت کنیم بتوانیم در مناقصه و مزایده های دولتی شرکت کنیم و روزبه روز پیشرفت کنیم و علاوه بر داخل ایران در خارج از ایران نیز کسب و کارمان را گسترش دهیم .

ثبت شرکت در شهر قدس

ثبت شرکت در شهر قدس را از کجا باید شروع کرد؟

هر شخصی با در نظر داشتن فعالیتی که تصمیم دارد در شرکت خود انجام دهد، و همچنین با توجه به اهدافی که از ثبت شرکت دارد، باید در ابتدا از قوانین و اصول هر نوع از شرکت آگاهی داشته باشد. انتخاب نوع شرکت به نوع فعالیت افراد، اهداف آن در آینده و تعداد اعضا بستگی دارد.

امروزه ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص از متداول ترین انوع ثبت شرکت، می باشند.

انواع شرکت قابل ثبت در شهر قدس ( قلعه حسن خان )

   همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم ابتدایی ترین گام برای ثبت شرکت مشخص کردن نوع یا همان قالب شرکت است که براساس قانون تجارت این نوع عبارتند از :    

   شرکت مسئولیت محدود ،      شرکت     سهامی خاص ، شرکت سهام ی عام ، شرکت تعاونی ، شرکت نسبی ، شرکت تضامنی ، شرکت مختلط سهامی ، شرکت مختلط غیر سهامی ، موسسه و…  

  لازم به ذکر است که برای ثبت    نوع   شرکت ها طبق موضوع فعالیت مجو ز داده می شود .  

 اما فقط ثبت موسسه است که  با توجه به موسسه بودنش بایست ی از مراجع ذی صلاح مجوز لازم را بگیرد در غیر این صورت قالب های دیگر نیاز به اخذ مجوز ندارند مگر موضوع فعالیتشان به گونه ای باشد که یا مجوز بخواهد و یا مدرک تحصیلی

مراحل ثبت شرکت در شهر قدس ( قلعه حسن خان )

ابتدا قالب شرکت خود را که انتخاب کردی حال بایستی سرمایه شرکت خود را مشخص نمایید و به این موضوع توجه داشته باشید که سرمایه در شرکت ها از 100.000 هزار تومان آغاز می شود و البته تنها شرکت های سهامی عام و تعاونی هستند که سرمایه شان باید از 500.000 هزار تومان باشد.

بعد از آن موضوع فعالیت تان توسط ثبت ایلیا طراحی و مرحله بعدی انتخاب نام توسط شما و با کمک کارشناسان ما است ارسال مدارک و ثبت سامانه ای به صورت مرحله به مرحله آمدن شماره ثبت و تایید نهایی ثبت شرکت با چاپ شدن جزئیات شرکت در روزنامه رسمی.

مدارک ثبت شرکت درشهر قدس ( قلعه حسن خان )

مدارک شناسایی کارت ملی و شناسنامه اعضا که شامل بازرسین نیز می شود .

  • مشخص کردن امضای صاحبان امضا
  • انتخاب اسم 3 الی 4 واژه ای
  • مشخص کردن موضوع فعالیت و طراحی آن
  • تعیین سرمایه شرکت ( در نظر داشته باشید سرمایه کمتر از 100.000 تومان نمی تواند باشد .
  • اوراق های مربوط به شرکت را که شامل اساسنامه اظهارنامه و شرکتنامه است را تنظیم و به امضای اعضا می رسانیم .

مراحل ثبت شرکت توسط متقاضی ثبت و توسط مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا

   ثبت شرکت توسط متقاضی :         

   اگر میخواهید شرکت      تان     را خودتان ثبت کنید   باید ابتدا کلیه قوانین گفته شده در بخش بالا رعایت و با استفاده از این قوانین جلو بروید 

  از مهم ترین اقداماتی که باید انجام دهید این است که وارد سایت اداره ثبت شرکت شوید و سپس ابتدا ثبت نام کنید برای ثبت شرکت سپس نام های مورد نظر خود را وارد نمایید بعد از گذشتن 3 روزکاری و تایید نام مراحل بعدی انجام می شود در نظر داشته باشید که اگر اسم انتخابی شما تایید نشود نمی توانید    وارد    مرحله ی بعدی شوید. 

 مرحله به مرحله طی کردن تا به تعیین شماره ثبت از جانب اداره ی ثبت شرکت ها شما در مرحله ی آخر ثبت و بعد از چاپ روزنامه رسمی کار ثبت شرکت شما به پایان می رسد. 

 ثبت شرکت توسط موسسه  حقوقی ایلیا : 

اگر در شهر قدس هستید و می خواهید شرکت ثبت کنید تنها باید با ما در تماس باشید . مدارک را تهیه کنید و آن زمان تا 0 الی 15 روزکاری صبر کنید تا شرکت شما به ثبت برسد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در شهر قدس ( قلعه حسن خان )

در صورت تمایل به ثبت شرکت مسئولیت محدود باید یک سری قوانین را در رابطه با آن بدانید این قوانین بر اساس قانون تجارت عبارتند از :

  • اعضا باید 2 نفر باشند بیشتر می شود کمتر امکان ندارد و در صورتی که به 12 نفر برسد باید بازرس نیز انتخاب شود.
  • سرمایه در این شرکت ها 100 هزار تومان بیشتر باشد باعث بالا رفتن اعتبار شما می شود
  • سن اعضای هیئت مدیره نباید از 18 سال کمتر باشد .

ثبت شرکت سهامی خاص در شهر قدس ( قلعه حسن خان )

شرکتهای سهامی خاص با هر موضوع فعالیتی که به ثبت برسند به عنوان شرکتهای بازرگانی شناخته میشوند کلیه سرمایه در این شرکتها توسط اعضا هیئت مدیره تامین میگردد و این سرمایه می بایست به سهام تقسیم گردد و 35% آن در بانکی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز گردد و تعداد سهامداران 3نفر است و 2نفر بازرس اصلی و علی البدل نیز لازم می باشد.

استفاده از قید سهامی خاص الزامی است. برای اطلاع بیشتر در زمینه ثبت شرکت با سهامی خاص در شهر قدس ( قلعه حسن خان ) با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت تولیدی و صنعتی، بازرگانی در شهر قدس ( قلعه حسن خان )

با افزایش فعالیتهای تجاری موضوعات مختلفی برای به ثبت رسیدن درخواست می گردد این موضوعات شامل : تولیدی ، پیمانکاری و خدماتی می باشد که از جانب مهندسین و پیمانکاران مورد توجه قرار میگیرند ثبت شرکت با این موضوع فعالیت میتواند پشتوانه محکمی برای انجام اموری از جمله ثبت برند و برند سازی میشود و حس اعتماد را در بین مصرف کنندگان ایجاد می نماید.

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی در زمینه ثبت در شهر قدس ( قلعه حسن خان ) میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

4.8/5 - (54 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن
محسن
2 سال قبل

سلام میخوام مدرسه فوتبال ثبت کنم شما انجام میدید

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  محسن
2 سال قبل

سلام بله منتهی باید یه نامه از سازمان ورزش و جوانان داشته باشید

نادر
نادر
4 سال قبل

سلاملطفا بفرمایید جهت ثبت شرکت تجهیزات پزشکی سطح ۲ مدرک تحصیلی پزشکی لازمه یا نه با مدرک غیر مرتبط هم میشه ثبت کرد؟ممنون میشم جواب بدیدتشکر

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  نادر
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . خیر برای ثبت شرکت در زمینه ی تجهیزات پزشکی به مدرک تحصیلی نیازی نیست .

جعفریان
جعفریان
5 سال قبل

هزینه ثبت شرکت غیر تجاری ؟

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  جعفریان
5 سال قبل

هزینه های ثبت شرکت بر اساس متغییر هایی مثل تعداد اعضا، میزان سرمایه اولیه و محل ثبت تعیین می شود

جعفریان
جعفریان
پاسخ به  ثبت شرکت ایلیا®
5 سال قبل

با بنده تماس بگیرید .ممنون

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  جعفریان
5 سال قبل

سلام بله چشم تماس میگیرم خدمتتون