جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در شمیرانات

ثبت شرکت در شمیرانات

ثبت شرکت راهکاری مناسب برای اشخاص بازرگان است که از طریق آن می توانند از تجربه و تخصص یکدیگر استفاده نمایند را می توان ثبت شرکت در شمیرانات دانست. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص مجتمع ثبتی ایلیا راهنمایی های لازم را در ادامه ارائه می دهد.

راهنمای ثبت شرکت در شمیرانات

شما متقاضیان محترم با توجه به موضوع فعالیت خود و سرمایه اولیه می بایست قالب ثبتی مناسبی را انتخاب نمایید به عنوان مثال اشخاصی که قصد دارند شرکتهای پیمانکاری به ثبت برسانند.

شرکتها در 7 قالب به ثبت می رسند که این تقسیم بندی عبارتند از: مسئولیت محدود، سهامی عام، سهامی خاص، مختلط سهامی، تضامنی، تعاونی و نسبی رایج ترین آنها ثبت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشد.

از این طریق در مناقصات و مزایدات شرکت نمایند می بایست شرکت سهامی خاص به ثبت برسانند به این خاطر که این شرکتها از اعتبار بیشتری در مقابل شرکت با مسئولیت محدود برخوردار هستند جهت کسب تا اطلاعات تکمیلی در خصوص انواع شرکت و نحوه ثبت آنها می توانید با کارشناسان متخصص و مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در شمیرانات

بعد از انتخاب نوع شرکت توسط موسسین نوبت به آن برسد که مدارک مورد نیاز را تکمیل نمایند که این مدارک با توجه به تعداد اعضاو نوع شرکت و موضوع فعالیت متفاوت می باشد که عبارتند از : مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه) کلیه سهامداران و اعضا هیئت مدیره ، در شرکت سهامی خاص ارائه فیش واریزی 35% سرمابه اولیه شرکت و چنانچه موضوع فعالیت شما نیازمند مجوز باشد، ارائه مجوز دریافتی از ارگانهای ذی صلاح الزامی می باشد.

ثبت شرکت در شمیرانات

زمان و هزینه ثبت شرکت در شمیرانات

با توجه به میزان فعالیت اداره ثبت شرکت و موسسات غیرتجاری در استانها زمان و هزینه ثبت شرکتها متغیر می باشد اما به معمول 25 الی 30 روز کاری زمان لازم است تا پروسه ثبت شرکت شما به اتمام برسد شما میتوانید برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه با مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اعظم رحیمی
اعظم رحیمی
1 سال قبل

ما جایی برای شرکت نداریم میتونیم رو مغازه اقدام کنیم