جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در شبستر

ثبت شرکت در شبستر

از مهمترین اقدامات در استان شبستر ثبت شرکت می باشد. برای یک کارآفرینی و تولید و راه اندازی یک کار جدید و حتی برای اخذ پروژه های دولتی و خصوصی یکی از اولین اقدامات ثبت شرکت می باشد که می توانید از تجربه و تخصص کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا بهره مند شوید.

ثبت شرکت تجاری در شبستر

شبستر یکی از استان های آذربایجان شرقی در ایران بوده که سالانه افراد بسیاری در این زمینه اقدام می کنند باید بدانید لازمه تجارت بین المللی ثبت آن در اداره ثبت شرکتهای تبریز است، از این رو اگر به فکر ثبت شرکت تجاری در شبستر را در سر دارید باید بدانید داشتن وکیل ثبت شرکت ها راهنمای دقیق و تخصصی شما خواهد بود زیرا این امر تخصصی است و یک اشتباه در انجام امور ثبتی باعث هدر رفتن تمامی اقدامات شما خواهد شد. در ادامه برای تسهیل امور و آموزش صفر تا صد شما در زمینه مدارک، هزینه و انواع ثبت شرکتها نکاتی را ارائه می دهیم.

مراحل ثبت شرکت در شبستر

نحوه ثبت شرکت بدین صورت است که شرکا با به توافق رسیدن تمامی اعضا اساسنامه ای را تنظیم می کنند و در آن تمامی مفاد و قوانین مندرج در اداره ثبت شرکتها را درج کرده تا با بازرسی بازرسان این اداره حکم تایید مدارک و ثبت شرکت ارائه گردد.

مراحل ثبت شرکت در استان شبستر همانند ثبت شرکت در تمامی استانها می باشد. می توانید برای اطلاع از ریز اقدامات ثبت شرکت می توانید با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید تا از این طریق کلیه اقدامات لازم برای ثبت شرکت مطلع شوید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در شبستر

مدارک لازم برای ثبت شرکت مدارک شناسایی اعضایی می باشد که برای ثبت شرکت اقدام کرده اند. با یکدیگر شریک می باشند و مدارک شناسایی اعم از کارت ملی و شناسنامه اعضاء می باشد.

تمامی اعضای هئیت مدیره باید سوء پیشینه خود را دریافت کنند. همراه مدارک شناسایی و در اختیار کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا گذاشته تا با خیال آسوده قدم برای ثبت شرکت خود بردارند. به منظور تنظیم صورتجلسه هیئت مدیره می توانید با ما تماس گرفته و با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در شبستر

ثبت شرکت مسئولیت محدود در شبستر

شرکت های تجاری از انواع مختلفی تشکیل می شود، یکی از پرتقاضاترین نوع شرکت تجاری را بدون شک باید نوع مسئولیت محدود آن نام برد، ثبت شرکت مسئولیت محدود با حداقل دو شخص قابلیت ثبت را دارند که شرکا می توانند فعالیت تجاری خود را به صورت قانونی در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسانند.

ثبت شرکت سهامی خاص در شبستر

شرکت های سهامی خاص از جمله شرکت های تجاری هستند که توسط سهامداران حقیقی به ثبت می رسند و باید اصول و قوانین حقوقی ثبتی که اداره ثبت شرکتها مقرر کرده اند را رعایت کنند از این رو کارشناسان حقوقی ایلیا تمامی راهکارهای ثبتی را برای ثبت شرکت سهامی خاص تنها در یک جلسه حضوری یا غیرحضوری به دارندگان مشاغل ارائه می دهد تنها کافی است با شماره های گروه ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت موسسه در شبستر

موسسات غیرتجاری همانطور که از نامشان مشخص است نوعی موسسه به دور از تجارت است که با ارائه خدمات می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت قانونی باشد. بهتر است بدانید درکل موسسات به دو صورت انتفاعی و غیرانتفاعی قابل ثبت می باشند که تنها با یک تماس می توانید آن را به ثبت برسانید.

زمان و هزینه ثبت شرکت درشبستر

زمان و هزینه ثبت شرکت در شبستر به دلیل به روز شدن اطلاعات استان ها متغییر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با تماس با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا از اطلاعات کامل بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد رحیمی
محمد رحیمی
1 سال قبل

زمان ثبت شرکت تعاونی چقدر هست؟