جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در شاهرود

ثبت شرکت در شاهرود

ثبت شرکت تجاری در انجام امور تجاری افراد امری مهم به حساب می آید، تمامی نکات حقوقی در زمینه ثبت شرکت در شاهرود را می توانید به راحتی با مطالعه متن زیر دریابید. از این رو برای کارشناسی امور حقوقی و ثبتی خود در شاهرود در کم ترین زمان با ما در ادامه همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در شاهرود

از متداول ترین راه و روش ها که موکلین می توانند با استفاده از آن تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند، ثبت شرکت در شاهرود است. که در 7 قالب به ثبت می رسند که به این تقسیم بندی اشاره ای در پایین ذیل شده است:

شرکت بامسئولیت محدود ، سهامی عام ، سهامی خاص ، مختلط سهامی ، تضامنی ، تعاونی ، نسبی

که متداول ترین آن ها در بین ثبت شرکت ها ثبت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص می باشد. متقاضیان محترم با توجه به شکل و صورت فعالیت های خود و سرمایه اولیه که نوع شرکت ثبتی خود را انتخاب کنند برای نمونه فردی که قصد دارد شرکت پیمانکاری به ثبت برساند و از این راه در مناقصات شرکت کند بایستی شرکت را با عنوان سهامی خاص به ثبت برساند تا از این مزایا بهره مند شود چون شرکت های سهامی خاص به نسبت شرکت های با مسئولیت محدود اعتبار بیشتری دارند. متقاضیان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر خود میتوانند به کارشناسان ثبتی مجرب ایلیا مراجعه نمایند.

ثبت شرکت در شاهرود

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در شاهرود

بعد از تصمیم گیری قطعی درباره نوع فعالیت شرکت خود نوبت به آن میرسد که مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند که این مدارک شامل:

مدارک شناسایی ( کارت ملی و شناسنامه) کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره ، در شرکت سهامی خاص ارائه فیش واریزی 35% سرمایه اولیه شرکت و چنانچه موضوع فعالیت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوز دریافتی از ارگانهای زیربط الزامی می باشد.

ثبت شرکت مسئولیت محدود در شاهرود

همانطور که در بالا اشاره شد شرکتهای تجاری به 7نوع طبقه بندی می شوند که پرتقاضاترین آن ها را بدون شک می توان ثبت شرکت مسئولیت محدود دانست. این نوع شرکتها به دلیل سهولت در امر ثبت در اداره ثبت شرکتها و سرمایه کم به نسبت دیگر انواع شرکت ها برای ثبت شرکت به آسانی به ثبت می رسند. برای انجام امور ثبتی می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت شرکت سهامی خاص در شاهرود

شرکت سهامی خاص با تقسیم سرمایه به سهام شرکت ها فعالیت تجاری را در حیطه قانون اداه ثبت شرکت ها به سرانجام می رساند. در صورت تقاضا برای ثبت شرکت خود تنها نیاز به شماره گیری تلفن های مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا دارید. ما سیر تاپیاز امور ثبتی شرکت را ارائه می کنیم و راهنمای شماهستیم.

ثبت شرکت پیمانکاری در شاهرود

شرکت های تجاری با موضوع پیمانکاری در صورت تقاضای فعالان اقتصادی و پیمانکاران باید در سامانه اداره ثبت شرکت ها تثبیت شوند، از این رو برای ثبت این نوع شرکت ها می توانید در قالب شرکت مسئولیت محدود و یا سهامی تجارت خود را با کسب سود پیگیری کنید. یکی از نکاتی که باید در زمان ثبت شرکت بدانید تعدد شرکایی است که پس از تعیین نوع شرکت پیمانکاری مشخص می شود.

ثبت شرکت بازرگانی در شاهرود

منظور از شرکت بازرگانی همان شرکت با موضوع فعالیت تجاری است که از راه ثبت و تجارت با افراد سود کسب می کند. اگر شما هم متقاضی ثبت شرکت بازرگانی هستید می توانید با دانستن نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکتها فعالیتتان را بصورت قانونی پیگیری کنید.

ثبت موسسه در شاهرود

موسسات غیرتجاری در شهر شاهرود باید قبل از هر اقدامی نوع انتفاعی و غیرانتفاعی را مشخص کرده زیرا تنها در صورت ارائه خدماتی به مانند آموزش نوع موسسه در قالب انتفاعی ثبت می شود که سودآوری برای دارنده آن خواهد داشت، از سویی موسسات غیرانتفاعی را می توان موسسه خیریه ای دانست که با ارائه خدمات سودی کسب نمی کند.

زمان و هزینه ثبت شرکت در شاهرود

با توجه به فعالیت اداره ثبت و موسسات غیر تجاری در استان ها زمان و هزینه ثبت شرکت ها با یکدیگر فرق دارند اما معمولاً 25 تا 30 روز کاری زمان میبرد تا پروسه خود را به اتمام برساند شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه نیز با مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی عرب سرحدی
مهدی عرب سرحدی
3 سال قبل

سلاموقتتون بخیر امکان مراجعه حضوری هست؟اگر امکانش هست، ممنون میشم آدرس و ساعت رو لطف کنید

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  مهدی عرب سرحدی
3 سال قبل

سلام عرض کردم ، در خدمتتون هستم . بله حتما..

محمد باباصادق
محمد باباصادق
5 سال قبل

سلام خسته نباشید .درباره شرکت ره آورد ثبت ۱۸۲۱ شاهرود به کجا رسیده .آیا فعالیتی دارد یا نه

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  محمد باباصادق
5 سال قبل

برای مشاوره باید ساعت 3 به بعد با این شماره از تلفن ثابت و بدون کد شهر و بدون صفر تماس بگیرید : 9099072870