شرکت در مفهوم تجاری آن عبارت است از همکاری چند شخص حقیقی که به تولد یک شخصیت حقوقی منجر می گردد.ثبت این شخصیت حقوقی را ثبت شرکت می نامیم.

سوددهی مالی ویژه گردآورندگان شرکت و ایجاد فرصت های شغلی برای سایرین از جمله اهداف ثبت شرکت است و پیش از گردآوری یک مجموعه در قالب شرکت شما نیازمند داشتن افق دید و نظارت های قوی مدیریتی و نیز چاره اندیشی در اداره آن می باشید و این امر باید مورد توجه اعضاء قرار گیرد. ممکن است در بدو امر ثبت شرکت ساده تلقی گردد.

در حالیکه حتی اگر مراحل ثبتی یک شرکت صحیح واقع شود اما در عمل از مدیریت عالمانه و دقیق محروم باشد، به مرور شاهد سقوط مجموعه خواهیم بود و به جای ماندن خسارت های مادی و اجتماعی در آن امری اجتناب ناپذیر است.

لازم است وسعت دید و آینده نگری مدیریتی در تشکیل یک شرکت پیش از ایجاد آن مورد توجه قرار گرفته باشد، چنانچه در عمل افراد پس از رویارویی با پروژه و یا مناقصاتی که توجیه اقتصادی دارند اقدام به ثبت یک شرکت نمایند تا موانع قانونی انجام فعالیت های خود را کنار بزنند در این راستا مشاوره با افراد کاردان و خبره و متعهد توصیه می گردد.

لذا جهت کسب مشاوره ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

شرایط ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان

میزان هزینه ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان و مدت زمان مورد نیاز تا یک شرکت به ثبت برسد وابسته به متغیرهایی نظیر موضوع شرکت، سرمایه شرکت، تعداد اعضاء هیئت مدیره و شهر و ناحیه ای که مورد تقاضای ثبت شرکت است می باشد.

با تعیین این مدارک توسط متقاضی می توان به طور حدودی این هزینه ها را پیش بینی نمود قابل توجه است که زمان حدودی در پروسه ثبت شرکت در حدود15 تا 20 روز کاری است.

مدارک ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان

مدارک شناسایی همه اعضا هیئت مدیره ، در صورتی که موضوع فعالیت شما نیازمند مدرک تحصیلی و یا مجوز باشد ارائه آنها نیز الزامی می باشد.

ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان

مراحل ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان

  • ثبت شرکت توسط متقاضی :

پس از بررسی شرایط ثبت شرکتها و اراده جدی نسبت به آن با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکتهای سیستان و بلوچستان گزینه ثبت شرکت را انتخاب کرده و مراحل را به ترتیب مندرج در سامانه ادامه دهید .

باید توجه داشت که ارائه و ثبت اطلاعات باید به درستی انجام گیرد و ورود داده های اشتباه به دلیل هماهنگی سامانه با مراجع مختلف دولتی نظیر ثبت احوال منجر به اخطار رفع نقص از سوی سامانه خواهد شد.

از این رو پیشنهاد می گردد قبل ازاقدام، از مشاوره های تخصصی با کارشناسان ثبتی ایلیا به طور رایگان بهره مند شوید.

  • ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

مراحل ثبتی یک شرکت فرآیندی تخصصی است کارشناسان ثبتی ایلیا مرحله به مرحله راهنمای شما خواهند بود. در ابتدا متقاضی مدارک هویتی خود از قبیل اصل و کپی شناسنامه را به کارشناسان مجتمع ایلیا تقدیم می کند و در مرحله دوم با اخذ اطلاعاتی از سوی متقاضی نظیر نام و موضوع شرکت، صورت کلی شرکت نقش می بندد و این اطلاعات توسط کارشناسان مجتمع ایلیا در سامانه ی مربوط به ثبت می رسد.

مرحله بعدی تایید یکی از نام های پیشنهادی متقاضی توسط اداره ثبت شرکتها است هزینه ثبت شرکت بنا به نوع و قالب ثبتی شرکت و میزان خدماتی که متقاضی دریافت می کند متفاوت خواهد بود در این مورد می توان با مراجعه حضوری متقاضی به مجتمع ایلیا و شرح علاقه مندی میتوان هزینه های ثبت یک شرکت را دقیق تر تعیین نمود.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در سیستان و بلوچستان

شرکت با مسئولیت محدود معمول ترین نوع شرکت در میان انواع شرکتهای قانون تجارت است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفته است در این قالب ثبتی شرط است که حداقل 2 نفر به عنوان اعضاء هیئت مدیره و حداقل یک میلیون ریال سرمایه اولیه موجود باشد. گفتنی است که مسئولیت هریک از شرکا در این نوع شرکت محدود به آورده آنها خواهد بود.

ثبت شرکت سهامی خاص در سیستان و بلوچستان

یکی دیگر از انواع شرکتهای تعریف شده در قانون شرکت سهامی خاص می باشد. این نوع شرکت بیشتر مورد توجه افرادی است که خواهان اخذ اعتبار در نهادهای مختلف و حضور در مناقصات و مزایدات هستند زیرا 35% سرمایه اعلامی اعضا در ابتدای امر باید به حسابی به نام شرکت در شرف تاسیس واریز گردد و مابقی سرمایه در تعهد سهامداران باقی بماند در شرکتهای سهامی خاص حداقل اعضا از سه نفر هیات مدیره و دو نفر بازرس که لازم است بازرسین خویشاوندی با اعضاء هیئت مدیره نداشته باشند تشکیل می گردد.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در سیستان و بلوچستان

حضور اشخاص در عرصه اقتصاد و تولید به گسترش حیطه کاری آنان در موضوعات مختلف مربوط است. موضوعاتی نظیر تولید ، خدمات و پیمانکاری بیشتر مورد توجه مهندسین و پیمانکاران قرار گرفته است.

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه می توانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

ثبت موسسات غیرتجاری در سیستان و بلوچستان

موسسات غیرتجاری عموماً در راستای ترویج فرهنگ و ادب و دانش و یا امور خیریه فعالیت می نمایند و اقسام آن عبارتند از :

  • موسسات غیر انتفاعی : موسساتی هستند که به منظور استفاده از سود و زیان تشکیل نمی گردند همانند : انجمن های ادبی ، انجمن های علمی و انجمن های موسسات انتفاعی : این موسسات از کلیه منافع و سود و زیان موسسه استفاده می نمایند همانند: آموزشگاه‌های علمی، فنی، کلاس‌های زبان، مدارس غیرانتفاعی

هزینه و زمان ثبت شرکت در سیستان و بلوچستان

هر اقدام تجاری باید به صورت تخصصی انجام شود تا بتوان آن را قانونی دانست از این رو هر اقدامی در این روزها دارای هزینه است که موضوع ثبت شرکت نیز از این موضوع مستثنی نیست.

هر متقاضی ثبت با ارائه مدارک و برگه هزینه های پرداختی خواهد توانست در مسیر تحقق اهداف گام بردارد. شما برای کاهش در هزینه های ثبتی و حقوقی کسب و کارتان می توانید با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا تماس بگیرید.