جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در ساری را حرفه ای انجام دهید!

ثبت شرکت در ساری

برای کسب اطلاعات در زمینه ثبت شرکت تنها نیاز به مشاوره ای تخصصی در این امر دارید، در این مقاله می خواهیم به سوالات متعدد شما در رابطه با ثبت شرکت در ساری توضیحات تکمیلی ارائه دهیم لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت شرکت در ساری

امروزه به دلیل نیاز آشکار ما به پیشرفت در اقتصاد به ویژه تولید و صادرات و واردات باید گفت : بهترین روش برای پیشرفت این است که همه افراد از فردیت خارج شوند و به جمع رجوع کنند جمع یعنی شریک بودن داشتن کسب و کار با دیگری تا بتوان قانون از شما حمایت کند.

.برای این کار کافی است به اتفاق شرکای خود یک شرکت ثبت کنید شرکت که از قوانین تجارت تبعیت می کند و مورد حمایت این ارگان است پس شما می‌توانید بعد از ثبت شرکت به بهترین شکل ممکن فعالیت پیشرفت و باعث رونق کسب و کار شوید

ابتدا قالب شرکت خود را انتخاب کنید قالب یعنی شرکت شما مسئولیت محدود باشد یا سهامی خاص، تضامنی، تعاونی، مختلط سهامی، مختلط غیر سهامی، نسبی، موسسه که هر کدام را بر اساس موضوع فعالیت شرکت و تصمیم شرکا باید بر اساس قوانین انتخاب کنید.

بعد از ان باید برحسب قالب شرکت مدارک مورد نیاز را تکمیل نمایید که در بخش‌های بعدی توضیحات مفصلی ارائه خواهیم داد اما بدانید قالب های شرکت معمولاً تعیین کننده مدارک هستند و البته داشتن جواز و یا مدرک تحصیلی زمانی جزو مدارک هستند که با توجه به موضوع فعالیت اداره ثبت آن را در خواست کند.

مدارک در سامانه اداره ثبت تایید و مراحل طی میشود بعد از تایید نهایی شماره ثبت برای شما در نظر گرفته می شود که اینکار به معنی تایید نهایی و ثبت شرکت شماست که کافی است با مراجعه به اداره ثبت شرکتها مدارک خود را تحویل بگیرید.

برای انجام تمامی مراحل گفته شده میتوانید از مجتمع ثبتی ایلیا بخواهید تا برایتان انجام و بعد از تحویل مدارک به وکلای حقوقی و ثبتی از ثبت کار ثبت شرکت خود توسط وکلای حقوقی مجرب و کاربلد برای شما نهایی شود.

ثبت شرکت در ساری

جهت ثبت شرکت در ساری از کجا شروع کنیم؟

   برای ثبت شرکت در ساری همانگونه که در بخش بالا توضیح دادیم باید قالب شرکت را انتخاب کنید انتخاب قالب شرکت بستگی به اهداف بلند مدت شما از  ثبت    شرکت   و هم چنین موضوع فعالیت شما دارد.   

 اگر شما می خواهید یک شرکت خدماتی ثبت کنید بهترین راه این است که شرکتتان را در قالب مسئولیت محدود ثبت نمایید زیرا شرکت های که قالبشان مسئولیت محدود است سهام داران نسبت به سهم خود مسئول و سهام در این نوع شرکت ها به قطعات سهام تقسیم می شود و نیازی  به سرمایه خیلی زیادی ندارد و به همین ترتیب مابقی قالب های شرکت چنین هستند که برحسب شرایطی که دارند و اهداف ما برای ثبت شرکت مناسب هستند.  

بعد از آن برای ثبت شرکت در ساری کافی است با گروه ثبتی حقوقی ایلیا در تماس باشید. مدارک خود را تکمیل نمایید و تحویل ما دهید در کمتر از 10 الی 14 روزکاری شرکت شما در اداره ثبت ساری ثبت خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ساری

مدارک مورد نیاز به طور کلی و بدون در نظر گرفتن نوع شرکت عبارتند از:

  • کارت ملی و شناسنامه تمام اعضا و سهام داران
  • تنظیم اوراق شرکت : اساسنامه، شرکتنامه، اظهارنامه
  • طراحی موضوع شرکت
  • اخذ مجوز های لازم برای ثبت شرکت یا مدرک تحصیلی براساس موضوع فعالیت

شرایط ثبت شرکت در ساری

شرکت در مفهوم تجاری آن عبارت است از همکاری چند شخص حقیقی که به ایجاد یک شخصیت حقوقی منتهی می گردد. این همکاری معمولاً با هدف کسب درآمد و بعضاً کارآفرینی صورت می گیرد.

اما هدف از ثبت شرکت هرچه که باشد، روند قانونی ثبت آن باید طی گردد تا شرکت وجهه قانونی یافته و فعالیت شما قانونمند گردد، به همین دلیل روند قانونی به ثبت رساندن شرکت بسیار اهمیت دارد.

مراحل ثبت شرکت در ساری

 ممکن است در بدو امر ثبت شرکت امری  ساده تلقی گردد در حالیکه مراحل ثبتی یک  شرکت باید به طور دقیق و با توجه به جزییات انجام گیرد. شما می توانید از طریق برقراری تماس با مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید .

میزان هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای ثبت یک شرکت وابسته به متغییرهایی نظیر موضوع شرکت، سرمایه شرکت، تعداد اعضا هیئت مدیره و شهر و ناحیه محل استقرار شرکت است .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ساری   

هزینه و زمان ثبت شرکت در ساری

با تعیین این موارد توسط متقاضی می توان به طور حدودی هزینه ها را پیش بینی نمود. قابل توجه است که زمان حدودی در پروسه ثبت شرکت 15 روز کاری است و هزینه ثبت شرکت در ساری با توجه به فاکتورهای گوناگون جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در ساری با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا و وکیل ثبت شرکت در ساری در تماس باشید.

  ثبت شرکت مسئولیت محدود در ساری  

  شرکت با مسئولیت محدود در واقع رایج ترین قالب ثبتی در بین متقاضیان ثبت شرکت می باشد تعداد اعضاء تشکیل دهنده این شرکت دو نفر می باشد و میزان سرمایه آنها از یکصد هزار تومان کمتر نمی باشد. کلیه سهامداران به میزان آورده نقدی خود در شرکت مسئول جبران ضرر و زیان می باشند.  

  ثبت شرکت    سهامی   خاص در سا ری 

 شرکت سهامی خاص در ساری معمولا برای ثبت شرکت بازرگانی بهتر است این نوع قالب را انتخاب نمایید . سهام در این شرکت ها به قطعات سهام تقسیم و همه نسبت به سرمایه شرکت مسئول هستند.  

 ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در ساری 

 بسیاری از فعالان اقتصادی و کارآفرینان به منظور تولید محصولات و ارائه خدمات و یا عقد قرارداد پیمانکاری این نوع موضوع را برای فعالیت خود برمی گزینند که موجب ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری می گردد.

مشاوران ثبت شرکت ایلیا جهت مشاوره ثبت شرکت در ساری و ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در ساری می توانند یاری رسان شما باشند. 

 ثبت موسسات غیرتجاری در ساری 

 یکی دیگر از انواع قالبهای ثبتی که سهم گسترده ای را به خود اختصاص می دهد موسسه غیر تجاری است. برای ثبت موسسات غیر تجاری نیاز به اخذ مجوز از مقامات ذی صلاح  خواهید داشت.

مانند سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان ورزش و جوانان موسسات غیر تجاری حداقل با دونفر عضو به ثبت می رسند. در اینجا دو نوع موسسه غیر تجاری  موجود را معرفی می کنیم:

  • موسسات غیرتجاری انتفاعی که به قصد انتفاع تاسیس می شوند. مانند موسسات مربوط به برگزاری همایشها و کنفرانسها
  • موسسات غیرتجاری غیر انتفاعی که هدف از ثبت آنها مواردی به جز کسب منافع اقتصادی است. مانند انواع خیریه ها

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن دپارتمان های تخصصی در این زمینه میتوانند بهترین راهنمای شما باشند.

واحدهای ثبت شرکت در مازندران

  • ثبت شرکت در ساری
  • ثبت شرکت در بابل
  • ثبت شرکت در قائم شهر
  • ثبت شرکت در عباس آباد
  • ثبت شرکت در آمل
  • ثبت شرکت در چالوس
  • ثبت شرکت در رامسر
  • ثبت شرکت در بهشر
  • ثبت شرکت در رویان
  • ثبت شرکت در بابلسر
  • ثبت شرکت در نوشهر
  • ثبت شرکت در تنکابن
  • ثبت شرکت در جویبار
  • ثبت شرکت در نور
  • ثبت شرکت در محمودآباد
  • ثبت شرکت در نکا
  • ثبت شرکت در فریدون کنار
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها