جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات حقوقی ثبت شرکت در دماوند

ثبت شرکت در دماوند

ثبت شرکت های تجاری باید بر اساس اصول خاص به خود انجام شود از این رو برای ثبت شرکت در دماوند تنها لازم است با ما در ادامه متن زیر همراه باشید. هر یک از قالب های ثبتی نیازمند تجربه و تخصص می باشد شما می توانید این اطلاعات را از طریق کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت در دماوند

یکی از مهمترین فعالیت هایی که به منظور کسب درآمد در دماوند می توان در نظر گرفت تاسیس شرکت تجاری می باشد و از این طریق حمایت های دولت برخوردار می شوید. رایج ترین قالب ثبتی در دماوند شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشد.

هر کدام از انواع شرکت های 7 گانه تجاری را می توانید انتخاب کرده و با ارائه مدارک و مجوزهای خاص به نوع شرکت در اداره ثبت شرکت ها آن را به ثبت رسانید. برای اطلاع از نحوه ثبت شرکت تجاری در دماوند در ادامه راهنمای شما خواهیم بود.

مراحل ثبت شرکت در دماوند

در ابتدا شما متقاضیان می بایست موضوع فعالیت خود را مشخص نمایند و از این طریق قالب ثبتی مناسب را مشخص می نمایید و چنانچه نیازمند مجوز برای موضوع فعالیت خود باشید باید موافقت های لازم را از سازمان های ذی ربط تهیه نمایید.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص از مشاوران متخصص و مجرب مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در دماوند

گام اول برای ثبت شرکت تهیه مدارک شناسایی کلیه اعضاء حاضر در شرکت به همراه گواهی عدم سوء پیشینه می باشد. گام بعدی همان طور که گفته شد تهیه مجوزهای لازم در خصوص موضوع فعالیت می باشد با تهیه این مدارک ثبت سامانه ای شرکت خود را آغاز می کنید باید بدانید که تنظیم اوراق اصلی شرکت نیازمند تخصص و تجربه در این زمینه می باشد شما می توانید از تجربیات مشاورین مجتمع ثبتی ایلیا استفاده کنید.

ثبت شرکت در دماوند

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دماوند

بدون شک می توان شرکت های با مسئولیت محدود را جزو بهترین و پرکاربردترین شرکت ها دانست و اقدامات لازم را برای قانونی انجام دادن امور به کار گرفت. ثبت شرکت مسئولیت محدود راهی مطمئن برای پیشبرد اهداف خواهد بود که کارشناسان ایلیا در کم ترین زمان راهنمای شما خواهند بود.

ثبت شرکت سهامی خاص در دماوند

شرکتهای سهامی در قانون به دو نوع سهامی عام و سهامی خاص دسته بندی می شوند. از این رو اگر در فکر ثبت شرکت تجاری خود در دماوند هستید ما در کم ترین زمان راهنمای شماییم. زیرا هر نوع اقدام برای ثبت شرکت سهامی خاص در شهر دماوند باید قانونی و بر اساس اصول اداره ثبت شرکت ها انجام پذیرد . ما در موسسه حقوقی و ثبتی ایلیا راهنمای شما خواهیم بود.

ثبت موسسه در دماوند

هر کسب و کاری که به دور از تجارت فعالیت کنند را در زمره موسسه می توان ثبت کرد. از این رو با مشاوره تخصصی می توان در کم ترین زمان ثبت موسسه غیرتجاری را به سرانجام رساند.

در قانون اداره ثبت شرکت ها موسسات غیرتجاری به دونوع انتفاعی و غیرانتفاعی طبقه بندی می شوند که هر کدام دارای ویژگی خاص به خود بوده و باید با دانستن مراحل ثبت ان اقدام به ثبت موسسه و شروع به فعالیت غیرتجاری کرد که اکثریت اهداف و فعالیت این موسسات مواردی مانند آموزش، خدمات و یا خیریه است.

زمان و هزینه ثبت شرکت در دماوند

مدت زمان به ثبت رسیدن یک شرکت تجاری به طور معمول 3 الی 7 روز کاری زمان میبرد اما با توجه به حوزه های ثبتی واقع در استانها این مدت زمان متفاوت می باشد.

اما در خصوص هزینه نمی توان میزان دقیقی را اعلام کرد شما میتوانید به منظور کسب اطلاع در این خصوص با دپارتمان های تخصصی مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

آدرس واحدهای ثبت شرکت در شهر دماوند

  • آدرس اداره ثبت دماوند : تهران، دماوند، گیلاوند، بلوار بهشتی، جنب سینما پرستور
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرضیه عظیم
مرضیه عظیم
1 سال قبل

۰تا ۱۰۰ ثبت شرکت معماری و لطف کنید