جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا

ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا

ثبت شرکت تجاری باید بر اساس اصول و قوانین اداره ثبت شرکتها به ثبت رسند، امروزه ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا به طرق مختلف صورت می پذیرد این طریق عبارتند از ثبت به وسیله خود شخص و مورد دیگر وکالت به مجتمع های ثبتی و حقوقی که این کار را به طور کامل برای آن ها انجام دهند.

راهنمای ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا

ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا در غالب های مختلفی انجام می شود که این قالب ها عبارتند از: 1- مسئولیت محدود، 2- سهامی خاص، 3- نسبی، 4-تضامنی5- مختلط سهامی، 6- مختلط غیر سهامی، 7- تعاونی، که اشخاص می توانند با در نظر گرفتن شرایط کاری و تعداد اعضا یک از این قالب ها را انتخاب نمایند و شرکت خود را در آن به ثبت برسانند.

ثبت شرکت در بوئین‌ زهرا

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در بوئین زهرا

قطعه عکس 3در4 برای الصاق بر روی معرفی نامه سوء پیشینه و مدرک تحصیلی بنا به نیاز متقاضی ثبت و با توجه به موضوع فعالیت و مجوز در صورت نیاز. که این مجوز شامل جواز کسب. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در بوئین زهرا عبارتند از؛ 1- مدارک شناسایی کلیه اعضا (کپی برابر اصل شده) 2 یک جواز از وزرات صنایع و معادن یا پروانه بهره برداری و در صورت نداشتن یک نامه از اتحادیه و صنف مربوطه که شخص با داشتن این شرایط می توانند اقدام به ثبت شرکت نماید.

زمان و هزینه ثبت شرکت در بوئین زهرا

مدت زمان برای ثبت شرکت 30 روز کاری در نظر گرفته می شود که این زمان بعد از تکمیل شدن کامل مدارک در نظر گرفته می شود. هزینه ثبت شرکت ها بسته به میزان سرمایه شرکت متفاوت می باشد هر چقدر سرمایه بالاتر در نظر گرفته شود هزینه ای که بابت ابطال تمبر باید پرداخت شود هم به مراتب بیشتر خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها