جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در بندر ماهشهر

ثبت شرکت در بندر ماهشهر

ثبت شرکت تجاری باید بر طبق اصول و قوانین اداره ثبت شرکتها باشد، اگر می خواهید اطلاعات کافی در خصوص نحوه ثبت شرکت در بندر ماهشهر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای ثبت شرکت در بندر ماهشهر

ماهشهر دومین شهر بزرگ استان خوزستان بعد از اهواز و در جنوب این استان می باشد. ماهشهر دارای بخش صنعتی و نیز بندر ماهشهر است. یکی از قطب های اقتصادی جنوب کشور به حساب می آید به همین دلیل ثبت شرکت در این شهر اهمیت بسیار دارد.

 ماهشهر دارای چندین پتروشیمی بزرگ است که بندر ماهشهر را به مهمترین پایگاه پتروشیمی ایران تبدیل کرده است و به همین دلیل تاسیس شخصیت حقوقی، به ویژه ثبت شرکت نفتی و پتروشیمی در این شهر از اهمیت خاصی برخوردار است.

مراحل ثبت شرکت در ماهشهر

هنگام ثبت شرکت اولین قدم انتخاب شرکای مناسب می باشد. بعد از آن نوع قالب ثبتی و 5 نام مناسب برای شرکت خود در نظر بگیرید. پس از ثبت سامانه ای و تایید نام باید مدارک برای اداره ثبت شرکتها ارسال گردد و با پرداخت وجه حق الثبت و حق الدرج آگهی پیگیری روند پرونده انجام گیرد تا مراحل ثبت طی شده و آگهی روزنامه رسمی درج شود.

لازم به ذکر است که حق الثبت و حق الدرج آگهی با توجه به سرمایه اولیه و بستهه روزنامه رسمی مشخص می گردد. کلیه خدمات ثبت شرکت توسط کارشناسان ما قابل پیگیری می باشد. همچنین در زمینه تعیین نام می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ثبتی ایلیا برخوردار شوید.

شرکت سهامی خاص در ماهشهر

شرکت سهامی خاص ماهیتاً مثل شرکت با مسئولیت محدود تجاری میباشد و از دیدگاه اعتباری جهت دریافت نمودن تسهیلات بانکی، دریافت شعبه های معتبر و یا شرکت در مناقصات و مزایده‌های سطح بالا مناسب است.

سرمایه در شرکت‌های سهامی خاص به شکل سهام توزیع می‌شود. سهام شرکت‌ های سهامی خاص در نقل و انتقال برگه های بهادار قابل خرید و فروش نیست اما به وسیله مردم بسیار ساده قابل معامله می‌باشد.

زمان ثبت شرکت سهامی خاص ، برخلاف شرکت با مسئولیت محدود باید تمام سرمایه آن در هنگام راه اندازی توسط بنیان گذاران شرکت تامین و قسمتی از سرمایه در بانک سپرده‌گذاری شود.

ثبت شرکت در بندر ماهشهر

شرکت مسئولیت محدود در ماهشهر

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ماهشهر ، جهت عملیات و پروژه های تجاری ، فنی، خدماتی، صادرات ، واردات در نظر گرفته می شود. علت نامگذاری این شرکت به مسئولیت محدود شاید در نگاه خواننده گرامی، به معنای عدم گستردگی تعبیر شود در حالیکه این مسئولیت محدود، به معنای مسئولیت شرکاست .

مسئولیت آنها به میزان سرمایه ی اولیه آنها خواهد بود و چنانچه شرکت دچار ضرر و زیان شد، طلبکاران ، حداکثر می توانند به میزان مسئولیت شرکا استناد نمایند و نباید انتظار داشت هر شریک با هر میزان سرمایه، مسئول پرداخت کلیه بدهی های شرکت باشد.

باتوجه به رونق کسب و کار در بندر ماهشهر حائز اهمیت می باشد. با تشکیل شرکت و ثبت آن می توانید از مشاوره های تخصصی کارگروه ثبتی ایلیا در بندر ماهشهر بهره مند گردید .

زمان و هزینه ثبت شرکت در بندر ماهشهر

 با توجه به وضیعت سامانه اداره ی ثبت شرکتها بندر ماهشهر ثبت شرکت در ماهشهر می تواند بین 5 الی 25 روز کاری زمانبر باشد. 

 جهت اطلاعات بیشتر برای تشکیل شخصیت حقوقی با تیم ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید .

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد رحیمی
احمد رحیمی
1 سال قبل

ما ثبت تعاونی رو می‌خوایم شرایط چیه

کشاورز
کشاورز
1 سال قبل

من میخوام شرکت سهامی ثبت کنم و با یک نفر شریک می خوام ثبت کنم شرایطشو میگید بهم