جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در انزلی – ثبت شرکت در منطقه آزاد انزلی

ثبت شرکت در بندر انزلی

ثبت شرکت تجاری در زمینه هایی مانند تجارت محصولات و خدمات ارائه دهنده آن انجام می شود، برای دانستن نکات حقوقی در زمینه ثبت شرکت در بندر انزلی متن زیر راهنمای شما خواهد بود و در تمامی مسیر ثبت شرکتها همراه شماست. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت شرکت در انزلی

ثبت شرکت در بندر انزلی باتوجه به رونق کسب و کار در این شهر حائز اهمیت می باشد. با ثبت شرکتها در انزلی میتوانید از مشاوره های تخصصی کار گروه ثبتی ایلیا بهره مند گردید.

مراحل ثبت شرکت در انزلی

ابتدا برای ثبت شرکت در انزلی باید استعلامات لازمه را انجام داد و در صورت تکمیل بودن تمامی مدارک و شروط ثبتی اداره ثبت شرکت ها بازرسین اداره آن را آنالیز کرده و تایید یا عدم تایید را صادر می کنند. پس از ارائه شناسه ملی شرکت می توانید اقدام به فعالیت کنید.

کلیه مراحل ثبت شرکت در انزلی کاملا به صورت تخصصی توسط کار گروه ثبت شرکتها مجتمع ثبتی ایلیا انجام می شود .

ثبت شرکت در انزلی

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در انزلی

کلیه مدارک لازم جهت ثبت شرکت در شهر مورد نظر شامل مدارک شناسایی و برخی مدارک که توسط کار گروه ثبت شرکت در بندر انزلی مجتمع ثبتی ایلیا توضیح داده می شود لازم است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در انزلی

شرکت های با مسئولیت محدود این توانایی را دارند که تنها با 2 شخص به ثبت رسند، بهتر است بدانید شرکت های مسئولیت محدود در انزلی می توانند تا 10روز کاری به ثبت رسند، شرکت های مسئولیت محدود از پرتقاضاترین نوع شرکت های تجاری است که تنها با  100هزار تومان به ثبت می رسد.

ثبت شرکت سهامی خاص در بندر انزلی

ثبت شرکت سهامی خاص باید براساس اصول و قوانین اداره ثبت انجام گیرد. این موضوع در صورتی اتفاق می افتد که متقاضیان سه سهامدار را به همراه 2 بازرس برای رسیدگی به امور ثبت شرکت سهامی خاص انتخاب کنند، هر کدام از راه های فعالیت تجاری قانونمند بدون شک ثبت اقدامات تجاری در حیطه قانون است. برای این امر می توانید با مجتمع حقوقی ایلیا در تماس باشید.

ثبت موسسه در انزلی

موسساتی به مانند حقوقی، خیریه یا آموزشی این امکان را دارند که بدون انجام امور تجارت و تنها بر اساس خدماتی که به مشتریان ارائه می کنند کسب سود کنند یا به مانند موسسات خیریه ای تنها برای ارائه خدمات و به دور از کسب سود فعالیت را اجرا می کنند.

زمان و هزینه ثبت شرکت در منطقه آزاد انزلی

با توجه به وضیعت سامانه اداره ثبت شرکتها بندر انزلی و همچنین آیتم های لازم در حوزه ثبت شرکتها زمان و هزینه امور ثبتی در بندر انزلی متغیر می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت در بندر انزلی با گروه ثبتی ایلیا تماس حاصل فرمایید .

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها