جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در بجنورد آسان‌تر از همیشه

ثبت شرکت در بجنورد

ثبت شرکت در صورت دانستن نکات حقوقی و ثبتی آن امکان می پذیرد. در این مقاله سعی داریم برایتان در رابطه با نحوه ثبت شرکت در بجنورد توضیحات مختصری ارائه دهیم لطفا با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ثبت شرکت در بجنورد

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می باشد. شهر بجنورد از شهرهای بزرگ خراسان می باشد و در کوهپایه های رشته کوه آلاداغ بناشده است. این شهر از شهرهای بزرگ خراسان است و چهل و چهارمین شهر کشور محسوب می شود.

بجنورد نیز از قائله پیشرفت اقتصادی در ایران و نیاز به این پیشرفت جا نمانده است و روزبه روز بر تعداد ثبت کنندگان شرکت افزوده می شود و سعی می کنند از شخصیت های حقیقی جدا و به سمت شخصیت حقیقی بودن سوق داده شوند.

جهت ثبت شرکت در بجنورد از کجا شروع کنیم؟

        ثبت شرکت در بجنورد قوانین و مراحل                مربوط               به خودش را دارد این قوانین  شامل :        

  1.        مشخص کردن آدرس با یک کدپستی معتبر برای محل شرکت .        
  2.        انتخاب اسم برای شرکت اسامی              3             الی 4 واژه ای باشد و از اسا می دهخدا برای انتخاب واژه ها استفاده شود.       
  3.       سرمایه اولیه 100.000 هزار تومان باشد ، برای برخی از شرکت ها سرمایه باید از همان ابتدا بالای 500.000 هزار تومان باشد مانند شرکت تعاونی .       
  4.       اساسنامه ، شرکتنامه باید در زمان ثبت شرکتها تنظیم گردد و در آن سهام ها میزان سرمایه هرشخص اسامی شرکا و کلیه            قوانین           حاکمه درج شود.       
  5.      باید بر اساس          فعالیتی         که می خواهید  انجام دهید موضوع خود را طراحی کنید این کار توسط تیم طراحی موضوع ایلیا صورت می گیرد.    
  6.     مدارک هویتی        تمام       اعضا و شرکا  را تکمیل و جز مدارک تحویل دهید.    
  7.    در صورتی که موضوع فعالیتی که انتخاب کرده اید و یا بند های که در موضوع فعالیت ذکر شده است به مجوز نیاز داشت باید مجوز را اخذ و برای اداره ی ثبت ارسال نمایید.    
  8.    بین 10      الی     15 روز  کاری زمان می برد تا شرکت تان را به ثبت برسانید .   

  اشخاص برای استفاده از تجربه ، تخصص و سرمایه یکدیگر میتوانند با یکدیگر همکاری نمایند. این فعالیت ها می بایست به صورت قانونی باشد که از مهم ترین راه کارهای انجام فعالیت های قانونی می توان به ثبت شرکت ها اشاره نمود که از طریق آن می توانید از حمایت های قانونی نیز برخوردار شوید.

   شما    میتوانید به منظور کسب اطلاع با کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در تماس بوده و از تجربیات آنها بهره مند گردید. 

 شرکتهای مندرج در قانون تجارت عبارتند از : شرکت های سهامی اعم از خاص و عام ، شرکت با مسئولیت محدود، شرکتهای تعاونی ،تضامنی ، نسبی و… که شما متقاضیان محترم می بایست با توجه به نوع فعالیت و تعداد اعضا هیئت مدیره بهترین قالب ثبتی را انتخاب نمایید. 

 از مهم ترین  ارکان ثبت شرکت انت خاب موضوع فعالیت و طراحی آن موضوع به بهترین نحو می باشد که در این خصوص کارشناسان ارشد ثبت شرکت ایلیا شما را راهنمایی می نمایند.

از قالب های ثبتی نام برده شده رایج ترین آنها شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص می باشد که شرکتهای سهامی خاص از اعتبار بیشتری برخوردار هستند. در ادامه توضیحات جامع تری را در اختیار شما عزیزان می گذاریم.

ثبت شرکت در بجنورد

شرایط ثبت شرکت در بجنورد

اولین قدم همانطور که گفته شد انتخاب بهترین قالب ثبتی می باشد در گام بعدی شما می بایست با توجه به گستردگی فعالیت خود سرمایه مناسبی را انتخاب نمایید اما این نکته را در نظر بگیرید که میزان سرمایه شما از یک میلیون ریال نمی تواند کمتر باشد.هزینه ثبت شرکت در بجنورد نیز می تواند بر اساس سرمایه اولیه و بسته روزنامه رسمی متغیر باشد.

مدارک ثبت شرکت در بجنورد

شرکتها با توجه به نوع آن نیازمند مدارک متفاوتی می باشند اما برای ثبت یک شرکت شما نیازمند کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامدارن به همراه گواهی عدم سو پیشینه می باشید و چنانچه موضوع فعالیت شما نیازمند مجوز باشد ارائه مجوزهای لازم از ارگان های ذی صلاح نیز الزامی می باشد.

مراحل ثبت شرکت در بجنورد

ثبت شرکت توسط متقاضی :

متقاضیان ثبت شرکت اگر می خواهند شرکت شان را خودشان به ثبت برسانند . باید به سایت اداره ی ثبت شرکت ها وارد شوند وبا طی کردن مراحل ثبت شرکت در سایت و اپلود مدارک های که درخواست شده است را ارسال و منتظر تایید بمانید بعد از تایید روزنامه رسمی خود را در سایت روزنامه رسمی درخواست و چاپ نمایید.

ثبت شرکت توسط مجتمع ثبتی ایلیا :

مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن مجرب ترین و متخصص ترین کارشناسان و مشاورین در زمینه های ثبت شرکت و انجام امور ثبتی آماده است تا کلیه خدمات تخصصی را از طریق مشاوره های رایگان در اختیار شما متقاضیان بگذارد.

در مرحله اول طراحی موضوع فعالیت با توجه به نیاز متقاضیان می باشد کلیه این فعالیتها به صورت تخصصی بررسی میگردد و انجام می شود در مرحله بعدی ثبت سامانه ای شرکت در بجنورد صورت میگرد و اوراق تنظیم شده در این سامانه بارگزاری میشود.

بعد از ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت در بجنورد با گذشتن 15 الی 20 روز کاری آگهی تاسیس آن صادر میگردد. جهت برخورداری از مشاوره ثبت شرکت در بجنورد با مجتمع ثبتی ایلیا تماس بگیرید.

مدارک ثبت شرکت در بجنورد

ثبت شرکت مسئولیت محدود در بجنورد

برای ثبت شرکت مسئولیت محدود 2 نفر بالای 18 سال سن نیاز است تا شرکت خود را به ثبت برسانید البته در صورتی که فردی پایین 18 سال سن داشته باشد و تنها 1 درصد سهم و خارج از اعضای هیئت مدیره باشد مانعی ندارد. سهام در این شرکتها به صورت سهمی الشرکه است و هرشخص باتوجه به سهم خود مسئولیت دارند.

ثبت شرکت سهامی خاص در بجنورد

برای داشتن یک شرکت سهامی خاص و به ثبت رساندن آن در اداره ثبت شرکت های بجنورد یک سری نکات مهم را بدانید اینکه بیشتر افرادی که شرکت سهامی خاص به ثبت می رسانند هدفشان داشتن یک شرکت بازرگانی و از همه مهم تر شرکت در مناقصه های دولتی است پس سرمایه به طبع برای بالا تر رفتن اعتبار بیشتر از 100.000 هزار تومان باشد.

سهام در این شرکت ها به قطعات سهام تقسیم می شود و همه شرکا نسبت به تمام هام شرکت مسئول هستند.

ثبت شرکت تولیدی و خدماتی و پیمانکاری در بجنورد

 فعالان اقتصادی با توجه به نیازهای موجود در بازار اقدام به سرمایه گذاری و یا شروع به فعالیت های گسترده می نمایند که موضوع فعالیت های آنها میتواند انجام امور پیمانکاری ، تولیدی و خدماتی باشد که ثبت این شرکتها بیشتر از سوی مهندسین و پیمانکاران مورد در خواست می باشد. 

 ثبت شرکت با این موضوعات میتواند پشتوانه قوی برای شروع فعالیت های گسترده و انجام اموری همانند ثبت برند و برند سازی برای موسسین آنها باشد و در مقابل حس اعتماد را در  بین مصرف کنندگان ایجاد نمایند. 

کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا و نیز وکیل ثبت شرکت در بجنورد با دارا بودن دپارتمانهای تخصصی دراین زمینه میتوانند بهترین یاری رسان شما در این زمینه باشند.

حوزه های ثبت شرکت در خراسان شمالی و شهرستان های آن

  • ثبت شرکت در بجنورد
  • ثبت شرکت در شیروان
  • ثبت شرکت در اسفراین
  • ثبت شرکت در آشخانه
  • ثبت شرکت در درق
  • ثبت شرکت در جاجرم
5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شجاعی
شجاعی
3 سال قبل

سلام به یک مهندس عمران جهت اخذ رتبه ابنیه نیاز دارم لطفا اطلاع دهید

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  شجاعی
3 سال قبل

سلام دوست عزیز، در جهت اخذ رتبه پیمانکاری می توانید با شماره های ثابت شرکت درتماس باشید.