جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت تولید مداد رنگی

ثبت شرکت تولید مداد رنگی

دریافت نکات تخصصی در زمینه ثبت شرکت تجاری باید بر اساس قواعد و اصول اداره ثبت شرکتها انجام شود از این رو ثبت شرکت تولید مداد رنگی را می توانید تنها با شماره گیری مجتمع ثبتی ایلیا پیگیری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

ثبت شرکت تولید مداد رنگی

مداد رنگی در اصل مدادی است که مغذی ان از نوعی کائولین (یک نوع خاک رس) و موم با رنگ های دلخواه شما در آن استفاده می شود و شما تولیدکنندگان محترم می توانید با ثبت شرکت تولید مداد رنگی اقدام به تولید هر رنگی را که دوست دارید با افزودن موم همان رنگ برای مداد خود که در دست تولید دارید انتخاب نمایید.

مداد رنگی را معمولا می توان در مهد کودک ها و پیش دبستانی ها پیدا کرد چون که بخش عمده ای از انها در این سطح از اموزش صرف می شوند و کودکان بیشتر با ان سروکار دارند اما این بدین معنی نیست که مختص آنها است و اکثراً بزرگترها نیز با ایجاب شغلشان که معمولاً هم نقاش یا نقشه بردار هستند از آن استفاده می کنند.

ثبت شرکت تولید مداد رنگی در تمامی نقاط ایران

شما متقاضی گرامی نیز می توانید جهت تاسیس شخصیت حقوقی خود فرصت را غنیمت شمرده و همین حالا با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید تا در این زمینه هم به شما مشاوره رایگان ارائه نماییم.

هم در صورت صلاحدید شما ثبت نهایی شرکت تولید مداد رنگی شما را به عهده می گیریم. به نحو احسنت و در کوتاه ترین مدت زمان و با اندک هزینه ای که از سوی شما صرف می شود این کار را برای شما انجام دهیم.

در ضمن برخی دیگر از خدمات ما شامل ثبت شرکت و برند و موسسه انتفاعی و غیر انتفاعی و اخذ کارت بازرگانی و مجوز حلال و ایران کد و تدوین طرح توجیهی و انواع تغییرات و تنظیم صورتجلسه و غیره می باشد که شما سروران می توانید در خصوص هر کدام از این خدمات نیز با ما ارتباط برقرار کنید تا راهنمایی شوید و در صورت صلاحدید ثبت نهایی ان را به ما واگذار نمایید. تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه این خدمات را برای شما انجام دهیم.

ثبت شرکت تولید مداد رنگی

جهت کسب امور بیشتر و دقیق تر در خصوص تاسیس شرکت خود فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان ثبتی ایلیا در ارتباط باشید تا در این زمینه شما را یاری دهیم.

اگر به دنبال شریکی مطمئن در خصوص ثبت شرکت خود هستید فرصت را از دست ندهید و هم اکنون با ما ارتباط برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قدرت قاسمی
قدرت قاسمی
4 سال قبل

دوست دارم شرکتی تاسیس کنم اما توان مالی آنرا ندارم۰

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  قدرت قاسمی
4 سال قبل

سلام برای اقدام ، ابتدا به سایت اداره ثبت شرکت ها مراجعه فرمایید و در صورت بروز مشکل با ما تماس بگیرید .