جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

روش آسان ثبت تغییرات شرکت در کرمان

ثبت تغییرات شرکت در کرمان

پس از مراحل ثبت شرکت امکان ایجاد هر تغییراتی در خصوص شخصیت حقوقی ثبت تغییرات شرکت در کرمان و نیاز به انجام مراحل قانونی دارد.

تغییراتی که بعد از به پایان رسیدن فرآیند ثبت شرکت در کرمان می توان به انجام رساند فقط در حوزه اختیارهایی که در اساسنامه درج شده است امکان پذیر است. توجه داشته باشید که این تغییرات در مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تصویب می شود.

ثبت تغییرات شرکت در کرمان

برای انجام تغییرات شرکت ها باید آن ها را ثبت کرد و ثبت تغییرات شرکت مستلزم تهیه و تدوین صورتجلسه های مجمع های گوناگون است. در صورتی که تغییرات مدنظر به اصلاح مواد اساسنامه منتهی شود در مجمع عمومی فوق العاده تصویب می گردد. انجام هر تغییراتی درباره اشخاص حقوقی باید در اداره ثبت شرکتها ابلاغ رسانی شود.

انواع ثبت صورتجلسه تغییرات در شرکت های تجاری

ثبت تغییرات در شرکتهای تجاری در کرمان باید در صورت تایید موسسین با تشکیل جلسات مجامع عمومی انجام پذیرد. از این رو اگر تغییراتی مانند افزایش یا کاهش سرمایه شرکت، تغییر در هیئت مدیره تا انحلال شرکتهای تجاری را باید جزو موارد تغییرات در شرکتها اعمال شود. از این رو در ادامه متن زیر به صورتجلسه ثبت تغییرات در کرمان می پردازیم تا راهنمای شما عزیزان در مسیر ثبت تغییرات باشد.

ثبت تغییر آدرس شرکت در کرمان

در صورتی که شرکت ها تمایل داشته باشند از یک مکانی به مکان دیگر بروند باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تغییر آدرس را به اطلاع اداره ثبت شرکت ها در کرمان برسانند.

ثبت صورجلسه تغییر موضوع شرکت در کرمان

تغییر در موضوع فعالیت عموماً به این خاطر می باشد که اعضا به دلایلی قادر به انجام موضوع به ثبت رسیده نیستند در این شرایط این اجازه در قانون تجارت به آنها داده شده است که اقدام به تغییر موضوع فعالیت خود نمایند.

ثبت تغییر نام شرکت در کرمان

چنانچه شرکتی به اشخاص جدیدی واگذار شود ممکن است که مالکان جدید تمایل داشته باشند اسم جدیدی را به سلیقه خودشان انتخاب کنند در این چنین حالتی باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العده جهت تغییر نام خود اقدام نمایند.

ثبت افزایش سرمایه شرکت در کرمان

یکی از شیوه های فراهم کردن نیاز شرکت افزایش سرمایه است. برای اینکه شرکت ها بتوانند فعالیت های خودشان را گسترش بدهند بای افزایش سرمایه اقدام می کنند.

در صورتی که شرکت صلاح بداند و شرکت هم نیاز داشته باشد می توانند برای افزایش سرمایه اقدام کنند. در بعضی از مواقع این امر برای اصلاح و بهنر شدن ساختار مالی شرکت انجام می شود. این فراهم کردن سرمایه می تواند به صورت های مختلفی انجام گردد.

ثبت کاهش سرمایه شرکت در کرمان

زمانی سرمایه شرکت سودمند است که شرکت اوضاع خوبی ندارد و یا شرکتی که سود می داده است به خاطر ضررهای وارد شده بخشی از سرمایه خودش را از دست داده است و تا ضرر به بار آمده جبران نشود تقسیم بندی سود ممکن نیست.

وقتی شرکت ها در زمان فعالیت خودشان متوجه شوند که میزان سرمایه ثبت شده آن ها بیش از حدی می باشد که نیاز دارد، وقتی شرکت دچار ضرر شود و یا وقتی که سهامداری خارج می شود و با خارج شدن او سرمایه هم خارج شود کاهش سرمایه صورت می گیرد.

ثبت تغییرات شرکت در کرمان

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در کرمان

در صورتی که شریک و یا سهامداری بخواهد از شرکت خارج شود ابتدا باید صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تهیه وتدوین شود و این امر به اداره ثبت شرکت ها ابلاغ گردد هم چنین می توان شریک و یا سهامداری را هم جایگزین کرد.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در کرمان

در زمان خروج شرکا یا سهامداران از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند. این امر با توجه به نوع شرکت یا موسسه متفاوت می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در کرمان

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تعیین تصدی آنها و یا انتخاب افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر خواهد بود.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در کرمان

بازرسان در شرکت های سهامی خاص برای مدت زمان یک سال انتخاب می شوند و بعد از اینکه این دوره تمام شد می توانند سمت خودشان را تمدید کنند. انتخاب و تمدید نمودن سمت بازرسان مستلزم داشتن و تنظیم صورتجلسه است.

اصلاح مواد اساسنامه در کرمان

در صورتی که هر کدام یک از مفاد اساسنامه بخواهد تغییر کند باید این امر در صورتجلسه منعکس شود و به اداره ثبت شرکت ها اعلام شود. می توانید کلیه فعالیت هایی که قصد دارید با شرکت خود انجام دهید را با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا مطرح کرده و از مشاوره های رایگان برخوردار شوید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت تغییرات در کرمان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در کرمان

  • ارائه اوراق و اسناد ثبتی شرکت و آگهی تاسیس و روزنامه رسمی شرکت
  • کپی آخرین آگهی تغییرات همراه با روزنامه رسمی
  • برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضا هیات مدیره و سهامداران / شرکا

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در کرمان

  • تحویل روزنامه ثبت شرکت
  • تحویل آخرین آگهی تغییرات به همراه روزنامه رسمی
  • اظهارنامه ثبت شرکت کلیه صفحات
  • ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقال های سهام شرکت
  • مدارک شناسایی برابر اصل شده کلیه سهامداران و اعضاء هیئت مدیره

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در کرمان

شرکتها به 7 نوع قابلیت ثبت را دارا می باشند، از این رو اگر تمایل به ثبت تغییراتی از تغییر آدرس شرکت تا تغییر هیئت مدیره دارید باید آن را در جلسات هیئت مدیره با حضور اکثریت شرکا و موسسین شرکت اقدام به تنظیم صورتجلسه تغییرات کرده و آن را برای بررسی توسط بازرسان اداره ثبت تحویل دهند. مجتمع ثبتی ایلیا در مسیر ثبت تغییرات کرمان راهنمای شما خواهد بود.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در کرمان

شرکت سهامی خاص یکی از انواع شرکت سهامی است که با تعدد 3 شخص قابلیت ثبت در اداره ثبت شرکتها دارد. با تشکیل مجامع عمومی عادی یا فوق العاده و حضور تمامی یا حداکثر سهامداران در این جلسات می توان با تنظیم صورتجلسه مربوطه تغییرات را تنظیم کنید و به امضای تمامی شرکا برسانند.

ثبت تغییرات موسسه در کرمان

موسسات حقوقی جزو موادی است که باید در قالب موسسه به ثبت برسند زیرا با ارائه خدمات به افراد کسب سود می کند. موسسات به دو صورت انتفاعی و غیرانتفاعی قابل ثبت می باشند. اگر به فکر ثبت تغییرات قانونی در موسسه خود هستید ما راهنمای دقیق و قابل اطمینان شما خواهیم بود.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در کرمان

تعرفه های ثبت تغییرات شرکت در استان کرمان به مواردی مانند حق التمبر،حق الزحمه وکیل، حق انتشار آگهی روزنامه رسمی بستگی دارد. اگر تمایل به ثبت تغییرات دارید با تماس مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا لیست هزینه ها را دریافت کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در کرمان و شهرستان های آن

  • کرمان
  • سیرجان
  • رفسنجان
  • جیرفت
  • بم
  • زرند
  • بردسیر
  • بافت
  • شهربابک
  • ماهان
  • کهنوج
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها