ثبت تغییرات شرکت در لرستان

با به اتمام رسیدن پروسه ثبت شرکت در لرستان این امکان وجود داردکه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران تصمیم به انجام تغییراتی در شرکت یا موسسه خود داشته باشند و یا شرایط به وجود آمده آنها را وادار به انجام این تغییرات نماید در این موارد لازم است پس از تشکیل مجامع عادی یا عادی به طور فوق العاده و تصمیم گیری در این مجامع طی یک صورتجلسه تنظیمی به اداره ثبت شرکتها اطلاع رسانی گردد.

انواع تغییرات شرکت ها در لرستان

تغییرات در شرکت های تجاری باید پس از ثبت آن ها در اداره ثبت شرکتها بر اساس قوانین و شروط خاص انجام پذیرد . از این رو در ادامه انواع تغییراتی که منجربه ثبت در اداره ثبت شرکتها می شود به شما تشریح می شود تا راهنمای شما در ثبت تغییرات شرکت لرستان باشد.

تغییر نشانی دفتر مرکزی در لرستان

در صورتی که اعضای شرکت اقدام به نقل مکان به محلی دیگر نمایند می بایست این تغییر را از طریق صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در لرستان به اداره ثبت شرکت ها اطلاع دهند.

تغییر زمینه فعالیت شرکت در لرستان

اگر پس از ثبت شرکت اعضای شرکت متوجه گردند که قادر به فعالیت در آن رشته کاری نمی باشند و یا فعالیت دیگری را ترجیح بدهند میتوانند موضوع فعالیت خود را با ثبت صورتجلسه مربوطه تغییر دهند.

الحاق به موضوع فعالیت شخص حقوقی در لرستان

در برخی موارد در هنگام ثبت موسسه یا شرکت ممکن است موضوعی به ثبت نرسد و پس از آن در حین فعالیت اعضا به این نتیجه برسند که انجام آن موضوع نیز برای شرکت لازم یا مفید است در این صورت می توانند موضوعی به موضوعات شرکت یا موسسه اضافه نمایند.

ثبت تغییرات شرکت در لرستان

تغییر اسم شرکت در لرستان

گاه پس از واگذاری یا انتقال شخص حقوقی به افراد جدید ، آنها تمایل دارند اسم تازه ای برای شرکت یا موسسه در نظر بگیرند. به همین جهت از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده می توانند برای تغییر نام اقدام نمایند.

افزایش سرمایه ثبتی شرکتها و موسسات در لرستان

در شرایطی خاص مانند اخذ تسهیلات و یا شرکت در مناقصات و یا دلائل دیگر ممکن است موسسین تصمیم بر افزایش سرمایه اولیه خود داشته باشند. در این صورت می توانند با برگزاری مجمع فوق العاده در این مورد رای گیری نمایند.

کاهش سرمایه اولیه شرکت یا موسسه در لرستان

در مواردی که شرکتها مقروض شده یا یکی از اعضا مایل به خروج از شرکت است ، شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ورود و خروج شرکا یا صاحبان سهام در لرستان

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا تصمیم داشته باشند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اطلاع داده و در عین حال می توانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

واگذاری سهم یا سهم‌الشرکه در لرستان

در زمان خروج شرکا از شرکت ، اگر قرار باشد از کاهش سرمایه جلوگیری شود، این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت واگذار کنند.

گزینش اعضای هیئت ‌مدیره در لرستان

گزینش مقدماتی اعضای هیات مدیره، تغییر تصدی آنها و یا برگزیدن افراد جدید برای جایگزینی آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده ممکن می گردد. میتوانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در لرستان

در شرکتهای سهامی خاص مدت تصدی بازرسین یک سال است، بعد از اتمام این دوره میتوانند در سمت خود تمدید شوند.

اصلاح مواد اساسنامه در لرستان

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه رسما اعلام و ثبت گردد.

انحلال شرکتها در لرستان

با به وجود آمدن شرایطی مثل ورشکستگی یا فوت اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا در صورت تمایل و رای مثبت اکثریت حاضر در مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت عملی می گرددو طی صورتجلسه انحلال به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییرات در لرستان

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در لرستان

  • آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  • تحویل آخرین آگهی تغیرات و یا روزنامه رسمی.
  • فتوکپی از اوراق ثبتی شرکت.
  • کپی از مدارک شناسایی اعضا هیئت مدیره و صاحبان سهام.

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در لرستان

  • روزنامه رسمی شرکت حاوی آگهی تاسیس.
  • آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات.
  • اظهارنامه شرکت.
  • ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات الزامی می باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در لرستان و شهرستان های آن

  • ثبت تغییرات شرکت در خرم آباد
  • پل دختر
  • کوهدشت
  • درود
  • الیگودرز
  • ازنا
  • بروجرد