جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نحوه آسان ثبت تغییرات شرکت در قم

ثبت تغییرات شرکت در قم

چرا باید پس از ثبت تغییرات شرکت را قانونمند ثبت کرد؟ آیا در صورت عدم ثبت تغییرات مشمول جریمه از ارگان های ذی ربط می شویم؟ نحوه صحیح ثبت تغییرات چیست؟ ما در این مقاله می خواهیم سوالات شما را پاسخ داده و به مطالبی درباره ثبت تغییرات شرکت در قم بپردازیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ثبت تغییرات شرکت در قم

با به پایان رسیدن کلیه مراحل ثبت شرکت موسسین آن ها در صورت صلاحدید قادرخواهند بود. تغییراتی را اعمال نمایند که کلیه این تغییرات باید به اطلاع اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری رسیده باشد و با بررسی کارشناس این اداره آگهی تغییرات صادر می گردد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت تغییرات شرکت در قم

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در قم

  • ارائه کلیه مدارک ثبتی شرکت به همراه آگهی تاسیس و روزنامه رسمی ثبت شرکت
  • اگر شرکت دارای تغییرات باشد تحویل این مدارک الزامی می باشد.
  • کپی کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در قم

  • روزنامه رسمی ثبت شرکت
  • آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • اظهارنامه ثبت شده شرکت
  • در صورتی که شرکت دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات الزامی می باشد.

شرایط ثبت تغییرات شرکت در قم

  • مشخص کردن سمت تمامی شرکای شرکت
  • مشخص کردن موضوع فعالیت شرکت
  •  تعیین کردن نوع شرکت تجاری یا موسسه
  • تعیین آدرس شرکت اصلی
  • ارائه سرمایه اولیه برای ثبت شرکت

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در قم

شرکت های با مسئولیت محدود باید با بیش از 2 شخص به ثبت رسند . از این رو بهتر است بدانید این نوع شرکت ها با کمترین شرکا قابلیت ثبت دارندو در زمان حیات خود می توانند بنابه هر دلیلی مشمول تغییرات شود. برای ثبت تغییرات شرکتها درقم می توانید با وکلای حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در قم

شرکت سهامی خاص از انواع شرکتهای تجاری بوده که در زمان ثبت در اداره ثبت شرکت ها باید تا 35درصد سرمایه اولیه نزد بانک قابلیت ثبت را خواهند داشت. از این رو اگر بخواهید در شرکت تغییراتی را ایجاد کنید باید ابتدا تشکیل مجامع عمومی کرده و صورتجلسه ا تنظیم و به امضای سهامداران شرکت رسد. در این زمینه مجتمع ثبتی ایلیا راهنمای شما خواهد بود.

ثبت تغییرات موسسه در قم

موسسات غیرتجاری را می توان به دونوع انتفاعی و غیرانتفاعی طبقه بندی کرد. هر نوع از موسسات در قم باید به صورت تخصصی در اداره ثبت شود. تغییرات در موسسات غیرتجاری به همان شیوه ای که در شرکتها انجام می پذیرد ارائه می شود. برای تنظیم صورتجلسه ثبت تغییرات موسسه در قم با ما در ارتباط باشید تا مشاوره رایگان حقوقی بگیرید.

انواع صورتجلسه تغییرات در شرکت های تجاری در قم

صورتجلسات ثبت تغییرات در شرکتها باید به تایید تمامی شرکا و هیئت مدیره شرکتها برسد، از این رو با تشکیل مجامع عمومی می توان آن را به اطلاع عموم رساند و به امضای شرکا و سهامداران دارای حق امضا رساند. در ادامه به انواع صورتجلسات ثبت تغییرات در شرکتها می پردازیم تا راهنمای شما در مسیر تغییرات شرکتها باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در قم

چنانچه اعضای شرکت برای جابه جایی دفتر شرکت خودشان اقدام کنند باید این تغییر را به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت مرتبط با حوزه فعالیت خود ابلاغ کنند.

 ثبت تغییرات شرکت در قم

ثبت صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت در قم

در شرایطی که بعد از به پایان رساندن مراحل ثبت موسسین به این نتیجه برسند که موضوع فعالیتشان قابل اجرا نمی باشد میتوانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در قم

ممکن است که در ابتدای شرکت نتوانید موضوعی را ثبت کنید بعد از اینکه پروسه ثبت شرکت به پایان رسید و شرایط موضوع هم فراهم شد می توانید موضوع مورد نظر خودتان را به شرکت اضافه یا الحاق کنید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در قم

در صورتی که شرکت به افراد جدیدی واگذار گردد این امکان وجود دارد که مالکین جدید مایل باشند نام جدیدی با سلیقه خود برای شرکت انتخاب نمایند در این صورت باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدم کنند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه در قم

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران میتوانند جهت افزایش سرمایه اولیه مبادرت ورزند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه در قم

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در قم

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال می توانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در قم

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در قم

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در قم

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در قم

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص انجام امور ثبتی و ثبت برند در قم با مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

ثبت صورتجلسه انحلال شرکت در قم

وقتی که شرایط خاصی مانند فوت یکی از اعضا و یا ورشکستگی و… برای شخصیت حقوقی ایجاد گردد و اکثریت مجمع عمومی فوق العاده بخواهند شرکت را منحل کنند انحلال صورت می گیرد و به صورت صورتجلسه ای به اداره ثبت شرکت ها ابلاغ می شود.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در قم

شرکت های تجاری پس از ثبت مشمول تغییرات خواهند بود. از این رو اگر مایل به ثبت تغییرات شرکت دارید بهتر است تعرفه ها و هزینه ثبت شرکت را قبل از هر اقدامی بدانید و برای بهبود ارائه خدمات خود برنامه ریزی کنید. لیست تمامی هزینه های ثبت تغییرات شرکت را می توانید با مشاوره تخصصی وکلای مجتمع ثبتی ایلیا دریافت کنید.

حوزه های ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در قم

  • قم
  • جمکران
  • پردیسان
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها