جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای جامع ثبت تغییرات شرکت در فارس

ثبت تغییرات شرکت در فارس

ثبت تغییرات شرکت در فارس در سه مجمع عمومی فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره تصمیم گیری می گردد. برای دانستن نکات تخصصی در ارتباط با ایجاد هر نوع تغییری در شرکت های تجاری متن زیر راهنمای شما خواهد بود. همراه ما باشید.

ثبت تغییرات شرکت در فارس

سهامداران و اعضاء هیئت مدیره قادر هستند تحت شرایط خاص و با رعایت کردن تشریفات مقرر در قانون تجارت تغییراتی را که به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسیده است را اعمال نمایند ثبت تغییرات شرکت در فارس در سه مجمع عمومی فوق العاده ، عادی به طور فوق العاده و هیئت مدیره تصمیم گیری می گردد.

مدارک مورد نیاز ثبت صورتجلسه تغییرات در فارس

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در فارس

  • آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • ارائه آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی
  • ارائه کلیه اوراقی که در زمان ثبت شرکت دریافت نموده اید
  • کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در فارس

  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت.
  • یک نسخه از آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات.
  • تسلیم اظهارنامه شرکت.
  • لیستی از آخرین نقل و انتقالات

ثبت تغییرات شرکت با مسئولیت محدود در فارس

شرکت مسئولیت محدود تنها با 2 شریک قابلیت ثبت دارند اما باید پس از ثبت تغییرات را به صورت اعلام در بین شرکا انجام دهید سپس با ارائه مدارک مربوط به ثبت تغییرات شرکت خود به اداره ثبت شرکتها امور حقوقی تغییرات را انجام دهید. تغییرات شرکت شامل مواردی مثل تغییر در اساسنامه که مشمول هر نوع تغییر خواهد بود می باشد.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در فارس

چرا باید قبل از ثبت تغییرات در شرکت سهامی خاص نکات حقوقی آن را بدانیم؟ در جواب این سوال بهتر است بگوییم تغییرات شرکتها از نوع سهامی خاص در فارس باید با اعلام حضور و دعوت سهامداران در مجامع عمومی عادی یا فوق العاده انجام شود . هر کدام از سهامداران که در شرکت حق امضا دارند می توانند در زمینه ثبت تغییرات رای خود را اعلام کنند. از این رو با تایید تغییرات و تنظیم صورتجلسه تغییرات آن را به اداره ثبت شرکتها ارسال کنید.

ثبت تغییرات موسسه در فارس

موسسات به انجام امور غیرتجاری می پردازند. از این رو اگر تغییری در خصوص انجام امور در ذهن دارید باید در حیطه قوانین اداره ثبت شرکتها آن را به اداره ثبت شرکت ها با امضای شرکا ارائه کنید تا با بررسی آن ها تغییرات موسسه ایجاد شوند.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در فارس

به استناد مواد مندرج در قانون تجارت چنانچه تصمیمات مجمع یکی از موارد ذیل باشد می بایست یک نسخه از صورتجلسه تحریر و تدوین شده و به مرجع ثبت شرکتها ارسال گردد این تصمیمات عبارتند از:

  • تعیین مدیران و یا بازرسین
  • تصویب ترازنامه
  • کلیه تغییراتی که منجر به تغییر اساسنامه می شوند.
  • انحلال شرکتها و انجام امور تصفیه

در ادامه انواع ثبت صورتجلسات تغییرات شرکتها در فارس را به شما ارائه می کنیم تا راهنمای شما در مسیر تغییرات در شرکتها باشد.

صورتجلسه تغییر آدرس دفتر مرکزی در فارس

در صورتی که اعضای شرکت اقدام جا به جایی دفتر شرکت خود نمایند می بایست این تغییر را از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در فارس اعلام نمایند.

صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در فارس

بعد از به اتمام رسیدن مراحل ثبت شرکت این امکان وجود دارد که موسسان بخواهند موضوع فعالیتی که دارند را تغییر بدهند در این صورت باید برای صورتجلسه تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در فارس اقدام نمایند.

صورتجلسه الحاق به موضوع فعالیت شرکت در فارس

اگر در بدو ثبت شرکت موفق نشدید موضوعی را ثبت کنید بعد از اینکه مراحل ثبت شرکت به پایان رسید می توانید موضوع مورد نظرتان را به موضوع شرکت خود الحاق و یا اضافه کنید.

صورتجلسه تغییر نام شرکت در فارس

در صورتی که شرکت به افراد جدیدی واگذار گردد این امکان وجود دارد که مالکین جدید مایل باشند نام جدیدی با سلیقه خود برای شرکت انتخاب نمایند در این صورت باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدم کنند.

صورتجلسه افزایش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در فارس

اگر شرکت به افزایش سرمایه نیاز دارد و سهامداران هم مصلحت می دانند سرمایه اولیه شرکت زیاد شود می توانند به جهت آن اقدام کنند که این امر بر اساس نوع شخصیت حقوقی متفاوت است.

کاهش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در فارس

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ورود و خروج شریک یا سهامدار در فارس

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا قصد داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام نمایند در عین حال می توانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در فارس

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در فارس

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در فارس

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب می شوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

ثبت تغییرات شرکت در فارس

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در فارس

در صورت تغییر هریک از مواد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشند.

انحلال شرکت در فارس

با به وجود آمدن شرایط خاص مانند ورشکستگی یا فوت اعضا و … برای شخصیت های حقوقی و یا با تصویب اکثریت مجمع عمومی فوق العاده انحلال شرکت صورت می پذیرد و طی صورتجلسه ای به مرجع ثبت شرکتها اعلام می گردد.

هزینه ثبت تغییرات شرکت در فارس

هزینه های ثبت تغییرات شرکتها به مواردی مانند دعوت موسسین و هیئت مدیره، تنظیم صورتجلسه تغییرات و برگزاری جلسات ثبت تغییرات با حضور موسسین و هیئت مدیره و حق امضاداران بستگی دارد.

از این رو اگر می خواهید قبل از ثبت تغییرات شرکتتان تمامی تعرفه ها را بدانید می توانید با کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا در ارتباط باشید و سپس اقدام به ثبت تغییرات کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در فارس و شهرستان های آن

  • شیراز
  • کازرون
  • جهرم
  • مرودشت
  • فیروزآباد
  • داراب
  • فسا
  • لار
  • آباده
  • نی ریز
  • اردکان
  • لارستان

تمامی تغییرات مربوط به شرکت در مجتمع ثبتی ایلیا با بهره مندی از تیم مجرب وکلای مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا انجام می پذیرد. مجتمع ثبتی ایلیا خدماتی مانند ثبت شرکتها، ثبت تغییرات شرکتها و موسسات، ثبت انواع برند و مجوزهای مربوط به تجارت را با مشاوره رایگان حقوقی ارائه می دهد تا راهنمای متقاضیان حقوقی باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها