جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی

ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی

هر نوع تغییری که در شرکتهای تجاری انجام می شود باید در حیطه قانون انجام گیرد از این رو ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی باید با تخصص وکلای حقوقی انجام شود. ما در متن زیر به مطالبی درباره ثبت تغییرات شرکت می پردازیم که پیشنهاد می شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

راهنمای ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی

با اتمام ثبت شرکت و دریافت شماره ثبت شرکت امکان دارد اعضاء و سهامداران شرکت تصمیم بگیرند تغییرات جزئی و یا کلی را در شرکت خود اعمال نمایند در این حالت باید نخست برای انجام تغییرات تصمیم گیری کرد و پس از تصویب تغییرات، آنها را به مرحله اجرا درآورد.

اتخاذ تصمیم درشرکتها و موسسات از طریق برگزاری مجامع عادی و عادی به طور فوق العاده انجام می گیرد. پس از این مرحله با تنظیم صورتجلسه و ارسال آن به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری در خراسان جنوبی تغییرات مد نظر اجرایی می گردند.

ثبت تغییر آدرس شرکت در خراسان جنوبی

در صورتی که اعضای شرکت اقدام به نقل مکان به محلی دیگر نمایند می بایست این تغییر را از طریق ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت ها اطلاع دهند.

ثبت تغییر موضوع شرکت در خراسان جنوبی

در صورتی که بعد از ثبت شرکت اعضای شرکت متوجه بشوند که شرکتها نمی توانند فعالیت کنند و یا فعالیت دیگری را هم ترجیح بدهند می توانند موضوع فعالیت خودشان را با ثبت صورتجلسه مربوطه تغییر بدهند.

ثبت الحاق به موضوع در خراسان جنوبی

در برخی موارد در هنگام ثبت موسسه یا شرکت ممکن است موضوعی به ثبت نرسد و پس از آن در حین فعالیت اعضا به این نتیجه برسند که انجام آن موضوع نیز برای شرکت لازم یا مفید است در این صورت می توانند موضوعی به موضوعات شرکت یا موسسه اضافه نمایند.

ثبت تغییر نام شرکت در خراسان جنوبی

گاه پس از واگذاری یا انتقال شخص حقوقی به افراد جدید ، آنها تمایل دارند اسم تازه ای برای شرکت یا موسه در نظر بگیرند. به همین جهت از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده می توانند برای تغییر نام اقدام نمایند.

ثبت افزایش سرمایه شرکت در خراسان جنوبی

چنانچه شرایط خاصی مانند دریافت تسهیلات و یا حضور در مناقصه و یا دلایل دیگر وجود داشته باشد ممکن است که موسسان تصیم بگیرند سرمایه را افزایش بدهند. در این صورت می توانند با برگزار نمودن مجمع عمومی فوق العاده در این خصوص رای گیری کنند.

ثبت کاهش سرمایه شرکت در خراسان جنوبی

در مواردی که شرکتها مقروض شده یا یکی از اعضا مایل به خروج از شرکت است ، شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت ورود و خروج شرکا یا صاحبان سهام در خراسان جنوبی

در صورتی که برخی از سهامداران یا شرکا تصمیم داشته باشند از شرکت خارج شوند میتوانند با تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اطلاع داده و در عین حال میتوانند سهامداری را نیز جایگزین نمایند.

ثبت نقل و انتقال سهم یا سهم‌الشرکه در خراسان جنوبی

در زمان خروج شرکا از شرکت ، اگر قرار باشد . از کاهش سرمایه جلوگیری شود ، این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت واگذار کنند .

ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی

ثبت انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در خراسان جنوبی

گزینش مقدماتی اعضای هیات مدیره ، تغییر تصدی آنها و یا برگزیدن افراد جدید برای جایگزینی آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده ممکن می گردد.

اصلاح مفاد اساسنامه در خراسان جنوبی

در صورت تغییر هریک از مفاد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه رسما ” اعلام و ثبت گردد. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا شما را در این زمینه راهنمایی می نمایند.

مدارک لازم برای ثبت تغییرات شرکت در خراسان جنوبی

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در خراسان جنوبی

  • آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی
  • تحویل آخرین آگهی تغیرات و یا روزنامه رسمی
  • ارائه اوراق ثبتی شرکت ( شامل شرکتنامه ، تقاضانامه و یا اظهارنامه و اساسنامه تمامی صفحات)
  • کپی از مدارک شناسایی اعضا هیئت مدیره و صاحبان سهام

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در خراسان جنوبی

  • روزنامه رسمی شرکت حاوی آگهی تاسیس.
  • آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات.
  • اظهارنامه شرکت.
  • چنانچه شرکت دارای نقل و انتقال باشد ارائه لیستی از آخرین نقل و انتقالات الزامی می باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در خراسان جنوبی و شهرستان های آن

  • بیرجند
  • طبس
  • فردوس
  • قائنات
  • سربیشه
  • نهبندان
  • بشرویه
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها