جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای تخصصی ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس

ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس

وقتی شرکتی به ثبت رسید می تواند تغییراتی را در اساسنامه و یا هر آن چه به شرکت مربوط می شود ایجاد نماید. ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس هم مثل ثبت خود شرکت الزامی می باشد. مقصود از تغییرات و تصمیم های شرکت همه تصمیم ها و تغییرات شرکت می باشد که مطابق الزاماتی در مجمع عمومی عادی و یا فوق العاده و یا در جلسه های هیات مدیره مطابق الزاماتی انجام گردد.

ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس

برای به انجام رساندن تغییرات در شخصیت های حقوقی قانون تجارت مورادی را مشخص نموده است. یکی از این موارد تصویب تغییرات در مجمع عمومی عادی و مجمع عمومی عادی به طورفوق العاده به اتفاق آرا می باشد.

پس از توافق و تصویب نمودن تغییرات، لازم است صورتجلسه تنظیم شده و سپس با ارسال آن به اداره ثبت شرکت در بندرعباس تغییرات شخصیت حقوقی را به ثبت رساند. ثبت تغییرات به مثابه مجوز اعمال تغییرات در شرکتها و موسسات می باشد.

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس

صورتجلسات ثبت تغییرات شرکتها زمانی مطرح می شود که بحث تغییرات شرکتها که منجر به ایجاد تغییرات در اساسنامه اصلی شرکت شوند. یک شرکت در مواقع مختلف اقدام به ثبت تغییرات شرکت می کند. این تغییرات می توانند مشمول مواردی مانند ورود و خروج شریک یا سهامدار در بندر عباس یا حتی انحلال شرکت در بندر عباس شوند که در ادامه متن زیر به آن می پردازیم.

تغییرآدرس دفتر مرکزی در بندر عباس

چنانچه اعضای شرکت بخواهند برای جابه جایی دفتر شرکت خود اقدام کنند باید این تغییر را به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده به اداره ثبت شرکت و موسسه های غیر تجاری در بندر عباس اطلاع بدهند.

تغییر موضوع فعالیت شخصیت حقوقی در بندر عباس

در شرایطی که بعد از به پایان رساندن مراحل ثبت موسسین به این نتیجه برسند که موضوع فعالیتشان قابلیت اجرا ندارد میتوانند موضوع فعالیت خود را تغییر دهند.

الحاق به موضوع فعالیت شرکت در بندر عباس

این امکان وجود دارد که اگر در ابتدای ثبت شرکت به هردلیلی نتوانید موضوعی را به ثبت برسانید بعد از اتمام ثبت شرکت و با فراهم شدن شرایط موضوع مورد نظر را به موضوع فعالیت شرکت خود الحاق یا اضافه نمایید.

تغییر نام شرکت در بندر عباس

در صورتی که ثبت شرکت در بندرعباس به افراد جدیدی واگذار گردد این امکان وجود دارد که مالکین جدید مایل باشند نام جدیدی با سلیقه خود برای شرکت انتخاب نمایند در این صورت باید از طریق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر نام اقدم کنند.

افزایش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در بندر عباس

در صورت صلاحدید و نیاز شرکت سهامداران میتوانند جهت افزایش سرمایه اولیه مبادرت ورزند. این امر باتوجه به نوع شخصیت حقوقی متغیر می باشد.

کاهش سرمایه ثبت شده شخصیت حقوقی در بندر عباس

چنانچه شرکتها در حین فعالیت خود متوجه این موضوع شوند که میزان سرمایه ثبت شده آنها بیش از حد نیاز است و یا شرکت دچار ضرر و زیان شود و یا با خروج یکی از شرکا سرمایه او نیز خارج شود شرکتها میتوانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ورود و خروج شریک یا سهامدار در بندر عباس

چنانچه بعضی از شرکا و یا شرکا بخواهند از شرکت خارج بشوند می توانند صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده تشکیل بدهند و این امر را به اداره ثبت شرکتها اطلاع بدهند هم چنین می توانند سهامداری را هم جایگزین خود کنند.

نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در بندر عباس

هنگام خروج شرکا از شرکت ، به منظور جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام یا سهم الشرکه خود را به سهامداران و یا اعضائ هیئت مدیره حاضر در شرکت انتقال دهند . این امر با توجه به نوع قالب ثبتی متفاوت می باشد.

ثبت تغییرات شرکت در بندر عباس

انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در بندر عباس

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در بندر عباس

بازرسان در شرکت های سهامی خاص برای مدت زمان یک سال انتخاب می شوند. با پایان این مدت زمان می توانند در سمت خودشان تمدید بشوند.

اصلاح ماده اساسنامه شرکت در بندر عباس

در صورت تغییر هریک از مواد اساسنامه می بایست این امر در صورتجلسه اعلام گردد.کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان محترم می باشد.

انحلال شرکت در بندر عباس

وقتی که شرایط خاصی مانند ورشکستگی به وجود بیاید و یا اعضای شرکت فوت کنند، انحلال شرکت برای شخصیت های حقوقی انجام می شود و به صورت جلسه ای به مرجع ثبت شرکت ها اطلاع داده می شود.

مدارک مورد نیاز ثبت صورتجلسه تغییرات در بندر عباس

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت با مسئولیت محدود در بندر عباس

  • آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • ارائه آخرین آگهی تغییرات و یا روزنامه رسمی
  • ارائه کلیه اوراق شرکت
  • کپی شناسنامه و کارت ملی اعضا هیئت مدیره و سهامداران

مدارک مورد نیاز جهت تنظیم صورتجلسات مجامع و هیئت مدیره در شرکت سهامی خاص در بندر عباس

  • روزنامه رسمی تاسیس شرکت
  • یک نسخه از آگهی یا روزنامه رسمی آخرین تغییرات
  • اظهارنامه شرکت
  • لیستی از آخرین نقل و انتقالات

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در بندر عباس

یک تغییر چه زمانی رسمیت پیدا می کند؟ آیا می توان تغییرات را شخصاً انجام داد؟ بهتر است بدانید هر نوع تغییری که به متن و تعهدات اساسنامه شرکتها تغییر ایجاد کند باید در اداره ثبت شرکتها به صورت قانونی درج شود. از این رو وکلای حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا در بندرعباس  صفر تا صد امور حقوقی و ثبتی شما را تنها با پرداخت مبلغ ناچیزی انجام خواهند داد تا امور تجاری شما رد شرکت مسئولیت محدود قانونی پیگیری شود.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص بندرعباس

تغییرات در شرکتهای سهامی می تواند در قالب تغییر هیئت مدیره یا اعضای اصلی شرکت انجام گیرد . از این رو باید آن را به صورت صورتجلسه ای مجزا به اداره ثبت شرکتها ارائه کنید و با اخذ تاییدیه از سوی کارشناسان اداره ثبت در قالب آگهی در روزنامه رسمی انتشار پیدا کنند.

ثبت موسسات در بندرعباس

موسسات در بندرعباس با موضوع فعالیتی غیرتجاری اقدام به فعالیت می کنند از این رو اگر اگر می خواهید در زمینه ایجاد تغییرات موسسه ها اقدامی کنید بهتر است ابتدا اصول و قونین حقوقی آن را دانسته و سپس اقدام به فعالیت کنید. ما در تمامی گام های ثبت تغییرات همراه شما خواهیم بود تا بهترین روش را برای ثبت تغییرات بپیمایید.

هزینه ثبت تغییرات شرکتها و موسسات

تعرفه های ثبت تغییرات شرکتها بر اساس مواردی مانند انتشار آگهی ، تشکیل جلسات هیئت مدیره شرکت ها و حق الوکاله کارشناس حقوقی متغییر است که می توانید لیست هزینه ها را از طریق مشاوره حقوقی مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا دریافت کنید.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در هرمزگان و شهرستان های آن

  • بندر عباس
  • بندرلنگه
  • میناب
  • قشم
  • بندر خمیر
  • جاسک
  • درگاهان
  • کیش
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها