جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

روش آسان ثبت تغییرات شرکت در ایلام

ثبت تغییرات شرکت در ایلام

در قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران این اجازه به کلیه موسسین شخصیت های حقوقی داده شده است تا بتوانند با توجه به اختیارات مندرج در اساسنامه برای ثبت تغییرات شرکت اقدام کنند.

مطابق همان قانون، ثبت تغییرات شرکت در ایلام که به اصلاح ماده اساسنامه می شود در مجمع عمومی فوق العاده تصمیم گیری می گردد و با تنظیم نمودن صورتجلسه همین مجمع به اطلاع اداره ثبت شرکت ها و موسسه های غیر تجاری در ایلام می گردد.

ثبت تغییرات شرکت در ایلام

بعد از اینکه شرکتی ثبت شد می توان تغییراتی را در مواردی از اساسنامه و یا هر آنچه که به شرکت مربوط است ایجاد نماید. ثبت تغییرات هم مانند ثبت شرکت الزامی است و باید حتما به ثبت برسد.

مقصود از تغییرات و تصمیم ها همه تغییرات و تصمیمات شرکت است که در مجمع عمومی عادی و یا مجمع عمومی فوق العاده و یا در جلسه های هیئت مدیره براساس الزاماتی صورت می گیرد.

شما متقاضیان محترم میتوانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت شرکت در ایلام و ثبت برند در ایلام با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید.

مدارک لازم جهت تغییرات در شرکت ها و موسسات در ایلام

  • برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اعضای جدید، بازرسان و سهامداران.
  • ارائه فتوکپی شناسنامه و کارت ملی اعضای جدید و قدیم.
  • تعداد سهام شرکت و اعضای جدید و قدیم شرکت.
  • لیست اشخاصی که در شرکت حق امضا دارند.
  • آدرس و کد پستی شرکت.
  • سمت اعضای جدید و قدیم شرکت
  • رونوشت آخرین آگهی تغییرات شرکت.
  • مبلغ سرمایه و ارزش ریالی
  • کارت پایان خدمت اعضا و بازرسان جدید در دفاتر اسناد رسمی
  • سهام برگه دارایی در صورتی که سهام شرکت نقل و انتقال داشته باشد.
ثبت تغییرات شرکت در ایلام
ثبت تغییرات شرکت در ایلام

انواع صورتجلسه ثبت تغییرات شرکتها

یک شرکت تجاری در ایلام با در نظر گرفتن اصول و شرایط مربوط یه تغییرات قادر خواهد بود صورتجلسه تغییرات را در صورت تایید تمامی اعضای شرکت ارائه کنند.

از این رو در صورتی که شما در فکر ایجاد تغییر در شرکت تجاری در شهر ایلام دارید ابتدا با مشخص کردن نوع تغییر صورتجلسه مربوطه را به امضای موسسین می رسانید.

در ادامه به چند نوع تغییرات اختیاری و اجباری که در زمان حیات شرکت امکان ایجاد دارد اشاره می کنیم تا راهنمای تخصصی شما در زمینه تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام باشیم.

ثبت صورتجلسه تغییرآدرس شرکت در ایلام

برای اینکه آدرس شرکت تغییر کند شرکا و یا سهامداران می توانند صورتجلسه ای را تحت عنوان مجمع عمومی العاده تنظیم نموده و برای تغییر محل شرکت اقدام کنند.

خاطر نشان می شویم که اختیار درباره تغییر محل شرکت در بیشتر اساسنامه شرکت های سهامی خاص و با مسئولیت محدود به هیات مدیره شرکت محول شده است.

هم چنین در این تبصره ذکر شده است که هیات مدیره می تواند به هر کجا که مصلحت بداند آدرس شرکت را تغییر بدهد. یا شعبه هایی هم برای شرکت ایجاد کند.

ثبت صورتجلسه الحاق به موضوع شرکت در ایلام

ممکن است که اگر در بدو ثبت شرکت به هر دلیلی نتوانید موضوعی را ثبت کنید بعد از به پایان رسیدن ثبت شرکت و با مهیا شدن شرایط موضوع مورد نظر را به موضوع فعالیت شرکت خود اضافه کنید.

ثبت صورتجلسه تغییر نام شرکت در ایلام

چنانچه شرکت به اشخاص جدیدی محول شود ممکن است که مالکان جدید تمایل داشته باشند مطابق سلیقه خودشان اسم جدید را برای شرکت خود انتخاب کنند که در این صورت باید به وسیله صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده برای تغییر اسم اقدام نمایند.

ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه شرکت در ایلام

به تصمیم مجمع عمومی فوق العاده افزایش سرمایه انجام می شود. تا زمانی که سرمایه قبلی شرکت کاملا پرداخت نشده است افزایش سرمایه به هیچ عنوان مجاز نمی باشد.

مجمع عمومی فوق العاده می تواند به هیات مدیره این اجازه را بدهد که طی مدت زمان مشخصی که نباید از5 سال بیشتر باشد، سرمایه شرکت را تا میزان مبلغ مشخصی به یکی از شیوه های ذکر شده در بالا افزایش بدهد.

ثبت صورتجلسه کاهش سرمایه شرکت در ایلام

در صورتی که شرکت ها در زمان فعالیت خود متوجه این موضوع بشوند که میزان سرمایه ثبت شده آن ها بیشتر از حد نیاز می باشد و یا شرکت به ضرر و زیان دچار گردد و یا با خارج شدن یکی از شرکت ها سرمایه آن هم خارج گردد. شرکتها می توانند با توجه به قانون تجارت اقدام به کاهش سرمایه نمایند.

ثبت صورتجلسه ورود و خروج شریک یا سهامدار در ایلام

چنانچه بعضی از سهامداران و یا شرکا بخواهند از شرکت خارج شوند می توانند با تنظیم نمودن صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده این امر را به اداره ثبت شرکتها اعلام کنند در عین حال می توانند سهامداری را هم جایگزین کنند.

ثبت صورتجلسه نقل و انتقال سهام یا سهم‌الشرکه در ایلام

در هنگام خارج شدن شرکا  از شرکت، برای جلوگیری از کاهش سرمایه این شرکا می توانند سهام و یا سهم الشرکه خودشان را به سهامداران و یا اعضای هیات مدیره حاضر در شرکت انتقال بدهند. این امر بر اساس نوع قالب ثبتی متفاوت است.

ثبت صورتجلسه انتخاب اعضای هیئت ‌مدیره در ایلام

گزینش اولیه اعضای هیات مدیره ، تغییر سمت آنها و یا گزینش افراد جدید به جای آنها با تصویب مجمع عمومی فوق العاده امکان پذیر می باشد.

ثبت صورتجلسه انتخاب بازرسین (سهامی خاص) در ایلام

در شرکتهای سهامی خاص بازرسین برای مدت یک سال انتخاب میشوند بعد از اتمام این دوره می توانند در سمت خود تمدید شوند.

ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص در ایلام

هر زمانی که بیش از 3 شخص تمایل به ثبت امور تجاری خود در حیطه قانون داشته باشند می توانند تنها با ثبت شرکت تجاری از نوع سهامی خاص که تعدد سهامدارانی بیش از 3 شخص دارند اقدام کنند.

این شرکت ها را پس از ثبت می توان با تنظیم صورتجلسات تغییرات از تغییر آدرس گرفته تا مواردی مانند تغییر مووع و یا انحلال شرکت دارای ماهیتی متفاوت کرد . از این رو بهتر است در زمینه ثبت تغییرات سهامی خاص با کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا در تماس باشید.

ثبت تغییرات شرکت مسئولیت محدود در شهر ایلام

اگر شرکتی از نوع مسئولیت محدود دارید که در حال فعالیت تجاری است امکان اینکه تغییرات در آن ایجاد شود بسیار زیاد است زیرا هر اتفاقی امکان دارد در زمان تجارت شما در ایلام به چشم بیاید که شما به اجبار یا اختیاری باید با تشکیل مجامع عمومی شرکتها اقدام به دعوت از شرکا و موسسین کرده و صورتجلسه ای مبنی بر ایجاد تغییرات در شرکت به ادارات ثبت شرکت های ایلام ارسال کنید.

ثبت موسسه غیرتجاری در ایلام

هم شرکت های تجاری و هم موسسات با موضوع فعالیت غیرتجاری باید برای ایجاد هر نوع تغییری در انجام امور خود اقدام به ارائه مدارک مربوطه برای ارائه به ادارات دارند. از این رو با اطلاع رسانی به تمامی موسسین موسسات غیرتجاری در ایلام می توانید در کم ترین زمان از طریق مشاوره رایگان وکلای مجتمع ثبتی ایلیا به اهداف خود دستیابید.

هزینه ثبت تغییرات شرکتها و موسسات ایلام

بحث اصلی در زمان ایجاد تغییرات در شرکت ها و موسسات که بصورت خصوصی در کشور زیر نظر اداره ثبت شرکت ها انجام می شود را بدون شک باید هزینه ها و تعرفه ثبتی و حقوقی تغیییرات در همان سال مالی دانست.

از این رو مجتمع ثبتی ایلیا تنها با دانستن نوع شرکت و تعدد شرکا تنها در یک جلسه لیست هزینه ها را به شما ارائه می دهد تا راهنمای دقیق شما در مسیر ثبت تغییرات باشد.

ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ایلام و شهرستان های آن

  • ایلام
  • دهلران
  • مهران
  • ایوان
  • دره شهر
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها