جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در چهارمحال و بختیاری

ثبت برند در چهارمحال بختیاری

به جهت ثبت تخصصی برند در چهارمحال بختیاری بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا نکات مهم و کارایی را برای ثبت برند فوری به شما ارائه شود. تیم تحریریه مجتمع ایلیا متن زیر را برای متقاضیان ارائه کرده تا آن ها در حداقل زمان بتوانند به شخصه برند را ثبت کرده و یا برای تخصصی انجام شدن امور از کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا بهره ببرند. با ما در ادامه همراه باشید.

قوانین ثبت برند در چهارمحال بختیاری

در صورت تمایل به ثبت برند در چهارمحال بختیاری بهتر است از افراد متخصص در انجام این امور یاری بگیرید. از اساسی ترین موارد در ثبت برند و علامت تجاری در چهارمحال بختیاری رعایت شروط و قوانین ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی است.

برای اطلاع از قوانین ثبت برند با کارشناسان ما در ارتباط باشید. یک برند تا 10 سال معتبر بوده و برای دارنده آن امتیازاتی را شامل می شود که می تواند از آن ها بهره مند شوند.

برای اطلاع از جدیدترین مصوبات و قوانین در ادامه این متن همراه با ما باشید. ثبت برند در خراسان باعث تمایز کالاها شده و باعث تشخیص یک کالا از کالاهای مشابه می شود.

ثبت برند در چهارمحال بختیاری

مدارک ثبت برند در چهارمحال بختیاری

مدارکی که برای ثبت یک علامت تجاری مورد نیاز است شامل کلیه مدارک شناسایی مالک برند است که در صورت حقوقی بودن یعنی ثبت برند شرکت ،شامل مدارک ثبت شرکت ، مدارک شناسایی صاحب حق امضا شرکت یا مدیر عامل ، لوگو یا علامت طراحی شده و نیز مجوز لازم از جمله جواز تاسیس صنایع، جواز کسب ، پروانه وزارت بهداشت و یا جواز از صنف یا اتحادیه مربوط به نوع فعالیت می باشد.

مراحل ثبت برند در چهارمحال بختیاری

یک علامت تجاری را می توانید در اشکال مختلف از جمله لوگو ، نام تجاری ، آرم ، علامت تجاری به ثبت برسانید. مجتمع ثبتی ایلیا با دارا بودن تیم تخصصی ثبت برند و علائم تجاری در چهارمحال بختیاری امور ثبت برند شما متقاضیان را انجام خواهد داد.

پیشنهاد ما برای ثبت برند تخصصی تماس با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا بوده تا امور ثبتی را با کم ترین هزینه انجام دهید . برای ثبت برند چهارمحال بختیاری باید ابتدا مجوزهای لازم از جمله تسلیم اظهارنامه و جواز تاسیس را از مراجع مربوطه اخذ کرده و آن ها را به سامانه اینترنتی اداره مالکیت صنعتی ارسال کرده و تمام مشخصات و مدارک مربوط به برند و درخواست کننده آن را بارگزاری کنید .

با پرداخت هزینه آگهی ثبت برند و دیگر هزینه های مربوط به آن در صف بررسی مدارک از سوی بازرسان اداره ثبت قرار خواهید گرفت. در صورت تایید مدارک و اظهارنامه تاییدیه برند برای متقاضی ارسال می گردد که در انتها باید به صورت حضوری و با در دست داشتن مدارک مربوطه به اداره ثبت برند و علائم تجاری در شهر تهران که اداره مرکز مالکیت صنعتی می باشد مراجعه کرده و تشکیل پرونده مالیاتی دهید.

شرایط ثبت برند در چهارمحال و بختیاری

ثبت یک علامت تجاری میتواند ضمانتی برای ماندگاری حرفه، فعالیت، کالا و خدمات شما و یا شخصیت حقوقی شما باشد. آنچه لزوم ثبت برند را دو چندان میکند،ضرورت ماندگاری آن کالا در سبد خانواده است.

بطوری که مشاهده میشود برندی سالیان سال در لیست خرید یک خانوار قرار دارد و حتی زمانی که دستخوش تغییرات کیفی می شود از حجم خرید آن کاسته نمیشود که به ثبت رسیده و نزد مشتریان شناخته شده و دارای محبوبیت می باشد.

ثبت برند در چهارمحال و بختیاری تنها یک مرحله از کار است در واقع تبلیغات یک برند نیز به نوبه خود نقش بسزایی دارد.

نقش برند و ثبت آن نقشی کلیدی در فروش محصول یا ارائه خدمات دارد. ثبت برند مراحل طولانی و پیچیده ای دارد که نیاز به مهارت و تجربه خاص دارد. لذا توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس حاصل نمایید.

به منظور برخورداری از مشاوره ثبت برند و علامت تجاری شما می توانید با مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در چهارمحال و بختیاری

اگر پس از ثبت برند تصمیم بگیرید که محصول جدیدی را نیز در حقوق حمایتی آن برند دخیل کنید نیاز به ثبت اضافه کالا و یا اضافه طبقه یا هردو خواهید داشت ،که این کار مستلزم تنظیم و ثبت یک اظهارنامه مجدد خواهد بود.

با این تفاوت که این بار از قبل پرونده شما نزد مرجع مربوطه یعنی اداره مالکیت صنعتی وجود دارد که پس از بررسی و تایید اظهارنامه و پرداخت هزینه آن ثبت اضافه کالا و طبقه برند برای شما به انجام می رسد.

اداره مالکیت صنعتی در زمینه های دیگری مانند ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع آماده خدمات رسانی به متقاضیان ثبت ارائه می دهد. در صورت تمایل به انجام امور ثبتی و حقوقی خود تنها با یک تماس می توانید اقدام کرده و به اهدافتان دست یابید.

ثبت علامت تجاری در چهارمحال و بختیاری

علامت تجاری یا برند نام یا تصویر یا اصطلاحی برای تمایز کالاها یا خدمات ارائه شده توسط متقاضی ثبت برند با سایر کالاها و خدمات موجود در بازار می باشد. با گذشت زمان صاحبان حرف و کسب و کار به منظور پایداری در میدان رقابت و ماندگاری در ذهن مشتریان ناگزیر از استفاده از علائمی شدند که مشتریان را قادر سازد که از طریق آن کالا ها و خدماتشان را تشخیص دهند که همین امر باعث شد ثبت برند جایگاه خاصی پیدا کند و امروز یکی از ستونهای اصلی کسب و کار محسوب شود.

حوزه های ثبت برند در چهار محال و بختیاری و شهرستان های آن

  • ثبت برند در شهرکرد
  • ثبت برند در کوهرنگ
  • ثبت برند در اردل
  • ثبت برند در بن
  • ثبت برند در سامان
  • ثبت برند در کیار
  • ثبت برند دربروجن
  • ثبت برند در فارسان
  • ثبت برند در شلمزار
  • ثبت برند درلردگان

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص ثبت برند در استان چهرمحال بختیاری می توانید با شماره های مندرج در سایت ایلیا تماس گرفته و تمامی نکات مربوط به ثبت برندتان را از برشوید. ما در تمامی مسیر ثبتی راهنمای به حق شما خواهیم بود تنها کافی است بخواهید و اراده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها