جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

چطور ثبت برند در مرکزی را انجام دهیم؟

ثبت برند در مرکزی

به جهت بهره مندی از مزایای ثبت برند در مرکزی هم اکنون اقدام کنید . با انجام قانونی امور حقوقی خود می توانید خود را در بازارهای هدف مطرح کنید. در این مقاله سعی شده تا تمامی نکاتی که برای ثبت برند در مرکزی نیاز است را بازگو کنیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ثبت برند در مرکزی

برای ثبت برند در مرکزی باید از شخص مجرب در انجام امور ثبتی بهره ببرید. ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی انجام خواهد شد بدین صورت که متقاضیان با ارائه تمامی مدارک ثبتی به این اداره و انجام امورات و قوانین مندرج در این اداره اقدام به ثبت برند خود در شهر مرکزی می کنند.

یک برند خوب باید گویای تمام ویژگی های یک محصول باشد و با دیدن آن بتوان تمایز محصول از دیگری را احساس کرد. ثبت در لغت به معنای درج قانونی یک نام و یا نشان است که بتوان بعد از آن خود را مالک آن دانست.

برای ثبت برند در مرکزی می توانید با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس بوده و بدین جهت برند و علامت تجاری خود را به صورت حرفه ای به ثبت رسانید.

ثبت ثبت لوگو و علامت تجاری در مرکزی

علامت تجاری به طرح و یا نشانی گفته می شود که برای تمایز کالا و خدمات بنگاهای اقتصادی نسبت به دیگر بنگاهها استفاده می گردد. امروزه این کار از طریق سیستم ثبت علامت تجاری انجام می گردد.

با استفاده از این ویژگی، مصرف کنندگان حق انتخاب داشته و به راحتی می توانند خدمات و یا اجناس با کیفیت را از نوع بی مصرف آن تمییز دهند و بدین وسیله در انتخاب یک علامت تجاری خاص, پیروز شوند.

اشکال هندسی ، حروف و یادست نوشته هایی که به صورت خاص کنار هم قرار گرفته اند و تفاوت را در بین محصولات اعمال می نمایند لوگو یا آرم می گویند.

به طرح گرافیکی که متشکل از اشکال هندسی، حروف و یا دست نوشته های باشد را لوگو می گویند. این اشکال به صورت خاصی کنار هم قرار گرفته شده اند و می بایست با دیگر علائم تجاری متفاوت باشد.

شما میتوانید به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص ثبت آرم و لوگو و ثبت شرکت در مرکزی با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید. دفتر ثبت برند و علامت تجاری اداره مالکیت صنعتی واقع در تهران است که امور ثبت برند و نام تجاری کلیه شهرها و استانهای ایران را عهده دار می باشد.

شرایط ثبت برند در مرکزی

  • یک برند خوب باید قابل شناخت توسط افراد جامعه به نسبت دیگر برند های موجود باشد
  • برند خوب باید دارای نشان ها و علائم معقول و متناسب با عرف جامعه باشد
  • نام برند بهتر است از لغت نامه دهخدا استخراج شده باشد
  • امروزه اسامی تک سیلابه را در اداره مالکیت صنعتی به ثبت نمی رسانند و حداقل نام برند باید دارای 2یا 3 سیلاب باشد
  • مالک و یا متقاضی یک برند پس از ثبت آن از تمامی مزایای و حمایت های قانونی برند بهره مند خواهد شد.
  • برای ثبت برند می توان به صورت حقیقی یا حقوقی اقدام کرد. در هردو مورد باید مدارک شناسایی به اداره مالکیت صنعتی فرستاده شود.

 مدارک ثبت برند در مرکزی

در این مرحله موسس می تواند از سه منظر مختلف موضوع ثبت برند در مرکزی خود را پیگیری نماید اول آنکه جواز تاسیس شرکتی را که قبلا ثبت نموده و مورد تایید اداره ثبت شرکت ها می باشد را جهت ثبت برند شرکت ( حقوقی) ارائه نماید و در دومین گام خود می تواند از جواز کسب معتبر خود که به تایید اتحادیه رسیده باشد برای ثبت برند حقیقی خود استفاده نماید و در آخر اگر هیچ کدام از این موارد را آماده ندارد نامه ای مبنی بر موافقت اصولی از سوی هر کدام از این نهادها که ذکر شد با تایید مهر و امضا وزارت صنایع و معادن تقدیم اداره مالکیت صنعتی نماید و پس از آن یک عکس 4در3 نیز اماده کند و به همراه اوراق کامل خود آنها را تحویل اداره مالکیت صنعتی که متولی اصلی ثبت برند است نماید .

ثبت برند در مرکزی

مراحل ثبت برند در مرکزی

برای ثبت برند می توان به دو روش اشخاص حقیقی و حقوقی امور را انجام داد و به اهداف خود دست یافت .

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از تجارب اشخاص مجرب در انجام امور بسیار در انجام امور ثبتی به شما یاری خواهد رساند و شما را در گام برداشتن موثر و سریع ثبت برند کمک خواهد کرد . در ادامه به انواع روش های ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی اشاره می کنیم.

  • ثبت برند توسط متقاضی

موسس باید این را در نظر داشته باشد که یکی از راه های اسانی که می تواند برند موفقی را ثبت نماید ثبت شرکت است و پس از ان جهت ثبت برند خود اقدام نماید و پس از تکمیل اظهارنامه بدون خط خوردگی و تکمیل کلیه مدارک قانونی و مدارکی که از سوی اداره برای او در نظر گرفته می شود انها را به دبیرخانه اداره مالکیت صنعتی تحویل نماید و پس از ان منتظر بماند تا از سوی کارشناسی که رئیس اداره آن را انتخاب می کند و در نوبه کار قرار می گیرد بررسی شود و اگر کارشناس تایید نمود که جهت ادامه کار به موسس تحویل شود و در غیر اینصورت جهت رفع نقص تحویل موسس شود تا از سوی او دوباره کامل و به اداره ارجاع شود.

توصیه ما این است که جهت حصول اطمینان از ثبت برند خود ابتدا جهت استعلام برند اقدام نمایید.

  • ثبت برند توسط مجتمع ثبتی ایلیا

در گام نخست کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا تمامی اطلاعاتی که احتیاج دارید را در اختیارتان میگذارند در مرحله بعد باید مدارک اعلامی که کارشناسان ایلیا به شما اعلام میدارند را تهیه کنید و در اختیار آنها بگذارید. با توجه به نیاز متقاضیان و مجوز آن ها طبقات کالا مشخص شده و در سامانه ثبت علامت تجاری ثبت می نمایند.

اخرین پلی که شما باید برای ثبت برند در مرکزی پشت سر بگذارید این است که مدارک تکمیل شده را دوباره به همان کارشناس ارجاع نمایید و او پس از 45 روز کاری انها را بررسی و برند تایید شده شما متقاضی گرامی را تحویل نماید تا شما بتوانید پس از آن جهت تصدیق نامه برند نیز اقدام کنید و بعد از تکمیل مدارکی که کارشناس برای شما در نظر می گیرد انها را دوباره به کارشناس ارجاع دهید و او نیز پس از 60 روز کاری مجدد تصدیق نامه نهایی برند شما را تحویل شما بدهد.

در ضمن در این خصوص می توانید تمامی این مراحل از اول تا به اخر ثبت برند خود را به کارشناسان ارشد مجتمع ثبتی ایلیا واگذار نمایید تا در کمترین زمان ممکن و با اندک هزینه ای که از سوی شما صرف می شود این کار به نحو احسنت از سوی آنها برای شما متقاضی گرامی انجام شود.

در صورتی که کار خود را به مجتمع ثبتی ایلیا بسپارید، وکیل ثبت برند و علامت تجاری کلیه مراحل ثبت برند در مرکزی را برایتان به انجام می رساند.

ثبت اضافه کالا و طبقه برند در مرکزی

با اتمام ثبت برند در مرکزی امکان دارد این نیاز را داشته باشید که کالا و یا طبقه خاصی را به برند خود اضافه نمایید.

در این صورت با ثبت اظهارنامه مربوط به افزایش کالا و خدمات در سایت اینترنتی اداره مالکیت صنعتی و نیز با بررسی کارشناسان مربوط به رسیدگی به امور ثبتی در این اداره و با پرداخت میزان مبلغ اعلامی آگهی آن انتشار می یابد.

حوزه های ثبت برند در استان مرکزی و شهرستان های آن
  • ثبت برند در اراک
  • ثبت برند در ساوه
  • ثبت برند در خمین
  • ثبت برند در محلات
  • ثبت برند در دلیجان
  • ثبت برند در شازند
  • ثبت برند در تفرش
  • ثبت برند در آشتیان
  • ثبت برند در کمیجان
  • ثبت برند در فراهان
  • ثبت برند در آستانه

به جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تعیین موضوع فعالیت برند و طبقه برند خود با کارشناسان مجرب ثبت برند و علامت تجاری مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید . مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا با سال ها تجربه در امر ثبت برند در کشور در راه ثبت برند پیشرو بوده و شما را در کم ترین زمان راهنمایی خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها