جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در شمیرانات

ثبت برند در شمیرانات

در صورت تمایل به افزایش سودآوری و پیشرفت در حرفه خود در شمیرانات باید ثبت برند در شمیرانات را انجام داده و با تعیین یک نام و یا طرحی متمایز از دیگر محصولات را به خود اختصاص دهید.

برای انجام این امر می توانید ادامه متن زیر را که توسط تیم تحریریه ایلیا انتشار یافته را تا انتها بخوانید و در کم ترین زمان از شرایط و نحوه ثبت برند در شمیرانات اطلاع کسب کنید.

لازم به ذکر است که مجتمع حقوقی ایلیا دارای بیش از 18 سال سابقه در انجام امورات ثبت برند و علامت تجاری در کشور می باشد و با دارا بودن رزومه های موفق و مطرح در همکاری با برندهای مطرح کشور راهنمای مجرب شما در امر ثبت برند خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای ثبت برند در شمیرانات

ثبت یک برند از جمله اقداماتی است که باعث ماندگاری و پیشرفت در عرضه یک محصول خواهد شد. با اعطای مالکیت یک نماد تجاری می توانید محصول را از دیگر محصولات مشابه در جامعه متمایز سازید.

تنها ارائه مدارک و ثبت یک برند مهم تلقی نمی شود بلکه رعایت قوانین مندرج در اداره مالکیت صنعتی باعث بقای یک محصول خواهد شد. مجتمع ثبتی ایلیا می تواند شما را تا ثبت بهترین برند راهنمایی کرده و بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصودتان به شما ارائه دهد.

برای بهره مندی از مزایای ثبت برند در کم ترین زمان می توانید شماره تماس خود را در بالای همین صفحه در قسمت مشاوره آنلاین درج کنید تا در کم ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و امورات مربوط به ثبت برند در شمیرانات را انجام دهید.

شرایط ثبت برند در شمیرانات

  • اطلاع از ثبت نشدن برند در شمیرانات از قبل توسط شخص یا ارگانی دیگر از طریق استعلام برند
  • نمایانگر هویت و ویژگی یک محصول و خدمات
  • موازی بودن برند ارائه شده با شئونات کشور
  • عدم استفاده از کلمات و برندی که باعث گمراهی مصرف کنندگان شود

ثبت برند در شمیرانات

مدارک ثبت برند در شمیرانات

  • تسلیم مدارک هویت اشخاص حقیقی و یا حقوقی
  • و تسلیم اظهارنامه ثبت برند در شمیرانات
  • به همراه مدارک شناسایی وکیل ثبت برند
  • ارائه فرم و نمونه برند در ابعاد 10در10
  • در صورت وجود حروف و نمادهای لاتین در برند ارائه کارت بازرگانی برند الزامی می باشد.
  • تسلیم مجوزهای برند و محصول از جمله جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری توسط متقاضی ثبت علامت تجاری

مراحل ثبت برند در شمیرانات

ورود به سامانه اینترنتی اداره مالکیت صنعتی به نشانی اینترنتی iripo.ssaa.ir و کلیک بر روی ثبت نام متقاضی و انجام مراحلی که در ادامه به آن می پردازیم که باید در ابتدا شخصیت حقیقی یا حقوقی ثبت برند را مشخص کرده است. همینطور در صورت ثبت برند توسط شخص غیرایرانی را نیز در این قسمت می توانید مشخص کنید. سپس با رفتن به مرحله بعدی تمامی مشخصات متقاضی ثبت برند را در این سایت وارد کرده.

بعد از درج مشخصات کامل به گام بعدی رفته و تمامی مجوزها و مدارک مربوط به برند را که از قبل اخذ کردید را درج می کنید. در صورت انجام این گام منتظر بازرسی مدارک و جوازهای ارسالی از سوی بازرسان اداره مالکیت صنعتی خواهید بود که معمولاً تا 45 روز جواب تاییدیه یا رد صلاحیت برای شما ارسال می گردد.

پس از تایید مدارک از سوی کارشناسان اداره باید آگهی ثبت برند را در روزنامه درج کنید. برای انتهای امر ثبت برند باید به اداره مالکیت صنعتی در استان تهران مراجعه و به صورت حضوری تشکیل پرونده دهید.

برای ثبت برند خود به صورت تخصصی و حرفه ای در شمیرانات با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در ارتباط باشید تا با دریافت مشاوره رایگان، ثبت برند و علامت تجاری را در کم ترین زمان انجام دهید.

خرید و فروش برند در شمیرانات

ثبت برند به دلیل زمانبر بودن اقدامات ثبتی در اداره مالکیت صنعتی معمولاً برای شخصی که زمان کافی برای انجام این اقدامات ندارد. می خواهد در کم ترین زمان به صورت قانونی محصولات خود را به بازار ارائه کند مورد استقبال قرار نمی گیرد.

بدین صورت قوانینی در اداره ثبت وضع شده که یک فعال اقتصادی می تواند با خرید یک برند از قبل ثبت شده از دارنده برند، آن را به نام خود کرده و محصولات و خدمات خود را با آن نماد و علامت تجاری به جامعه بشناساند.

با مراجعه دو طرف معامله (خریدارو فروشنده) در دفاتر اسناد رسمی کشور و پرداخت هزینه های توافقی دو طرف برند را به صورت قانونی واگذار می کنند. مجتمع ثبتی ایلیا می تواند شما را در انجام نقل و انتقال برند در شمیرانات یاری کرده و شما را زودتر به اهدافتان نزدیک کند.

خدمات اداره مالکیت صنعتی در شمیرانات

اداره ثبت علائم تجاری با نام مالکیت معنوی باید اقدام به ثبت نام تجاری افراد برای فعالیت تجاری آتی و ارائه مالکیت یک محصول یا خدمات باشد. از این رو اقداماتی دیگر به مانند ثبت طرح صنعتی و ثبت اختراع از دیگر اقدامات ثبتی و حقوقی است که در این اداره انجام می گیرد.

ثبت اختراع در شمیرانات

ثبت اختراعات باید از طریق کارشناسان حقوقی در اداره مالکیت صنعتی انجام شود. در صورتی که مخترع هستید و نیاز به مشاوره تخصصی در زمینه ثبت اختراع دارید ما تنها با یک جلسه مشاوره حقوقی راهنمای شما خواهیم بود. با ما در تماس باید.

ثبت طرح صنعتی در شمیرانات

طرح صنعتی با مضمون ارائه قطعه یا کالای جدید برای انجام امور تولیدی انجام می شود. طرح صنعتی باید براساس قوانین اداره مالکیت صنعتی در صورت تولید آن در سطح وسیع انجام شود.

در انتهای متن باید به موضوع ثبت سریع و به موقع برند بپردازیم که امروزه در صورت پشت گوش انداختن ثبت برند در شمیرانات به طور یقین متحمل ضرر خواهید شد. تخصص افراد مجرب در این زمینه راهی مناسب جهت رسیدن به اهداف تولیدکنندگان خواهد بود. با مجتمع حقوقی ایلیا در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالقاسمی
ابوالقاسمی
1 سال قبل

من میخوام اسم وایکیکی رو واسه پوشاک ثبت کنم ، چطوری میتونم اقدام کنم؟