جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در سمنان با روشی آسان

ثبت برند در سمنان

ثبت برند اختصاصی دارای گام های تخصصی است که برای آشنایی با روال ثبت برند در سمنان از مطالب قرار گرفته در این مقاله می توانید استفاده کنید و برای راهنمایی دقیق تر با کارشناسان مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

برند در شهر سمنان

چیزی که امروزه بستر مناسبی را برای اکثر کسب و کارها ایجاد کرده و باعث شده که کارآفرینان بتوانند در دهکده جهانی خود را معرفی نمایند شناخته شدن برند آن ها در بازارهای داخلی و سپس جهانی است.

برای شناخت محصول و خدمات شما در بازار داخلی ابتدا باید اقدام به ثبت برند در سمنان کنید ، ثبت برند باعث می شود محصول یا خدمات شما از تولیدات مشابه رقبای کاریتان متمایز گردد و هر کس نتواند به سادگی از نام و یا برند شما سوء استفاده کند، مهم ترین دلیل که افراد باید نام تجاری یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانند شاید همین مسئله باشد.

ثبت برند در سمنان

ثبت برند و یا علامت تجاری در حقیقت رکن اصلی کسب و کارمحسوب شده و به منظور مداومت در تجارت بسیار مهم است . با ثبت علامت تجاری محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته شده و این امر مانع از استفاده رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد.

باید بدانید تنها به ثبت رسیدن علامت تجاری مورد اهمیت نمی باشد بلکه قوانین استفاده و نگهداری از آن نیز بسیار مهم می باشد. باتوجه به موارد فوق الذکر مجتمع ثبتی ایلیا در تلاش است که با در اختیار گذاشتن تازه ترین اطلاعات و ارائه مطلوب ترین نوع خدمت به شما موکلین گرامی در این مسیر کمک و یاری برساند.

ثبت آرم و نشان تجاری یکی از بهترین راههای کامیابی در رقابت سالم می باشد واز مهمترین راهکارهای متمایز کردن کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی از دیگر بنگاه ها می باشد.

مجتمع ثبتی ایلیا آماده ارائه خدمات در جهت ثبت برند در سمنان می باشد. برای برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا مشاوران و کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس حاصل نمایند.

برند یا علامت تجاری در سمنان

برند اسم یا واژه ای است که برای تفکیک محصول و خدمات از محصول و خدمات مشابه دیگر برای یک محصول در نظر گرفته می شود تا علاوه بر نشان دادن هویت و منشا محصول تعلق آن به یک شخص خاص را هم نمایان کند، مانند امضا اسم نقاش روی تابلو نقاشی که تابلو را منحصر به آن نقاش می کند.

برای اینکه هزینه و وقت شما برای معرفی یک برند به عنوان شناسنامه محصولتان به هدر نرود لازم است که برند به ثبت برسد ، ما در مجموعه ثبت ایلیا در کنار شما از ابتدای تعیین اسم برند تا انتهای ثبت آن هستیم پس برای ثبت اسم هایی که مناسب ثبت برند در سمنان و برندینگ هستند با ما تماس بگیرید.

مزایای ثبت برند در سمنان

  • با ثبت برند در سمنان از سوء استفاده سهوی یا عمدی رقبا خود جلوگیری می کنید و این مسئله می تواند برای آینده محصولتان و حرفه شما مفید باشد.
  • با ثبت برند مالکیت یک اسم را به خود اختصاص داده اید و هر وقت بخواهید می توانید به دیگران آن را واگذار کنید .
  • برندی که ثبت شده اگر مورد استفاده دیگران قرار گیرد برایشان مسئولیت قانونی به دنبال دارد.
  • با ثبت برند هزینه ها و وقتی را که برای تبلیغات می گذارید در کوتاه ترین مدت به شما بر می گردد.
  • با ثبت برند و علامت تجاری امکان اعطای نمایندگی و کسب سود بیشتر دارید.
  • با ثبت علامت تجاری در سمنان می توانید در نمایشگاههای داخلی و خارجی شرکت کنید.
  • با ثبت برند وام های بهتری می توانید بگیرید.
  • با ثبت نشان تجاری خود امکان تبلیغات و بازاریابی گسترده تر و وسیع تری پیدا می کنید.

ثبت برند در سمنان

مراحل ثبت برند در سمنان

مراحل ثبت برند سمنان توسط متقاضی:

ابتدا به سایت اداره ثبت علامت تجاری مراجعه و اظهارنامه ثبت علامت خود را تنظیم می کنید. بعد از تأیید نهایی در صف رسیدگی کارشناس اداره ثبت علامت تجاری قرار می گیرید.

بعد از رسیدگی کارشناس در صورت دریافت ابلاغیه تأیید نام برند مدارک را به اداره ثبت علائم تجاری تهران تسلیم می کنید. در ادامه روزنامه نوبت اول ثبت برند در سمنان را چاپ می کنید بعد از سی روز از تاریخ چاپ نوبت اول آگهی هزینه ثبت را پرداخت می کنید تا نسبت به برند شما شماره ثبت صادر شود در نهایت روزنامه نوبت دوم هم چاپ می شود و بعد از یک هفته می توانید تصدیق ده ساله برندتان را دریافت کنید.

مراحل ثبت برند در سمنان توسط مجتمع ثبتی ایلیا:

  1. مشاوره تعیین نام و استعلامات لازمه جهت ثبت برند
  2. اخذ مدارک از متقاضی ثبت برند در سمنان
  3. ارجاع کار به تیم کارشناسان اجرایی ثبت برند در سمنان
  4. تکمیل اظهارنامه ثبت برند مطابق قواعد و مقررات ثبت
  5. بعد از دریافت آگهی پذیرش پرداخت روزنامه نوبت اول
  6. اخذ شماره ثبت
  7. پرداخت روزنامه نوبت دوم
  8. تحویل تصدیق آگهی توسط وکیل پایه یک دادگستری

مدارک برای ثبت برند در سمنان

  • مدارک شناسایی: شامل کپی شناسنامه و کارت ملی که در متقاضیان حقیقی مدارک شناسایی خود متقاضی باید ارائه شود و در اشخاص حقوقی مدارک شناسایی مدیر عامل ارائه می گردد.
  • مجوز : مجوز در شرکت ها اعم از جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری می باشد و  یا موافقت نامه اصولی برای موسسات و برای اشخاص حقیقی جواز کسب یا جواز تأسیس یا هر مجوزی که به وی اجازه فعالیت داده باشد می باشد.
  • مدارک ثبتی : این مدارک را فقط اشخاص حقوقی باید ارائه دهند که شامل آخرین آگهی تغییرات شرکت و آگهی تأسیس شرکت می باشد.
  • کارت بازرگانی: در صورتی که برند فارسی نباشد.
  • وکالت نامه : در صورتی که وکیل داشته باشید.
  • نمونه ای از اسم مورد نظر استعلام شده یا لوگوی طراحی شده مورد تایید

نکته : در انتخاب اسم برند و طراحی برند مجتمع ثبتی ایلیا خدمات گسترده ای را ارائه می دهد.

مدارک برای ثبت برند در سمنان

تفاوت نام تجاری با علامت تجاری در سمنان

نام تجاری یا اسم تجاری هر واژه یا کلمه ای  است که مطابق قانون از طرف تولید کنندگان و کارفرمایان انتخاب شده و مجوز ثبت  به عنوان برند را داشته باشد .

عنوان تجاری آن به این دلیل است که گاهاً این برند هست که محصول را می فروشد و برای امور تجاری از آن استفاده می شود. برند شاید مستقیماً درآمد ایجاد نکند اما به صورت غیر مستقیم تأثیر بسیاری در فروش محصولات دارد.

علامت تجاری یا لوگو یا نماد در واقع شکلی است که با رنگ و طرح توصیف می شود و اصولاً مفهومی را به مشتری ارائه می دهد.  علامت تجاری هم همانند نام تجاری می باشد و همان قدر تاثیر گذار است همانند علامت تجاری ایران خودرو که نشان یک اسب است و منظور این لوگو ظرافت و زیبایی و سرعت محصولات این شرکت است. پس می توانید تصور کنید به چه میزان نام تجاری و علامت تجاری در فروش و معرفی محصول موثر هستند.

ثبت اضافه طبقه یا کالا در سمنان

برای ثبت اضافه کالا در سمنان باید ابتدا برند ثبت شده ای داشته باشید و بخواهید محصولاتش را اضافه کنید. در وهله بعد باید مجوزی که دارید با طبقه کالا مربوطه مرتبط باشد تا بتوان ثبت اضافه طبقه و کالا را انجام داد.

مهم ترین مسئله در ثبت اضافه طبقه کالا برای ثبت برند سمنان همین مسئله می باشد و در صورتی ثبت می شود که این نام یا مشابه آن در آن طبقه برندی به ثبت نرسیده باشد در واقع ثبت اضافه کالا هم مشابه ثبت برند در سمنان است با این تفاوت که مالک برند از قبل دارای پرونده نزد اداره ثبت علائم تجاری است و حال محصولات یا خدمات به همراه یا بدون ثبت طبقه جدید در صورت عدم تکرار و مشابهت به این پرونده اضافه شده طی یک اظهارنامه جدید به ثبت می رسد.

هزینه ثبت برند در سمنان

ثبت برند بر اساس عوامل مختلفی قیمت متفاوتی دارد. هزینه ثبت یک محصول در یک طبقه تحت یک نام تجاری برای شخص حقوقی قطعاً ارزان تر از هزینه ثبت ده محصول در دو یا سه طبقه تحت یک لوگو که به طراحی نیاز دارد و به نام شخص حقوقی است می باشد.

بنابراین با کارشناسان مجتمع ثبتی حقوقی ایلیا تماس بگیرید تا بنا بر درخواست ثبت برند سمنان شما اعلام هزینه نمایند.

زمان ثبت برند در سمنان

با توجه به انجام صحیح پروسه ثبت برند باید به این نکته توجه کرد که یک برند و علامت تجاری خوب ملزم به ثبت قانونی آن در ادارت مالکیت می باشد . از این رو قبل از هراقدامی نیاز است از مدت زمان انجام ثبت برند آگاه باشید.

کارشناسان و وکلای مجتمع حقوقی ایلیا با رزومه کاری تخصصی در این زمینه در کم ترین زمان برند و علامت تجاری شما را به ثبت می رساند و در زمانی 40 روزه پروسه ثبت برند شما را به اتمام می رساند.

خدمات ثبتی مالکیت صنعتی در سمنان

هر آنچه که باید برای ثبت برند و ثبت اختراع و طرح صنعتی بدانید را تنها در اداره مالکیت معنوی به سرانجام رسانید از این رو دانستن تمامی گام های لازم برای ثبت را می تواند راهگشای شما در زمینه های حقوقی وثبتی خواهد بود. در زمینه انجام امور ثبتی در سمنان می توانید تنها با یک تماس آن ها را از طریق مشاوره تخصصی و رایگان مجتمع ثبتی ایلیا اخذ کنید.

ثبت اختراع در سمنان

اختراعات مجموعه اقداماتی است که نوظهور بوده و برای یاری رساندن به کسب و کار و وسایل کارا ارائه می شود. مخترعین با ثبت اختراع در اداره مالکیت صنعتی می توانند از تسهیلات اختراع خود بهره ببرند و یا با خرید و فروش اختراع در این زمینه اقدام به کسب سود کنند.

ثبت طرح صنعتی در سمنان

طرح صنعتی نمونه ای از یک ابزار یا قطعه ای است که در صنایع کاربرد دارد و با ارائه آن به اداره مالکیت می توان آن را به ثبت رساند. طرح صنعتی یاری رسان کسب و کارها بوده تا پیشرفت در زمینه ارتقای امور را سرلوحه خود قرار دهند. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا در این مسیر راهنمای شما می باشند.

حوزه های ثبت برند در سمنان و شهرستان های آن

  • ثبت برند در سمنان
  • ثبت برند در دامغان
  • ثبت برند در شاهرود
  • ثبت برند در گرمسار
  • ثبت برند در سرخه
  • ثبت برند در آرادان
  • ثبت برند در میامی
  • ثبت برنددر مهدی شهر

ثبت برند در دامغان

ثبت برند در دامغان

شهر دامغان یکی از خوش آب و هواترین شهرهای استان سمنان است و یکی از میراث داران قوم پارتیان است. این شهر را در گذشته های دور با نام صد دروازه می شناختند. این شهر از دیرباز مسیر بازرگانی تجار به حساب می آمده و امروزه نیز یکی از شاهراه های تجاری در کشور به حساب می اید که وجود شهرک صنعتی ایوانکی، دامغان و شاهرود بازگو کننده این موضوع است. ثبت برند در دامغان نیز یکی از موضوعاتی است که تجار باید برای تملک بر روی کالاها آن را دریافت کنند. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه ثبت برند در شهر زیبای دامغان می توانید با کارشناسان حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

ثبت برند درشاهرود

شهرستان شاهرود در استان سمنان بزرگترین و تجاری ترین شهر این استان به حساب می آید که به دلیل موقعیت تجاری خود مسیری را برای تجارت هموار کرده که با داشتن یک برند و علامت تجاری خاص می توان آن را به حتم راهی برای سودآوری به حساب آورد. در صورت تمیل به ثبت برند در شاهرود تنها لازم به مشاوره کاردان در این امر دارید. ما در ایلیا بستری را فراهم آوردیم تا با هموار سازی مسیر حقوقی و ثبتی در این زمینه بهترین و سریع ترین روش را ارائه کنیم. با ما تماس بیگیرید.

ثبت برند در گرمسار

وقتی از سمت تهران اتوبان را می پیمایید و به سمت شرق کشور حرکت می کنید اولین شهری که باید از آن گذر کنید گرمسار یکی از شهرستان های استان سمنان است. در گذشته راه ابریشم از دل این شهر عبور می کرده و شاهراهی برای تجارت بین المللی به حساب می آمده اما امروزه با عضویت کورها برای احداث جاده ابریشم این استان به نگین جاده ابریشم معروف شده و با وجود شهرک های صنعتی فعال مانند عبدل آباد، شهمیرزاد و دیگر موارد راهی را برای تجارت و تولید محصولات بازکرده که پرداختن به موضوع ثبت برند در گرمسار باید سرمشق کارهای یک واحد تجاری قرار گیرد تا به واسطه آن بتوان مالک تجارت را به صراحت شناخت. در صورت نیاز به مشاوره برای ثبتب رند در گرمسار تنها لازم است با ما در تماس باشید.

ثبت برند در مهدیشهر

شهر مهدیشهر با فاصله 240کیلومتری با پایتخت جزو شهرهای تجاری شرقی به حساب می اید و با ترانزیت کالاها می توان آن را تجاری ترین دانست. در صورت تولید کالاها در این شهر بهتر است هرچه زودتر به فکر ثبت برند در مهدیشهر باشید تا از حق و حقوقی که علامت تجاری با خود برایتان به همراه می اورد آینده تجارتتان را تضمین کنید. با ما در این زمینه در تماس باشید و مشاوره رایگان ثبتی و حقوقی بگیرید و در مسیر پیشرفت خود گام بردارید.

ثبت برند در آرادان

شهر ارادان با وجود شهرک های صنعتی آرادان در بخش گرمسار تا سمنان محلی برای تجارت بین شهری و بین المللی به حساب می آید که باید برای ترانزیت کالاها مسیرهای مشخصی را تا مقصد بپیمایند. هر بازرگانی می داند که شهرستان های اطراف تهران جزو مهم ترین و خوش بازخوردترین محل های بازرگاهنی به حساب می اید که می توان آنها را به سودآوری چندین برابر برساند. پس سرمایه گذاری در شهرهای اطراف جزو موارد عاقلانه پرسود به حساب می آید که راهنمای تجارت خواهند بود.

اگر نیاز به مشاوره ثبت برند در آرادان دارید بر روی تخصص حقوقی و ثبتی وکلای ایلیا حساب کنید و تنها با یک تماس و کاملاً غیرحضوری اقدام به ثبت برند در این شهر کنید و صفرتا صد امور را به کارشناسان مجتمع حقوقی ما بسپارید . زودتر از موعد برندتان را در اختیار بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها