جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در بویراحمد در چند گام ساده

ثبت برند در بویراحمد

ثبت برند یکی از راهکارهای به صرفه برای شناساندن حرفه به مشتریان است،  شهر بویراحمد از جمله شهرهای جنوب غربی کشور است که با وجود شهرک های صنعتی بسیار و خدمات در این شهرستان باید تولید یک محصول به صورت حرفه ای و کاملاً قانونی انجام گیرد.

ما در این متن به تشریح نحوه ثبت برند در بویراحمد پرداختیم تا شما در کم ترین زمان برند و علامت تجاری خود را به ثبت رسانده تا بتوانید مالک یک نشان تجاری بوده و کاملاً حرفه ای به فعالیت خود در بویراحمد برسید.

ثبت برند در بویراحمد

حرفه خوب و قابل عرضه در بازار باید به صورت قانونی توسط متقاضیان ثبت در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت رسد. با ثبت برند می توانید خود را مالک آن بدانید و به راحتی برند خود را به دیگر افراد در جامعه بشناسانید.

یک برند علاوه بر اینکه امورات ثبتی را در اداره مالکیت صنعتی انجام می دهید باید از شرایط و قوانین مندرج در این اداره را شامل شده و آن را به صورت کامل رعایت کرده باشد.

در بویراحمد به دلیل وجود کالاهای مشابه در بازار باید با ثبت قانونی علامت تجاری وجه تمایز آن ها را در جامعه و بازار هدف نمایان کنید. این موضوع تنها با ثبت علامت تجاری و برند امکان پذیر است. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا موارد و نکاتی مهم را در ثبت برند در بویراحمد به شما ارائه کنیم.

شرایط ثبت برند در بویراحمد

ثبت برند در عرصه جهانی نیازمند ثبت برند در داخل ایران می باشد و باید از تاریخ ثبت برند در ایران حداقل یک سال گذشته باشد. برای رسیدن به ثبت جهانی باید با کنوانسیون مادرید آشنا شویم.

این کنوانسیون به عنوان یک موافقت نامه بین المللی به تصویب رسید اما به قدری اهمیت یافت و مورد توجه کشورها واقع شد که به یکی از قوانین بین المللی تبدیل گشت.

امید است با توجه به گسترش همکاری های بین المللی بین دولت های مختلف راه کاری برای ایجاد یک ضمانت اجرای قوی نظیر آنچه در کشورهای مختلف ایجاد می شود. باشیم تا بتوانیم از برند های ثبت شده جهانی نیز حمایت های مهم را داشته باشیم. حتی بتوانیم شکایت های کیفری پر ثمری را در این راستا شاهد باشیم.

ثبت برند در بویراحمد
ثبت برند در بویراحمد در چند گام ساده

مدارک ثبت برند در بویراحمد

برای ثبت برند در بویراحمد می توانید به دو صورت این کار را انجام دهید که هرکدام را باید با مدارک های مختلف به اداره مالکیت صنعتی ارائه دهید. این دو روش را ثبت برند اشخاص حقیقی و حقوقی می نامند. که در صورت انجام هر کدام از روش ها باید مدارک مربوط به آن را ارائه کنید. در ادامه به انواع مدارک مربوط به ثبت برند در بویراحمد اشاره می کنیم.

مدارک ثبت برند اشخاص حقیقی شامل: ارائه مشخصات هویتی متقاضی ثبت برند، ارائه جوازهای دریافتی برای برند، تسلیم نمونه از برند مورد نظر می باشد.

مدارک ثبت برند اشخاص حقوقی شامل: ارائه مشخصات هویتی متقاضی ثبت برند، ارائه جوازهای دریافتی برای برند، تسلیم نمونه از برند مورد تقاضا برای ثبت در اداره مالکیت، ارائه مشخصات کامل وکیل ثبت برند و علامت تجاری در بویراحمد، ارائه مدارک شرکت و مدیرعامل شرکت می باشد.

شما برای انجام امورات حقوقی خود می توانید هم اکنون با مشاوران مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و در کم ترین زمان امورات حقوقی و ثبتی را در بویراحمد انجام دهید.

مراحل ثبت برند در بویراحمد

ورود به سایت iripo.ssaa.ir اداره مالکیت صنعتی و ارائه تمام مدارک و جوازهای مربوط به ثبت برند در بویراحمد و سپس ارائه نمونه از برند در ابعاد 10 در 10 در سایت اداره مالکیت، تسلیم اظهارنامه مربوط به برند، بازرسی های لازمه از سوی کارشناسان اداره ثبت علائم بر روی مدارک های ارسالی از سوی متقاضی ثبت علائم تجاری انجام می گیرد.

در صورت تایید مدارک و جوازهای ارسالی از سوی وکیل یا متقاضی ثبت برند تجاری گواهی های مربوط به ثبت در روزنامه کثیرالانتشار انجام می پذیرد. سپس پس از مدت مشخصی آگهی دوم در روزنامه انتشار می یابد.

در انتها با مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی در تهران مدارک و جوازها را ثبت کرده و هزینه های مربوطه را پرداخت می کنید. باید بدانید که ثبت برند در گام آخر تنها با مراجعه حضوری به استان تهران ثبت می شود.

برندتان قابل یت قانونی دارد. شما می توانید برای اصولی انجام شدن امور حقوقی خود هم اکنون با کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته و از طریق آن ها ثبت برند در بویراحمد را انجام دهید.

خرید برند در بویراحمد

بعضی از افراد به دلیل زمانبر بودن امورات ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی اقدام به خرید یک برند از پیش ثبت شده می کنند. برای انجام این امر با جستجوی یک برند و علامت تجاری مطرح که از قبل توسط دارنده آن به ثبت رسیده باشد بر اساس مبلغی توافق شده با خریدار برند در دفتر اسناد رسمی انجام می پذیرد.

این راهکار برای ثبت و مالکیت سریع یک برند می باشد که در حداقل زمان می توانید علامت تجاری را اخذ کنید. کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا شما را در این راه به صورت حقوقی یاری خواهند کرد.

می توانید شماره خود را در همین صفحه در بخش درخواست مشاوره رایگان درج کنید. در کسری از ثانیه از سوی کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا با شما تماس گرفته شود. راهنمایی های لازم ثبتی را به شما ارائه دهند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها