جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت برند در بجنورد

ثبت برند در بجنورد

در این مقاله به بحث در مورد ثبت علامت تجاری در بجنورد پرداختیم تا در صورت وجود هر سوالی مبنی بر ثبت برند در بجنورد با مطالعه چند دقیقه ای این مقاله در کم ترین زمان به پاسخ سوالتان برسید.

ثبت برند دارای شرایط و قوانین خاص به خود بوده که باید توسط متقاضیان ثبت برند رعایت شود. کارشناسان حقوقی مجتمع ثبتی ایلیا بهترین گزینه برای انجام امور تخصصی شما خواهد بود.

راهنمای ثبت برند در بجنورد

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید کسب و کارتان را به دیگران معرفی نمایید و در حوزه کاری خود تبدیل به یک برند شوید. قطعاً باید به فکر ثبت برند در بجنورد باشید، زیرا ثبت برند باعث می شود.

وقتی بین مشتریانتان شناخته شدید شخص دیگری از عین یا مشابه اسم تجاری شما که همان اسم و رسم کارتان است، سوء استفاده نکند. این یعنی جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه که متاسفانه بیشتر افراد دیر متوجه چنین امری می شوند ما در مجموعه ثبتی حقوقی ایلیا در کنارتان هستیم تا از تمام زوایا، ثبت برند در بجنورد را بررسی کنیم.

نحوه نام گذاری برند در بجنورد

در زمان نامگذاری برند باید تمامی شرایط و قوانین مربوط به درج و انتخاب نام که در اداره ثبت علائم تجاری درج شده رعایت شود. از مهم ترین فاکتور برای ثبت یک برند قابل قبول، خاص بودن و عدم تکرار در برند ارائه شده می باشد بدین جهت و برای عدم ارائه نام تکراری به اداره مالکیت صنعتی بهتر است قبل از ثبت برند استعلام نام انتخابی را توسط کارشناسان ثبتی انجام داده تا دیگر نیاز به صرف زمان برای انجام امور حقوقی نباشد.

برای درج نام بهتر است نام انتخابی را با رعایت شروط از لغتنامه دهخدا استخراج کنید. هم چنین در نام گذاری یک علامت تجاری از اسامی اشخاص معروف و دانشمندان و غیره نمی توان استفاده کرد و غیرقانونی به حساب می آید.

برای انتخاب نامی مناسب با کسب و کار خود و قابل قبول در اداره مالکیت صنعتی بهتر است با کارشناسی مجرب در انجام امور در ارتباط باشید تا با تکیه بر تجارب وی در حداقل زمان امور ثبتی برندتون را انجام دهید.

شما متقاضیان انتخاب بهترین نام برای برند می توانید هم اکنون با کارشناسان مجرب مجتمع ثبتی ایلیا تماس گرفته تا با صرف کم ترین زمان و هزینه و با استفاده از مشاوره رایگان مشاوران به هدف خود برسید.

ثبت برند در بجنورد

مراحل ثبت برند در بجنورد

مراحل قبل از ثبت برند در بجنورد: ابتدا باید مطابق قواعدی که بیان شد نام برندتان را انتخاب کنید بعد از انتخاب نام برندتان باید از اینکه قبلا به ثبت نرسیده اطمینان حاصل نمایید که بدین منظور می توانید با کارشناسان گروه ثبتی ایلیا تماس بگیرید و درخواست استعلام ثبت برندتان را نمایید. بعد از اطمینان از ثبت و طراحی برند یا لوگو نوبت به تکمیل مدارک می رسد و سپس مراحل ثبت برند شروع می شود.

  1. ورود به سایت اداره علامت تجاری
  2. تکمیل فرم اظهارنامه الکترونیکی ثبت علامت تجاری
  3. دریافت ابلاغیه علامت که ممکن است برند رد شده یا تایید شده باشد، در صورتی که برند رد شده باشد پرونده مختومه می شود و در صورت تأیید ادامه ثبت برند را در پیش می گیریم.
  4. اصل مدارک متقاضی باید به اداره ثبت علائم تجاری تهران ارائه شود.
  5. هزینه آگهی نوبت اول پرداخت و منتشر می شود، مطابق این آگهی اشخاصی که ادعایی در این زمینه دارند باید به اداره ثبت علائم تجاری از تاریخ نشر طی سی روز مراجعه نمایند.
  6. در صورتی که کسی ادعایی نسبت به ثبت برند نداشت، هزینه حق الدرج پرداخت و شماره ثبت برند صادر می شود.
  7. بعد از صدور شماره ثبت می توانیم نسبت به نشر روزنامه نوبت دوم اقدام نماییم.
  8. در نهایت تصدیق ده ساله برند به نام متقاضی ثبت برند صادر می شود و امتیاز انحصاری استفاده از برند به او تعلق می گیرد.

نکته : ثبت برند در بجنورد هم مانند سایر شهرها تنها از طریق اداره مالکیت در تهران ممکن است و جهت جلوگیری از رفت و آمد شما ما انجام این کار را برای شما به عده می گیریم.

نحوه نقل و انتقال برند بعد از ثبت برند بجنورد

بعد از ثبت برند پیش می آید که شخصی بخواهد مالکیت برند خود را انتقال دهد ، این انتقال می تواند از طریق تنظیم سند صلح انجام شود و سپس از طریق اداره ثبت علائم تجاری انجام شود و معمولاً خریداران برند ثبت شده کسانی هستند که زمان لازم برای ثبت برند را ندارند.

مثلاً به تازگی تصمیم گرفته اند که در یک نمایشگاه برای معرفی محصولشان شرکت کنند و متوجه شده اند که بدون برند ثبت شده امکان این کار را ندارند و از طرفی زمان لازم را هم ندارند و به همین دلیل به دنبال خرید یگ برند ثبت شده آماده یا نقل و انتقال برند هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه این کار می توانید به کارشناسان مجتمع ثبتی ایلیا مراجعه نمایید تا اظهار نامه مخصوصی برای نقل و انتقال برند برایتان تنظیم کنند.

شرایط ثبت برند در بجنورد

اگر دوست دارید در بین دیگر رقبایی که محصول شما را تولید میکنند اسم و رسمی برای خود دست و پا کنید و اجناس خود را متمایز تر از اجناس آنان در بازار کسب و کار نشان دهید و آنها را آسانتر به فروش رسانید نکته کلیدی و مهم را باید دریابید و این نکته کلیدی و مهم ثبت یک برند قوی و مرتبط با موضوع فعالیتی است که دارید تولید می کنید و به بازار عرضه می نمایید و برای ثبت برند فقط کافیست که برای نام برند خود چند کلمه معنی دار و یا یک واژه خاص که زمان و مکان یا یک کلمه محلی پر وزن را برای ما تعریف کند و یا علامتی خاص که معنای خوبی به همراه داشته باشد و با شرایط و قوانین آن کشور یکی باشد و مغایرت نداشته باشد .

مدارک ثبت برند در بجنورد

مدارک ثبت برند در بجنورد

برند اشخاص حقوقی:

  • مدارک شناسایی مدیر عامل شرکت
  • کپی آخرین آگهی تغییرات شرکت
  • کپی آگهی تأسیس شرکت
  • کارت بازرگانی در صورتی که لازم باشد.
  • وکالت نامه در صورتی که لازم باشد.
  • جواز تأسیس یا پروانه بهره برداری شرکت یا موافقت اصولی
  • نمونه علامت تجاری مورد ثبت

برند اشخاص حقیقی:

  • مدارک هویتی خود متقاضی
  • کارت بازرگانی در صورت نیاز
  • جوازی که  برای فعالیت شخص معتبر باشد.
  • نمونه علامت تجاری مورد ثبت
  • وکالت نامه در صورتی که لازم باشد.

هزینه ثبت برند در بجنورد

برای هزینه ثبت برند در بجنورد باید در نظر داشته باشید که برای مشخص شدن هزینه ثبت باید تعداد طبقات ثبت برند تان مشخص باشد، ثبت برند دارای 45 طبقه می باشد که در هر طبقه تعدادی از کالا و خدمات تعریف شده است که شما می توانید برندتان را در یک یا چند طبقه از این تعداد به ثبت برسانید، بنابراین برای اینکه از هزینه تمام شده ثبت برند تان در بجنورد مطلع شوید می توانید با کارشناسان ثبت برند مجموعه ثبتی حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

خرید و فروش برند در بجنورد

با نکاتی که تا کنون درباره ثبت برند و علامت تجاری ارائه شد می توان این نتیجه را گرفت که برای ثبت یک برند باید اصول و قوانین اداره ثبت را رعایت و با گذراندن مراحل مربوط به ثبت که در بالا به آن اشاره شد ثبت قانونی برند انجام می گیرد.

در این میان امکان دارد دارنده یک برند به هر دلیلی تمایل به واگذاری و عدم کار با برند خود را داشته باشد. یک برند همانطور که می تواند به ثبت برسد توانایی این را دارد که بفروش نیز برسد.

برای این کار فروشنده و خریدار با حضور در دفتر اسناد رسمی و معامله در ازای مبلغی توافقی می توانند برند را واگذار کنند. از عواملی که باعث خرید یک برند توسط اشخاص می شود می توان به عدم خواست دارندگان کسب و کار برای انجام مراحل پیچیده ثبت برند و علامت تجاری در اداره ثبت می باشد که به سوی خرید یک برند از قبل ثبت شده می پردازند.

برای انتخاب برندی مناسب با کارشناسان مجتمع حقوقی ایلیا در تماس باشید. مجتمع ثبتی ایلیا همچنین خدماتی مانند نمونه اسم برند و علامت تجاری، پیشنهاد نام برند و علامت تجاری و طراحی برند و علامت تجاری (لوگو) را نیز براساس آخرین قوانین ثبت برند و علامت تجاری در بجنورد ارائه می دهد.

ثبت علامت تجاری در بجنورد

به طرح و یا نشانی که برای تمایز کالا و خدمات بنگاهای اقتصادی نسبت به دیگر بنگاهها استفاده می گردد علامت تجاری می گویند. امروزه این کار از طریق سیستم ثبت علامت تجاری انجام می گردد.

با ثبت برند می توان از حقوق مصرف کنندگان حمایت کرده بدین صورت که مصرف کنندگان با گزینش بهترین محصول و به یاد سپردن برند ثبت شده آن از مزایای کالایی مناسب بهره می برند.

ثبت لوگو و آرم و علائم تجاری در بجنورد

اشکال هندسی یا انواع حروفی که دارای مفهوم و شکلی مناسب داشته باشد و بتوان آن را کنار هم قرار داد و هم چنین گویای ویژگی های محصول باشد را لوگو یاآرم تجاری می نامند.

انتخاب این نوع علائم و حروف باید به شکلی اتخاذ شود که باعث ایجاد تمایز در تشخیص با دیگر کالاهای مشابه شود. از این سو انتخاب و طراحی یک علامت مناسب و خاص بسیار مهم می یاشد.

شما متقاضیان ثبت برند برای آسان انجام شدن امور ثبتی خود با تماس مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا و ارائه مدارک برندتون به بهترین شکل و قانونمند برند خود را در بجنورد به ثبت خواهید رساند.

از نکات مهم و خاص برای ثبت برند مراجعه حضوری به اداره مالکیت صنعتی در شهر تهران می باشد که برای این کار و عدم مراجعه حضوری به اداره ثبت برند در مرکز تهران بهتر است امور را به وکیلی مجرب بسپارید.

حوزه های ثبت برند در خراسان شمالی و شهرستان های آن

  • ثبت برند در بجنورد
  • ثبت برند در شیروان
  • ثبت برند در اسفراین
  • ثبت برند در آشخانه
  • ثبت برند در درق
  • ثبت برند در مانه
  • ثبت برند در جاجرم
  • ثبت برند در گرمه
  • ثبت برند در فاروج
  • ثبت برند در بام و صفی آباد

در صورت نداشتن برند برای کسب و کارتان احتمال اینکه مورد سواستفاده های متعدد تجاری قرار بگیرید بسیار زیاد است اما می توانید تنها در یک جلسه غیرحضوری یا تلفنی راهکار جلوگیری از ضرر را از مشاوران و وکلای ثبتی ایلیا بگیرید. این مجتمع بدون هیچ تبعیضی تنها با ارائه مدارک و مجوزهای مربوط به کسب و کارتان اقداماتی مانند ثبت برند و علامت تجاری را سرلوحه کار خود قرار می دهد و با پشتیبانی 24 ساعته خود راهنمای شما برای ثبت برند در بجنورد و تمامی شهرستان های استان خراسان شمالی خواهد بود تنها کافی است بخواهید خود را معرفی کنید ما در مسیر ستاره شدنتان راهنما و پشتیبان شماییم.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها