جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نکات حقوقی ثبت برند در اشتهارد

ثبت برند در اشتهارد

هر کدام از امور مربوط به ثبت برند و علامت تجاری باید در حیطه قانون انجام گیرد. در این متن ما به تشریح موارد مهمی در راستای ثبت برند در اشتهارد پرداختیم که بهترین راهنمای شما در امر ثبت برند و برندسازی می باشد. با ما در ادامه همراه باشید.

راهنمای ثبت برند در اشتهارد

امروزه توجه به نیاز مشتریان در کسب درآمد یک کالا و خدمات بسیار اهمیت دارد، از این رو برای بالا بردن سطح کیفی یک محصول باید تدابیر ویژه ای اندیشید. از مواردی که می تواند یاری رسان فعالان اقتصادی در این عرصه باشد توجه به برندسازی و ثبت برند در شهر خود بوده که با این امر می توان مشتریان خود را برای مصرف حصولات خود از طریق تبلیغات و نیز با حمایت های دولتی ترغیب به خرید کنند .

از این رو اگر ساکن شهر اشتهارد هستید باید به ثبت برند و علامت تجاری بپردازید. کارشناسان مجرب ایلیا با مشاوره های تخصصی و رایگان خود بهترین راهنما جهت ثبت برند در اشتهارد بوده و در کم ترین زمان برند شما را ثبت خواهند کرد .

تنها کافی است با شماره تماس های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید و امور ثبت برند خود را با کم ترین هزینه انجام دهید.

ثبت برند در اشتهارد

با توجه به موارد بازگو شده برای ثبت برند باید به این نکته توجه شود که برند به معنای هر شکل یا نماد و یا طرحی طراحی شده توسط متخصصان طراحی ثبت برند و علامت تجاری می باشد که بتوان آن را تبلیغ کرد و خاص بودن آن مشخص باشد .

علامت تجاری یا برند می تواند شامل یک کلمه یا عدد و یا ترکیب هردو آن ها باشد که گویای ویژگی های یک محصول یا خدمات خاص باشد . برند قابل قبول در اداره مالکیت صنعتی باید تابع قوانین مندرج در این اداره باشد .

در صورتی که یک برند دارای حروفی غیر از فارسی باشد متقاضی ثبت برند باید اقدام به دریافت کارت بازرگانی برای علامت تجاری خود کند. در طراحی یک برند می توانید از اشکال مختلف استفاده کنید که موازی با شرع و قوانین اداره ثبت باشند .

برای طراحی و ثبت بهترین برند هم سو با موضوع فعالیت خود با کارشناسان مجرب ایلیا تماس حاصل فرمایید تا به صورت حرفه ای شما را در رسیدن به هدف شما راهنمایی کنند.

مدارک ثبت برند در اشتهارد

یک برند می تواند به دو صورت به ثبت برسد که هرکدام دارای مدارک مربوط به خود برای ثبت علامت تجاری و برند هستند. تفاوت مدارک ارائه شده در حقیقی و حقوقی بودن آن هاست که می تواند توسط شخص متقاضی یا از طریق وکیل ثبت برند انجام گیرد. در ادامه به انواع مدارک اشخاص حقیقی و حقوقی می پردازیم.

مدارک اشخاص حقیقی شامل : ارائه مشخصات متقاضی ثبت، ارائه مجوزهای ثبتی مانند جواز تاسیس، پروانه بهره برداری و دیگر موارد، ارائه طرح و نمونه از برند ارائه شده، در صورت وجود حروف انگلیسی تسلیم کارت بازرگانی الزامی می باشد .

مدارک اشخاص حقوقی : ارائه کارت ملی و شناسنامه متقاضی ثبت علامت تجاری ، ارائه مدارک شناسایی و مجوز وکالت وکیل ثبت برند، ارائه مجوزهای ثبتی مانند جوازتاسیس، پروانه بهره برداری، ارائه طرح و نمونه از برند ارائه شده ، در صورت وجود حروف انگلیسی تسلیم کارت بازرگانی به نام شرکت الزامی می باشد .

این نکته را باید قبل از اقدام به ثبت برند در اداره مالکیت صنعتی مدنظر قرار دهید که قبل از هرگونه اقدامی استعلامات برند را انجام دهید تا در زمان ثبت برند و علامت تجاری با مشکل روبرو نشوید.

برای استعلام برند خود می توانید با کارشناسان ایلیا در ارتباط باشید و از این طریق خیال خود را از انجام درست مراحل ثبت برند آسوده کنید .

ثبت برند در اشتهارد

شروط ثبت برند در اشتهارد

برای ثبت برند باید شرایط و موارد مهمی را در نظر داشت تا بتوان آن را در اداره ثبت علائم تجاری به ثبت رساند .

یک برند خوب باید دارای ماهیت و شکل متعارف با عرف جامعه و شرع داشته باشد، نمونه برند ارائه شده بایدخاص بوده و از قبل توسط شخصی دیگر به ثبت نرسیده باشد تا بتواند در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسد، برند باید گویای ویژگی های یک محصول خاص باشد، مدت اعتبار یک برند و علامت تجاری تا 10 سال بوده که تولید کنندگان با ارائه محصولات با کیفیت و پیدا کردن جایگاه خود بین مشتریان می توانند خود و برندشان را ماندگار کنند.

در این بین می توان به برند های مطرح که سال هاست در بازار به یادها مانده و مصرف کنندگان آن ها را با خصوصیات ویژه به خود می شناسند اشاره کرد . مثل : شرکت صنایع غذایی و کارخانجات مینو ، شرکت بوتان، شرکت صنایع غذایی نادری و …

مراحل ثبت برند در اشتهارد

در ابتدای امر باید استعلامات لازم را برای اقدامات پیش از ثبت برند انجام داد. برای این کار می توانید مثل همیشه بر روی خدمات تخصصی کارشناسان ایلیا حساب کنید .

برای انجام این کار باید به سامانه اداره مالکیت صنعتی مراجعه و با ارائه مدارک و مجوزهای لازم درخواستی برای ثبت برند و علامت تجاری و با ارائه نمونه از برند مورد نظر و درج نام آن برند اقدامات ثبت برند را انجام می دهید .

البته انجام امور ثبت برند و علامت تجاری به این آسانی نیز نمی باشد و برای انجام آن باید تخصص کافی را داشت زیرا در صورت اشتباه در هرکدام از مراحل ثبتی از سوی متقاضی باید از ابتدا مراحل را انجام دهید که این مورد خود باعث تلف زمان و البته هزینه های اضافی ثبتی می شود .

پس بی تعلل با افراد متخصص در انجام این امر همراه باشید و با در اختیار گذاشتن مدارک برند مدنظر خود به آن ها امور ثبتی و حقوقی را تا انتهای امر به آن ها بسپارید و برند را حرفه ای ثبت کنید.

مدت زمان ثبت برند در اشتهارد

ثبت برند در اشتهارد به عوامل مختلفی از جمله آگهی های انتشار در روزنامه ، انجام امور به صورت حقیقی و حقوقی و اخذ مجوزهای لازم ثبتی بستگی دارد که تمام این موارد بر روی زمان ثبت برند تاثیرگزار خواهد بود ولی در صورت عادی ثبت برند بین 30روز تا 3ماه زمان خواهد برد و آن نیز به دلیل بازرسی های اداره و انتشار آگهی های روزنامه می باشد .

هزینه ثبت برند در اشتهارد

از مواردی که برای متقاضیان ثبت برند بسیار مهم تلقی می شود ، میزان هزینه لازمه برای ثبت یک برند می باشد که باید این موضوع با مراجعه به کارشناسان و مشاوران مجرب و در ادامه ارائه مدارک و شرح موضوع فعالیت و طبقه برند مورد نظر در اشتهارد برآورد شده و لیست هزینه های دقیق به متقاضی ارائه شود. کارشناسان ایلیا در کم ترین زمان و با حداقل هزینه برند شما را در اشتهارد به ثبت خواهند رساند .

هم اکنون با ما تماس حاصل فرمایید و یا در بالای همین صفحه در قسمت درخواست مشاوره رایگان شماره خود را وارد کرده تا کارشناسان مجرب ما با شما تماس حاصل فرمایند .

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها