جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

راهنمای ثبت اختراع در کهگیلویه و بویراحمد

ثبت اختراع در کهکیلویه و بویراحمد

میدونید برای ثبت اختراع در کهگیلویه و بویراحمد نیاز به چه مدارکی است؟ ایده و طرحی نو در سر دارید ولی هنوز اقدام به ثبت آن نکردید که خود را مالک آن بدانید؟

ما در این متن به شما عزیزان راهنمایی های لازم برای ثبت اختراع در کهگلویه و بویراحمد پرداختیم تا شما در کم ترین زمان و به صورت تخصصی اختراع خود را ثبت کنید.

ثبت اختراع در کهکیلویه و بویراحمد

زمانی که شخص یا اشخاصی با تدبر دقیق و همه جانبه علمی ، قادر به شناخت و نتیجه گیری روابط ناشناخته چیستی و چگونگی یک عنصر یا عامل شدند و با به کار گیری آن در جوامع بشری  دست به ابتکار و طراحی نوینی بزنند که تا کنون سابقه ثبت نداشته، به خالق این چنین اثری مخترع و محصول ایشان، اختراع گفته می شود .

برای ثبت اختراع نیازمند انجام استعلامات قبل از ثبت اختراع می باشد که می توان برای انجام این امر با کارشناس مجرب ثبت اختراعات ایلیا در تماس باشید.

در این صورت شخصی که مدعی ثبت اختراع می باشد تمامی مدارک و اظهارنامه مربوط به اختراع را به اداره مالکیت معنوی ارائه کرده و با ورود به سایت و ثبت نام در این سایت از عدم ثبت از قبل اختراع ارائه شده اطمینان حاصل خواهند کرد.

این گام با ارائه مدارک و مجوزهای مربوط به ثبت اختراع در کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت.

در ادامه این متن به مدارک و شرایط لازم جهت ثبت قانونی اختراع اشاره خواهیم کرد. شما متقاضیان ثبت در کهگیلویه و بویراحمد می توانید با شماره گیری تلفن های تماس مجتمع حقوقی ایلیا به صورت کاملاً تخصصی امور ثبت اختراع خود را در این استان انجام دهید .

این موضوع را در نظر داشته باشید که با ثبت اختراع خود را مالک آن اختراع دانسته و بدین تتیب از حقوق و مزایای اختراع و دولتی بهره خواهید برد.

توضیحات بیشتر در خصوص ثبت اختراع در کهگلویه و بویراحمد

صدور گواهی ثبت اختراع ، مالک را از مزایای حقوقی خاصی بهره مند می سازد. در اکثر کشورها پیشرفت علام اهمیت روز افزون به خود گرفته است. دولت ها ناگزیرند از حقوق مخترعین و کاشفین حمایت نمایند و آنها را به رسمیت بشناسند.

چرا که اگر حمایت دولت و قوای قضایی از مولدان علم ضعیف و ناچیز باشد، به همان اندازه میزان رشد و توسعه آنها متوقف خواهد شد.

در حالیکه با ثبت یک اختراع می توان از نفوذ اشخاص کلاهبردار و سود جو که هدفی جز کپی برداری غیر مجاز ندارند، پیشگیری به عمل آورد.

ثبت اختراع در کهکیلویه و بویراحمد

شرایط ثبت اختراع در کهکیلویه و بویراحمد

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد ، ثبت اختراع دارای شرایطی است. بطور خلاصه:

  • وجود طرح یا ایده ی عملیاتی ، توجیه پذیر و بی سابقه
  • تنظیم پرونده ی حقوقی ثبت اختراع
  • تنظیم شرح و ادعانامه ی علمی اختراع
  • در خواست ثبت اختراع و پیگیری های فنی و حقوقی
  • ثبت در روزنامه رسمی کشور
  • اخذ گواهی ثبت اختراع

مدارک مورد نیاز ثبت اختراع در کهکیلویه و بویراحمد

  • شرح اختراع در سه نسخه
  • ارائه نقشه های اختراع
  • ادعانامه ی اختراع در سه نسخه
  • اظهار نامه ثبت اختراع
  • مدارک همویتی متقاضی و وکیل او
  • پرداخت حق الثبت
  • مدت اعتبار ورقه ثبت اختراع

نحوه ثبت اختراع در کهگلویه و بویراحمد

برای ثبت اختراع نیازمند انجام استعلامات قبل از ثبت اختراع می باشد. که می توان برای انجام این امر با کارشناس مجرب ثبت اختراعات ایلیا در تماس باشید. در این صورت شخصی که مدعی ثبت اختراع می باشد.

تمامی مدارک و اظهارنامه مربوط به اختراع را به اداره مالکیت معنوی ارائه کرده و با ورود به سایت و ثبت نام در این سایت از عدم ثبت از قبل اختراع ارائه شده اطمینان حاصل خواهند کرد.

این گام با ارائه مدارک و مجوزهای مربوط به ثبت اختراع در کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد گرفت.

این موضوع را در نظر داشته باشید که با ثبت اختراع خود را مالک آن اختراع دانسته و بدین ترتیب از حقوق و مزایای اختراع و دولتی بهره خواهید برد.

برای درک این موضوع اگر یک اختراع با به ثبت رسیدن باعث دگرگونی و نجات بشر شود، این اختراع در صورت گذر سال ها از حیات آن به صورت همگانی درآمده و دیگر آن اهمیت اولیه را نخواهد داشت.

شما متقاضیان ثبت در کهگیلویه و بویراحمد می توانید با شماره گیری تلفن های تماس مجتمع ثبتی ایلیا به صورت کاملاً تخصصی امور ثبت اختراع خود را در این استان انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها