جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد حمل از بندر مبداء

قرارداد حمل از بندر مبداء

نمونه قرارداد حمل از بندر مبداء را می توانید در متن زیر مشاهده کنید، از این رو بهتر است بدانید کارشناسان حقوقی ما در مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا بهترین قرارداد را با بیشترین تخصص به شما ارائه می دهند و آسودگی خاطر را برای انعقاد قراردادی تخصصی به شما ارائه می دهد.

قرارداد حمل از بندر مبداء

این قرارداد فی مابین شرکت…………….که در این قرارداد کارفرما نامیده می شود به نمایندگی آقای……………به نشانی…………. و شرکت مشاوره ای حمل و نقل……..به نمایندگی آقای……………به نشانی تهران، خیابان………..تقاطع……….طبقه…………واحد……………تلفن………از طرف دیگر منعقد می گردد.

موضوع قرارداد حمل از بندر مبداء

حمل هیترهای صنعتی از شرکت………از مبدا گمرک بندر شهید ………..به مقصد پالایشگاه……….(طرح…….)

1-.1محمولات فوق براساس توافق انجام شده برروی وسیله مناسب بارگیری و مهاربندی و حمل خواهد شد.

1-2. حمل محموله با توجه به حمل به صورت توافقی با اسکورت مناسب و به تعداد خاص حمل می گردد.

مبلغ قرارداد حمل از بندر مبداء

مبلغ قرارداد …………ریال می باشد که شامل هزینه گرایه حمل و یا ایجاد احتمالی مسیرهای کنارگذرها و قطع سیم های برق و سایر هزینه های جانبی در طول مسیر می گردد.

2-1. هزینه متعلقه مربوط به پروانه عبور، هزینه اسکورت و هزینه های بارنامه های دولتی و حق پایانه و غیره به عهده پیمانکار می باشد.

تعهد کارفرما قرارداد حمل از بندر مبداء

کارفرما متعهد می گردد……..% کل قرارداد را بعد از عقد قرارداد و……….% الباقی را بعد از دریافت صورت حساب و اصل برنامه حمل داخلی که توسط نماینده کارفرما در مقصد رسیده باشد به پیمانکار پرداخت نماید.

مدت قرارداد حمل از بندر مبداء

مدت قرارداد حمل حداکثر ظرف مدت……………..روز کاری می باشد وبا توجه به نیاز فوری به محمولات فوق پیمانکار موظف است حداکثر ………….هفته پس از ابلاغ کتبی کار توسط کارفرما نسبت به اعزام وسیله مناسب جهت بارگیری اقدام نماید.

 بیمه

بیمه محصولات مورد حمل راساً توسط کارفرما در طول مدت قرارداد تحت پوشش کامل بیمه گردیده است و در صورت بروز هر گونه حادثه ای که منجر به ایجاد خسارت گردد پیمانکار موظف است طبق مقررات وفق صدور بارنامه های دولتی نسبت به پوشش بیمه باربری عمومی محوله وفق ارزش کالا اقدام نماید.

1-5. مسئولیت عبور از کنار گذرهای مسیر و همچنین محدودیت های احتمالی مسیر عبور به عهده پیمانکار می باشد.

2-5. وسیله نقلیه ای که پیمانکار برای ایجاد عملیات موضوع قرارداد به کار می رود بایستی طبق قوانین جاری کشور بیمه اجباری شخص ثالث باشد و مدارک مربوط به آن باید با وسیله نقلیه همراه تا در صورت مطالبه مقامات ذیصلاح یا نمایندگان کارفرما ارائه گردد.

حوادث قهریه

به مواردی اطلاق می گردد که قابل پیش بینی، غیرعادی و خارج از کنترل طرفین قرارداد باشد. مانند وقوع (اعم از اعلام شده یا نشده) انقلاب،شورش، اغتشاش، بلوا، اعتصابات، وقوع بیماری های واگیردار، زمین لرزه ها، سیل ، آتش سوزی که ناشی از عمد و قصور طرفین نباشد که در نتیجه موجب می گردد تعهدات قراردادی جزء یا کلا اجرا نگردد.

در این حالت پیمانکار موظف می باشد ظرف مدت……….روز کتباً کارفرما را از وضعیت موجود مطلع بنماید. در این صورت طرفین برای حصول توافق در خصوص نحوه ادامه یا خاتمه قرارداد مذکور اقدام خواهند نمود.

موارد فسخ قرارداد

در موارد ذیل قرارداد پس از اخطار ………….روز کلا یا جزا قابل فسخ توسط کارفرما می باشد.

  •  تاخیر عمدی در حمل تجهیزات بیش از……هفته از تاریخ ذکر شده در جدول زمان بندی قرارداد
  •  انتقال قرارداد به شخص ثالث بدون مجوز کتبی از صاحب کالا
  •  انحلال شرکت پیمانکار
  •  ورشکستگی پیمانکار

قرارداد حمل از بندر مبداء

 عدم واگذاری به غیر

پیمانکاری حمل بدون موافقت واجازه کتبی کارفرما حق واگذاری یا انتقال تمام یا قسمتی از موضوع این قرارداد را به دیگری ندارد و در صورت تخلف پیمانکار، کارفرما حق دارد قرارداد را فسخ نماید و نسبت به ضبط ضمانت نامه تعهد انجام کار و جبران ضرر وزیان وارده از محل مطالبات پیمانکار تامین نماید.

جریمه و تاخیر

قرارداد حمل از بندر مبداء

چنانچه طرفین در انجام تعهدات موضوع و مفاد قرارداد و برنامه ریزی ها تاخیری نمایند با توجه به توافق طبق عرف رایج کشور و قوانین حمل و نقل کشوری نسبت به پرداخت خسارت موظف خواهد بود.

نکته مهم: در صورت خسارت ناشی از مفقود شدن یا در اثر حوادث و موارد مشابه تمامی خسارت طبق قانون تجارت در سراسر کشور اعمال خواهد گردید.

تعهدات پیمانکار قرارداد حمل از بندر مبداء

10-1. تهیه اسکورت

10-2. تهیه کلیه لوازم حمل

10-3. اخذ مجوز ترافیک و پروانه عبور از مراجع ذیصلاح

10-4. رعایت اصول ایمنی

شرکت………… شرکت مهندسی مشاور

پیمانکار کارفرما

تاریخ تنظیم سند:……………………

این قرارداد در ……….نسخه تهیه و امضا می گردد.

قرارداد حمل از بندر مبداء

به این مقاله امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها