جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد تفکیک زمین

نمونه قرارداد تفکیک زمین و فرم انطباق نقشه

نمونه قرارداد تفکیک زمین و انطباق نقشه و طرح و نقشه تفکیکی در زمینه امور کاری پیمانکاری توجیه و انطباق نقشه، ارائه طرح و نقشه تفکیکی کاربرد دارد. اگر به دنبال اخذ اطلاعات در این زمینه هستید ادامه این مطلب راهنمای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی و تنظیم قرارداد می توانید با مجتمع ثبتی و حقوقی ایلیا تماس بگیرید.

نمونه از قرارداد تفکیک زمین

1. این قرارداد فیمابین شرکت………به عنوان«کارفرما» به نمایندگی آقای…..به نشانی:…خیابان……..پلاک…………طبقه……………واحد……..تلفن………وآقای………به شماره شناسنامه……….صادره از………….فرزند……….به نشانی:………خیابان…………پلاک…….طبقه…

………به شماره………تلفن: …………که منبعد «پیمانکار» اطلاق می شود منعقد می گردد.

2. موضوع قرارداد

نمونه درخواست تفکیک زمین از شهرداری

براساس شرح خدمات8موردی به شرح زیر(تعهدات پیمانکار)

الف) توجیه نقشه موجود با طبیعت با توجه به BMهای احداث شده و انطباق آن با نقشه توپوگرافی2000/1 شهرداری…………

ب)طراحی و احداث جاده مناسب به منظور دسترسی به ملک با توجه به نقشه ثبتی موجود به طوری که جاده فوق حتی الامکان در طرح قرار گرفته به صورتی که تجاوز و تعارض به اراضی مجاوز نگردد.

ج) ارائه طرح و نقشه تفکیکی به تعداد……….سهم مساوی وسازگار با اصول و معیارهای شهرسازی شهر………به هئیت مدیره قبل از اجراء و در صورت تائید پیاده نمودن قطعات به تعداد فوق.

د) نقشه تفکیکی می بایست به تائید کارشناس رسمی دادگستری و ممهور به مهر و امضای آن گردد و مضافا اینکه گوشه های کلیه قطعات می بایست دارای مختصاتX-Y-Z وبراساس سیستمUTM باشد.

هـ) دقت عملیات می بایست مناسب با دقت دوربین های توتال استیشن باشد.

و) کلیه اطلاعات می بایست به صورت هارد کپی در قالبCD به کارفرما ارائه گردد. (تحت فرمت DGNیا DWG) تحویل گردد.

ز) هر قطعه به وسیله نشانه های سیمانی محکم که در گوشه های قطعات توسط پیمانکار احداث می گردد از قطعه دیگر تفکیک می شود و پیمانکار موظف به تحویل این نشانه ها پس از احداث به کارفرما یا نماینده کارفرما می باشد در غیر این صورت مسئولیت هرگونه تخریب نشانه ها به عهده پیمانکار می باشد. تعیین مشخصات نشانه(مختصات) سیمانی به عهده کارفرما می باشد. مقرر شد تامین نیروی انسانی و مصالح جهت احداث نقاط سیمانی( گوشه های قطعات) توسط کارفرما تامین شود.

3. مدت قرارداد

از تاریخ عقد قرارداد به مدت …………روز می باشد.

4. مبلغ قرارداد

با اعمال تخفیف از قرار هر سهمی که یک قطعه می گردد……….ریال معادل ………..تومان که کلیه………..سهم برابر……ریال برابر ……………تومان می باشد.

نمونه قرارداد تفکیک زمین و فرم انطباق نقشه

5. نحوه پرداخت

…………..% مبلغ قرارداد به عنوان پیش پرداخت پس از عقد قرارداد و اخذ تضمین لازم پرداخت می گردد و…….% پس از نقشه برداری ها جاده ها و ارائه طرح تفکیکی و تحویل نقشه آن به هیات مدیره که به تائید کارشناس رسمی دادگستری رسیده باشد والباقی پس از خاتمه کار و تحویل قطعات پرداخت خواهد شد. از آخرین پرداخت……% کل قرارداد به عنوان سپرده حسن انجام کار نزد…………باقی می ماند که پس از تائید مهندس ناظر قابل پرداخت خواهد بود.

6. پیمانکار متعهد می گردد که موضوع قرارداد در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام رسانیده و چنانچه موانعی از طرف شهرداری یا نهاد دیگری برای جلوگیری از انجام کار ایجاد گردید، کارفرما متعهد به برطرف نمودن آن تاخیر در قرارداد را در این خصوص امری موجه بداند.

7. صحت کار می بایست به تائید مهندس ناظر که از طرف کارفرما تعیین می گردد برسد و در صورت عدم تائید مهندس ناظر پیمانکار موظف به رفع نواقص کار می باشد و در صورت استنکاف پیمانکار، کارفرما با هزینه خود راسا اقدام و از مطالبات پیمانکار کسر و در صورت عدم تکاپوی مطالبات جهت رفع نواقص پیمانکار مکلف به پرداخت هزینه مذکور می باشد.

8. کلیه کسورات قانونی از قبیل مالیات، بیمه و غیره……..به عهده پیمانکار می باشد.

9. چنانچه اختلافی فی ما بین کارفرما و پیمانکار در خصوص موارد انجام پروژه پیش آمد از هر طرف یک نفر و یک نفر با توافق طرفین به عنوان داور معرفی و حکمیت خواهد نمود.

10. این قرارداد در ……………نسخه و…………..ماده تهیه و تنظیم گردیده که هر نسخه حکم واحد را دارد.

کارفرما مهندس ناظر پیمانکار

3.5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محسنی
محسنی
1 سال قبل

پیش پرداخت مربوط به قبل قرارداد طرح تفکیکی چقدر میشه لطفا بگید