جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

قرارداد مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی

نمونه قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب را در متن زیر و با ارائه مشاوره آنلاین و رایگان مجتمع ثبتی ایلیا پیگیری و دریافت خواهید کرد . با ما در ادامه همراه باشید.

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی

طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ………فی مابین شرکت……..به مدیریت………..به شماره ثبت……..که از این به بعد کارفرما خوانده می شود از یک طرف و آقای ………….به شماره شناسنامه ……….صادره از……………که منبعد مشاور خوانده می شود از طرف دیگر جهت استفاده از خدمات مشاوره ای مطابق مقررات و شرایطی که در ذیل اشاره می شود منعقد می گردد.

ماده1. موضوع قرارداد

انجام مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب………….مطابق شرح خدمات پیوستی

ماده2. تعهدات کارفرما

2-1. تهیه و تحویل کلیه آمار و اطلاعات و اسناد مورد لزوم مطالعات طرح که توسط مشاور اعلام می گردد.

2-2. انجام فایل کامپیوتری کلیه آمارهای موجود مطابق برنامه ای که از طرف مشاور ارائه می گردد.

2-3. دیگر همکاری های لازم جهت پیشبرد مطالعات طرح

ماده3. تعهدات مشاور

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب

3-1. انجام مطالعات کامل هواشناسی و هیدورلوژی طرح براساس شرح خدمات پیوستی در دو جلد جداگانه به طوری که بتوان از نتایج مطالعات فوق در برنامه ریزی منابع آبی و تهیه طرح اجرایی استفاده نمود.

3-2. تهیه و تنظیم لیست اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت مطالعات طرح

3-3. مشاور موظف است که گزارش پیشرفت کار مطالعات طرح را به طور ماهانه ضمن حضور در دفتر طرح کتبا ارائه نماید ضمنا کارفرما محق است در هر زمانی که لازم نماید از مطالعات فوق بازدید و بررسی به عمل آورد.

3-4.مشاور موظف است تا پایان سال جاری (اسفند ماه) کلیه پارامترهای اساسی و پایه هواشناسی و هیدرولوژی طرح که مورد نیازدیگر بخش های مطالعاتی باشد را کتبا به دفتر طرح ارائه نماید.

3-5. کلیه مطالعات، گزارشات و آمار و اسناد و نقشه هایی که به موجب این قرارداد توسط مشاور جمع آوری شده است متعلق به کارفرما می باشد ومشاور متعهد می شود که در پایان قرارداد کلیه مدارک فوق را به کارفرما تسلیم نماید.

3-6.مشاور متعهد می شود که بعد از تسلیم گزارشات طرح جهت پاسخگویی به سوالات مطرح شده و رفع نواقص موجود در هر زمانی که کارفرما اعلام نماید در دفتر طرح حضور یافته و نسبت به رفع آن تا زمان حداکثر …………روز (از زمان ابلاغ تا تهیه و ارائه جوابیه) اقدام نموده و نتیجه را کتباً به دفتر طرح تسلیم نماید.

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی
قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی

ماده4. زمان قرارداد

قرارداد مشاوره ای مطالعات طرح تامین آب

4-1. مدت زمان انجام مطالعات کامل هواشناسی و هیدرولوژی در دو جلد جداگانه و ارائه آن به دفتر طرح مطالعاتی تا پایان اردیبهشت سال…………می باشد.

4-2. در صورت تاخیر مشاور درارائه گزارش در موعد مقرر در صورتی که دلیل تاخیر ناشی از قصور مشاور باشد( این موضوع را کارفرما تشخیص خواهد داد) روزانه مبلغ……….ریال از مشاور به عنوان خسارت ناشی از تاخیر کسر می گردد.

ماده5. حق الزحمه و نحوه پرداخت

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب

کل حق المشاوره مطالعات کامل هواشناسی و هیدورلوژی طرح تامین آب…………..مبلغ……..ریال می باشد که کارفرما در سه مرحله به شرح ذیل به مشاور پرداخت می نماید.

اول:……….درصد از مبلغ قرارداد بعد از امضاء قرارداد در قبال اخذ ضمانت لازم به مشاور قابل پرداخت می باشد.

دوم: …….درصد از کل مبلغ قرارداد را بعد از تحویل کامل گزارشات مطالعات طرح قابل پرداخت می باشد.

سوم: …………درصد باقیمانده مبلغ قرارداد بعد از تصویب گزارشات طرح توسط ……قابل پرداخت می باشد.

ماده6. موارد فسخ و پایان دادن به قرارداد

قرارداد مشاوره ای مطالعات هواشناسی و هیدرولوژی طرح تامین آب

6-1. در صورتی که برکارفرما مشخص شود که مشاور عوامل فنی و علمی لازم برای انجام وظایف موضوع این قرارداد را به موقع فراهم نساخته و یادقت لازم را در انجام مطالعات و خدمات خود اعمال ننماید و یا مفادی از این قرارداد را رعایت ننماید کارفرما محق به فسخ یک طرفه قرارداد می باشد.

6-2. کارفرما در هر موقع حق خواهد داشت حدود و ثغور شرح خدمات مورد احتیاج را تغییر داده و موارد از شرح خدمات مطالعات را اضافه یا کم نماید که در این صورت مطابق توافق طرفین مدت زمان و هزینه مورد نیاز نیز به سقف قرارداد اضافه یا کم می گردد.

6-3. کارفرما حق خواهد داشت که در هر موقع به این قرارداد خاتمه دهد که این تاریخ حداقل یک………..قبل باید کتبا به اطلاع مشاور رسانده شود که در این صورت مشاور محق به دریافت حق الزحمه کارهای انجام شده تا تاریخ فوق در قبال تحویل گزارشات خواهد بود.

تبصره1. در صورت بروز اختلاف رای داور مرضی الطرفین لازم الاجرا می باشد.

تبصره2. کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه، مالیات و…..به عهده مشاور می باشد.

این قرارداد در …………..ماده و………….تبصره ……………صفحه و………نسخه که تمام صفحات به امضای طرفین رسیده است و هرکدام حکم واحد دارند تنظیم گشته است.

شرکت کارفرما شرکت مجری (مشاور)

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها