جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد اخذ پایان کار ساختمان

قرارداد اخذ پایان کار ساختمان

نمونه قرارداد اخذ پایان کار ساختمان و نمونه قرارداد کارگزاری شهرداری را می توانید تنها با مشاوره حضوری یا غیرحضوری مجتمع ثبتی ایلیا دریافت کنید، تمامی نکات تخصصی در این زمینه را نیز می توانید در ادامه متن زیر مطالعه کنید.

قرارداد اخذ پایان کار ساختمان

پیرو مبایعه نامه مورخ…………………مبنی برمعامله قطعی………….دانگ از شش دانگ پلاک های ثبتی ………..با آقای مهندس ……….بدین وسیله کلیه شرکاء ………….دانگ به نمایندگی و وکالت آقای ……..از یک سو که در این توافقنامه کارفرما نامیده می شوند و آقای ………احد از شرکاء که در این توافقنامه مجری طرح نامیده می شوند به شرح ذیل و ضمن عقد لازم خارج منعقد گردید.

1. کارفرما کلیه اختیارات خود را جهت:

1-1. دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری…….

1-2. هرگونه تغییر پروانه در جهت تبدیل به احسن نمودن پروژه به هر میزان وبه هر متراژ وبه هر صورتی که با شهرداری توافق نمایند.

1-3. انجام کلیه امور لازم برای اجرای پروژه از انتخاب و استخدام و عقد قرارداد با مهندسین مشاور، پیمانکاران، پرسنل و کارکنان، نهادها و دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و تا مراجعه به ثبت و دریافت صورت مجلس تفکیکی به هر شکل و صورتی که مجری طرح صلاح می داند اعم از امانی، EPC یا مدیریت اجرا و غیره.

و کلا کلیه اختیاراتی که به موجب آن مجری طرح بتواند پروژه را از هر حیث کامل وآماده بهره برداری نموده وبه کارفرما تحویل نماید را به مجری طرح آقای…….واگذار و تنفیذ می نماید و وکالتنامه رسمی لازم را به ایشان یا شخص دیگری که ایشان معرفی نمایند اعطاء خواهند نمود.

2. مجری طرح متعهد و ملزم است تا در مدت……….سال پس از صدور پروانه ساختمانی پروژه را اجرا نموده، آماده بهره برداری نماید.

تبصره1. در صورت صدور پروانه های متعدد برای توسعه و تغییر کاربری آخرین پروانه صادره ملاک خواهد بود.

تبصره2. در صورتی که پروانه های تغییرات ویا توسعه کمتر از ………درصد متراژ کل زمین باشند، ملاک مدت قرارداد همان………سال خواهد بود؛به علاوه مدت مناسبی که جهت پروانه آخرین مورد نیاز است و به هر حال این مدت از ده درصد مدت قرارداد تجاوز نمی نماید.

3.کارفرما متعهد و ملزم است تا پروژه را مطابق برنامه زمان بندی و جدول مالی ضممیه آن و پیشرفت عملیات اجرایی تامین مالی نماید؛ هرگونه قصور در پرداخت ها و یا عدم تامین به موقع نیازهای مالی پروژه، تاخیر مجاز محسوب می گردد.

قرارداد اخذ پایان کار ساختمان

طرفین قرارداد اخذ پایان کار ساختمان

4. طرفین توافق می نمایند تا………% سود خالص پروژه را که به شرح زیر محاسبه می گردد را به عنوان حق الزحمه مدیریت به مجری طرح پرداخت نمایند.

4-1. کلیه هزینه های اجرایی از بابت اجرا و عملیاتی شدن پروژه ویا اخذ مجوزهای لازم و یا انشعابات و غیره که توسط مدیر اجرا هزینه می گردد ویا مستقیما توسط کارفرما هزینه خواهد شد در هزینه ها منظور می گردد.

4-2. به میانگین سرمایه گذاری انجام شده در طی پروژه در طول زمان ساخت پروژه بنا به محاسبه سیستم بانکی و (نحوه محاسبه سود تسهیلات……) سودی معادل……%محاسبه و سود مزبور به عنوان هزینه به حساب هزینه منظور می گردد.

تبصره. در مدت تاخیرات مجاز سود متعلقه جزء هزینه های این محاسبه منظور نمی گردد.

4-3.درپایان پروژه قیمت نهایی فروش پروژه(اعم از پیش فروش و هر نوع فروش دیگر) محاسبه و هزینه های پروژه مطابق سه بند فوق الذکر این ماده محاسبه و از آن کسر گردیده و مابه التفاوت به عنوان سود خالص پروژه تعیین می گرد واز مبنای تسویه حساب با مجری طرح قرار می گردد.

5. طرفین توافق دارند تا مجری طرح در یک مرحله و در پایان پروژه وبه هنگام آغاز بهره برداری پروژه حق الزحمه خود را دریافت دارد و کارفرما ضمن عقد لازم و خارج متعهد می گردد قبل از هر گونه بهره برداری از پروژه حق الزحمه مجری طرح را مطابق این توافقنامه تمام و کمال پرداخت نماید.

6.طرفین توافق دارند تا درهر مرحله که کارفرما صلاح دانست ویا نیاز داشت پیش فروش واحدهای پروژه توسط مجری طرح به هر طریقی که صلاح می داند از طریق تاسیس دفترفروش ویا معاملات املاک و غیره، به قیمتی که توسط کارفرما تعیین وبه مجری طرح ابلاغ می گردد، صورت پذیرد کلیه مبایعه نامه ها فقط با امضاء مشترک کارفرما و مجری طرح اعتبار خواهند داشت.

از بابت پیش فروش ویا فروش واحدهای تجاری، مجری طرح حداکثر یک درصد قیمت مورد معامله از بابت هزینه های مربوطه برداشت خواهند نمود و حق الزحمه دیگری از این بابت محاسبه و به مجری طرح تعلق نمی گیرد.

تبصره1. وجوه کلیه پیش فروش و یا فروش ها به حساب مشترک کارفرما و مجری طرح که در یکی از بانک ها و یاموسسات اعتباری افتتاح خواهد شد واریز می گردد و منابع مزبور در اولویت اول فقط جهت تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

طرفین در صورت موجودی مازاد برنیاز پروژه می توانند در مورد مصارف دیگر پروژه تصمیم گیری و توافق نمایند.

تبصره2. سهم مجری طرح از بابت پیش فروش ها و فروش ها فقط به میزان سهم شراکت نامبرده ملاک محاسبه قرار می گیرد و حق الزحمه وی جداگانه و فقط براساس ماده4 این توافقنامه پرداخت می باشد.

7. محل پروژه از ابتدای سال………..به مجری طرح تحویل گردیده است و مسئولیت کامل اجرای پروژه از تاریخ مزبور برعهده مجری طرح می باشد.

این توافقنامه در ……………..ماده و…………… تبصره،در ………… نسخه تهیه و تنظیم گردیده که هر کدام حکم واحد را دارند.

کارفرما مجری طرح

قرارداد دریافت پروانه ساختمانی، تغییر و توسعه

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها