جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

نمونه قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک

قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک

نمونه قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک را می توانید در متن زیر مطالعه کنید، صفر تا صد نکات تخصصی را ما به شما تنها در یک جلسه مشاوره حقوقی مجتمع حقوقی ایلیا ارائه می دهیم. در ادامه نمونه قرارداد ارائه می شود همراه ما باشید.

قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک

این توافق نامه فی مابین شرکت………….با مدیریت آقای……….مدیرعامل و به نشانی: تهران………عنوان فورواردر و شرکت ……….با مدیریت ……………..به نشانی……….به عنوان مدیر به شرح زیر متعقد می گردد.

ماده 1. موضوع توافق نامه

موضوع توافق نامه عبارت است از حمل کالای شرکت فورواردر از گمرک ………..به …….توسط شرکت کریر

ماده 2. مدت توافق نامه

مدت توافق نامه از تاریخ…….لغایت………..می باشد.

ماده 3. مبلغ توافق نامه

مبلغ قرارداد براساس لیست پیوست که جزو لاینفک قرارداد می باشد.

تبصره1. چنانچه تغییرات و افزایش نرخی از طرف مراجع ذیصلاح در طول مدت توافق نامه حاصل گردد. ملاک محاسبه و اعمال نرخ جدید خواهد بود.

ماده 4. تعهدات کریر

نمونه قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک

1-4. تریلرهای کریر بایستی از حیث فنی(کیفیت و ابعاد) سالم بوده باشد.

2-4. کریر موظف است محمولات را تا مقصد تعیین شده حمل نماید.

3-4. کریر موظف است به منظور حفظ و اعتلای نام شرکت فورواردر برکار رانندگان خود نظارت دقیق داشته باشد تا از هر گونه اقدامی که مغایر با قوانین جاری کشور می باشد ممانعت به عمل آورد.

4-4. کریر متعهد می گردد در صورت خرابی تریلر در محل بارگیری و یا بروز حادثه با هر گونه نقص فنی به نحوی که تریلر قادر به ادامه مسیر نباشد مراتب را در اسرع وقت به فورواردر اطلاع داده و نسبت به جایگزین نمودن تریلر دیگر با همان شرایط اقدام نماید.

5-4. کریر می بایست نماینده تام الاختیار خود را جهت انجام هماهنگی های لازم در……….به منظور تسریع در انجام حمل محموله معرفی نماید.

6-4. کریر پرداخت هزینه بیمه کالا را تا سقف حداقل ارزش کالا عهده دار خواهد بود و در صورتی که ارزش کالا بیش از حداقل بیمه باشد حق بیمه مازاد برآن به عهده کارفرما و توسط پیمانکار اقدام خواهد شد.

9-4. تامین رانندگان مجرب صلاحیت دار، دارای عدم سوء پیشینه، دارای کارت سلامت، دارای گواهینامه پایه یکم و به تعداد مورد نیاز جهت اجرای موضوع قرارداد برعهده کریر می باشد.

قرارداد حمل کالا شرکت فورواردر از گمرک

تعهدات فورواردر در نمونه قرارداد حمل و نقل

1-5. موظف است پس از بررسی صورت وضعیت های ارسالی از سوی کریر ظرف مدت…….روز نسبت به پرداخت آن اقدام نماید بدیهی است درصورت عدم پرداخت در موقع مقرر کارفرما موظف است به ازاء هر روز تاخیر………….درصد به عنوان جریمه به پیمانکار پرداخت نماید.

ماده 6. تضامین

1-6. کریر موظف است یک فقره چک شرکتی معادل……….% مبلغ توافق نامه بابت حسن انجام کار در اختیار فورواردر قرار دهد.

2-6. فورواردر از هر صورت وضعیت کریر میزان…………% به عنوان حسن انجام کار کسر و پس از گذشت ………ماه در صورت تائید عملکرد کریر به وی پرداخت می گردد.

ماده 7. حل اختلاف

در صورت بروز اختلاف طرفین کوشش خواهند کرد که اختلافات ناشی از تغییر یا اجرا این توافق نامه به طریق نامه مذاکره دوستانه حل و فصل نمایند و در صورت عدم توافق موضوع به داور مرضی الطرفین ارجاع و رای داور برای طرفین لازم الاجرا می باشد.

ماده 8. اقامتگاه طرفین

اقامتگاه قانونی طرفین همان است که در مقدمه قید گردیده وهریک از طرفین متعهد می گردند که تغییرات احتمالی اقامتگاه خود را یک هفته قبل از تغییر کتباً به اطلاع طرف دیگر برساند. در غیر این صورت آدرس مذکور از نظر ابلاغ اوراق معتبر خواهد بود.

ماده9.

این توافقنامه در ………….صفحه و در………ماده و……….تبصره ودر……….بخش به صورت یکسان تنظیم که هریک حکم واحد را دارد.

شرکت فورواردر شرکت کریر

………… ………….

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها