جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اسم حیوان برای برند – تعیین نام شرکت

اسم حیوان برای برند

انتخاب اسم حیوان برای برند همیشه یکی از دشوارترین مرحله ای است که هر کسب و کاری باید پشت سر بگذارد. اسم کسب و کار یا شرکت هویت آن است. از این رو ما لیستی از اسامی مخصوص حیوانات برای ثبت برند را برای شما عنوان کرده ایم که می توانید استفاده کنید.

اسم حیوان برای برند

برای بسیاری از موسسات خدمات دامپزشکی و یا دامداریها و مرغداری ها یا پرورش آبزیان و شیلات ممکن است اسامی ذیل در اسم شرکت ذکر شود:

پرندگان، حیوانات، دلفین، ماهی، ماکیان

به علاوه در نام دیگر شرکتها با موضوعات فعالیت دیگر هم ممکن است از اسامی فانتزی حیوانات استفاده شود، نظیر: سیمرغ، ققنوس، عنقا، سیرنگ، ماموت و …

اسم حیوان برای برند

شرایط اسم حیوان برای شرکت

اسم شرکت باید خوش آهنگ باشد، تلفظش آسان باشد و در ذهن ماندگار باشد تا تبلیغ پذیری و سرچ پذیری خوبی به همراه داشته باشد یعنی به راحتی در اینترنت سرچ شود و دهان به دهان تبلیغ شود.

همچنین ماندگاری نام شرکت در ذهن هم مهم است بنابراین، از اسامی و کلماتی در انتخاب نام شرکت باید استفاده کنید که دارای معنا و مفهوم خاص و مرتبط به فعالیتتان باشند زیرا انتخاب نام مناسب برای شرکت در موفقیت کار یک شرکت هم موثر است.

از طرفی همانطور که موقع انتخاب اسم اشخاص یا همان فرزندتان باید قوانینی را رعایت کنید تا آن اسم از نظر سازمان ثبت احوال پذیرفته شود، انتخاب نام شرکت هم قوانین خاص خود را دارد که سبب تایید یا رد نام از سوی اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری می شود. مثلاً اسم باید حتماً کمتر از سه سیلاب فارسی نباشد و عین یا مشابه آن قبلا” به ثبت نرسیده باشد و مخالف موازین کشوری و اسلامی نباشد.

همچنین بهتر است که نام شرکتتان را در بوته آزمایش قرارندهید و مثلاً نگویید که این نام را انتخاب می کنم اگر خوب نبود بعداً آن را تغییر می دهم چرا که علاوه بر وقت و انرژی و هزینه ای که برای تغییر نام می گذارید باید این را هم در نظر بگیرید که مدتی طول کشیده تا نام شرکت شما شناخته شده و جا بیفتد و در صورت تغییر اسم باید دوباره برای شناساندن نام جدید تلاش کنید، تبلیغات انجام دهید و مجددا” زمان بگذارید.

برای اینکه از این تغییر جلوگیری کنید ، فیدبک اسم شرکت را در نظر بگیرید. در موردش تحقیق و مطالعه کنید، مثلاً باید بفهمید که مخاطب از شنیدن اسم شرکت چه حسی پیدا می کند.

مثلاً راهنمای انتخاب نام شرکت به ما می گوید که شما می توانید در فضای مجازی نظرسنجی داشته باشید و نظر دیگران را در مورد اسمی که برای شرکت انتخاب کرده اید بپرسید یا اینکه از مشورت دیگران جهت اسم شرکت بهره مند شوید تا بعداً مجبور به تغییر آن خود نباشید.

بهتر است از نامهای طولانی پرهیز کنید حتی اگر به ناچار و جهت اخذ تاییدیه و کم شدن شباهت اسم شرکت خود با شرکتهایی که سابق بر این ثبت شده است ناگزیر اسم طولانی برای ثبت شرکت خود انتخاب کردید سعی کنید آن را به صورت اختصاری استفاده کنید. دو یا سه سیلاب مهمتر را برای تبلیغات خود انتخاب و استفاده کنید. این روشی است که اغلب کمپانی های بزرگ دنیا از آن استفاده می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها