جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ارزانترین ثبت شرکت 【مشاوره رایگان_ هزینه کم ثبت شرکت✔️】

ارزانترین ثبت شرکت

ثبت شرکت مانند هر موضوع خدماتی دیگری هزینه های خود را دارد از این رو برای انجام امور ارزانترین ثبت شرکت فرآیندی را باید انجام داد که مدت زمانی حدود دو هفته ای را برای متقاضیان به همراه دارد. در ادامه مقاله همراه با ما باشید تا نکاتی را برای انجام و گزینش ارزانترین ثبت شرکت را برای شما ارائه دهیم.

ارزانترین ثبت شرکت

انجام امور مربوط به ثبت شرکت با نازل ترین هزینه شامل مراحلی است که به شکل اینترنتی، پیگیری و حضور آن هم دو مرتبه حداقل به سر انجام می رسد.

بنابراین اگر بخواهیم هزینه ثبت شرکت را تقسیم بندی کنیم می شود گفت که هزینه حق الثبت شرکت، هزینه اینترنت، هزینه پستی شامل هزینه پاکت و تمبر و هزینه درج آگهی و حق ابطال تمبر سرمایه را شامل شده و اگر بخواهید روزنامه رسمی را هم در امتداد ثبت شرکت انجام دهید حق چاپ آگهی نیز به این موارد افزوده می شود.

ارزانترین ثبت شرکت در ایران

با توجه به موارد گفته شده می توان گفت که ثبت شرکت ایلیا ارزانترین ثبت شرکت را برای شما به انجام می رساند زیرا نه تنها مشاوره رایگان ارائه می دهد ، بلکه با انجام تخصصی کار سبب ثبت سریع و آسان شده و با صرفه جویی در وقت شما و پرداخت حق الوکاله به وکیل خود ثبت شرکت را سریعتر و تخصصی و ارزان به ثبت می رساند و اخذ هزینه علاوه بر کلیه مراحل بالا هزینه وکیل را نیز شامل می گردد که در مجموع می توان گفت که ارزانترین ثبت شرکت را از هر لحاظ به شما ارائه می دهد.

ارزانترین روزنامه برای ثبت شرکت

بعد از انجام و طی کردن تمامی مراحل مربوط به ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها و نیز بعد از دریافت مدارک و مجوزهای لازم باید بر اساس قوانین مندرج در قانون تجارت مدارک و نیز جوازهای دریافتی را در قالب یک آگهی در روزنامه ای انتشار داده و بدین ترتیب خود را در بین مشتریان و همکاران خود مطرح سازید.

این موضوع در صورتی است که انتشار در روزنامه ها دارای هزینه هایی می باشد که با در نظر داشتن پرداخت هزینه های کم تر و به صرفه در خصوص انتشار آگهی می توانید هزینه های خود را در مسیر ثبت شرکت ها کم تر کنید.

منتشر کردن آگهی در روزنامه کثیر الانتشار باید بر طبق تعداد حروفی که در زمان درج آگهی به کار می رود در هزینه ها لحاظ شود.

ارزانترین ثبت شرکت

ارزانترین هزینه های ثبت شرکت

ثبت شرکت مانند هر موضوع خدماتی دیگری هزینه های خود را دارد و فرایندی است که مدت زمانی حدود دوهفته حداقل زمان‌بر است و شامل مراحلی است که به شکل اینترنتی ، پیگیری و حضور آن هم دو مرتبه حداقل به سر انجام می رسد.

بنابراین اگر بخواهیم هزینه ثبت شرکت را تقسیم بندی کنیم می شود گفت که هزینه حق الثبت شرکت، هزینه اینترنت، هزینه پستی شامل هزینه پاکت و تمبر و حق ابطال تمبر سرمایه و اگر بخواهید روزنامه رسمی را هم در امتداد ثبت شرکت انجام دهید حق الچاپ آگهی نیز به آب موارد افزوده می شود.

فلذا مشاهده می‌کنید که امور خدماتی به ظاهر کوچک هم می تواند در دل خود زحمت زیاد و مراحل زیادی داشته باشد که هزینه اش را افزایش می دهد. به علاوه بسیاری از افرادی که اقدام به ثبت شرکت می کنند خود معمولاً شاغل هستند.

زمانی جهت انجام امور ثبتی و پیگیری مرحله به مرحله آن را ندارند و یا تازه کارند و اصلا نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند و چه کنند و اطلاعات کافی را ندارند که باز هم می توانند این اطلاعات را البته بدون هزینه با مشاوره ثبتی رایگان از مجتمع ثبتی ایلیا دریافت کنند و بنابراین مشخص است که چرا بسیاری از افراد حاضر هستند که هزینه کنند و ثبت شرکت خود را به موسسات ثبتی و حقوقی بسپارند.

مراحل انجام ارزانترین ثبت شرکت

  1.  مراجعه به کافی نت و یا هزینه اینترنت خانگی جهت ثبت نام در سامانه ثبت شرکت
  2.  در صورت تایید ثبت نام تهیه و تکمیل مدارک شامل هزینه های پرینت و کپی برابر اصل دفترخانه (در ثبت شرکت ایلیا هزینه کپی برابر اصل را نمی پردازید.)
  3.  چنانچه ثبت نام تایید شود هزینه اینترنت مجدد و سپس هزینه شماره 2
  4.  پس از هزینه تکمیل مدارک وقت گذاشتن و حضور در برخی شعب خاص اداره پست شهر خود جهت تهیه تمبر و پاکت و پرداخت هزینه پست
  5.  چنانچه پرونده تایید گردد مجددا مراجعه حضوری و پرداخت حق الثبت و تمبر سرمایه و در صورت عدم تایید پرداخت هزینه های مراحل 2-4 و سپس مجدداً مرحله 5

با در نظر گرفتن موارد فوق خواهید دانست که علاوه بر هزینه های فوق الذکر چقدر باید زمان و انرژی بابت پیگیری فقط ثبت شرکت انجام دهید و هزینه ای که موسسات ثبتی از شما درخواست می کنند هزینه بالایی نیست.

برای ارتباط با کارشناسان متخصص ثبت شرکت در سراسر کشور با مجتمع حقوقی و ثبتی ایلیا تماس بگیرید. برای انجام امور ثبت شرکت خود با نازل ترین قیمت توسط متخصصین ثبتی و حقوقی ایلیا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با مشاوره رایگان مشاوران ثبتی ما با ارزانترین تعرفه ها شرکت خود را ثبت کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
1 سال قبل

میخوام شرکتم و زود ثبت کنم و از هزینه هام کم کنم میشه بهترین راه رو بگید؟