جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

اخذ جواز تاسیس در تهران با آسان ترین روش حقوقی

اخذ جواز تاسیس در تهران با آسان ترین روش حقوقی

برای تعریف جواز تاسیس در تهران باید بگوییم که این جواز  به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که شروط لازم برای اخذ جواز را از مراجع مربوطه داشته باشند اعطا خواهد شد.

در ادامه برای وضوح توضیحات در خصوص اخذ جواز تاسیس از مدارک، شرایط و نحوه اخذ این جواز نکات تخصصی را ارائه می کنیم. با ما همراه باشید تا در زمان کم به سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید.

جواز تاسیس در تهران

بعضی از سرمایه گذاران در تهران که علاقه ای به تولید دارند و به چرخه اقتصادی کشور کمک می کنند نیاز است که جواز تاسیس در تهران کسب و کار خود را اخذ کنند و این تنها با پیمودن مراحل ثبتی امکان پذیر است.

با دریافت جواز تاسیس هر شخص حقیقی و حقوقی خواهد توانست در یکی از شهرک های صنعتی اقدام به تولید محصول خود کند.

که این موضوع خود دارای شروط خاص به خود است. این جواز دارای انواع مختلف بوده که از ارگان های مختلفی اخذ می شود. برای مثال محصولات آرایشی و بهداشتی جواز تاسیس خود را از وزارت بهداشت اخذ می کنند.

از سویی محصولات کشاورزی و صنعتی باید جواز تاسیس خود را از وزارت صنعت و معدن و تجارت اخذ کرده تا بتوانند اقدام به تولید محصولات خود کنند.

مزایای اخذ جواز تاسیس در تهران

  • یکی از مجوزهای لازم برای ثبت برند تجاری جواز تاسیس بوده که یاری رسان تبلیغات و بازاریابی است
  • امکان واگذاری زمین در شهرک های صنعتی در استان مورد نظر
  • دریافت تسهیلات مالی با بازپرداخت طولانی مدت
  • امکان واردات دستگاه ها و تجهیزات به روز برای شرکت های تولیدی
  • بخشیدگی های مالیاتی در صورت تولیدات انبوه واحد تولیدی
  • امکان حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی

اطلاعات مندرج در جواز تاسیس در تهران

جواز تاسیس در زمینه راه اندازی و تولید محصولات کاربرد داشته و این محصولات بر طبق قوانین اداره صنعت و معدن باید در شهرک های صنعتی تولید شده که دارای شروط خاص به جهت اخذ جواز تاسیس باشد و کالاهای تولیدی دارای اصول مرتبط با یکدیگر بوده و در کارگاه تولیدی به تولید انبوه رسد.

بر طبق اصول مندرج در اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاعات زیر در جواز درج می شود که به آن اشاره می کنیم.

  • شناسه هویتی شخصیت حقیقی یا حقوقی صاحب جواز تاسیس
  • درج لیست از محصول یا محصولات مرتبط و تولیدی
  • میزان سرمایه لازم
  • ارزش تجهیزات برای انجام پروسه تولید
  • مدت لازم برای اتمام طرح

جواز تاسیس در تهران

سازمان ارائه جواز تاسیس در تهران

از سوالات رایج در بین متقاضیان اخذ جواز تاسیس می توان به آن اشاره کرد که کدام ارگان یا سازمان مسئول در ارائه مجوز تاسیس در تهران است؟ آیا این جواز را می توان در قالب اشخاص حقیقی دریافت کرد؟

در جواب این سوال باید بگوییم جواز تاسیس از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر می شود. نکته ای که باید برای اخذ جواز تاسیس در تهران بدانید پرداختن به مراحل ثبت اطلاعات در سامانه اداره صنعت و معدن است که در این خصوص پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و مشاوران مجتمع ثبتی ایلیا در تماس باشید و در زمان و هزینه خود در خصوص اخذ جواز تاسیس بکاهید.

مدارک اخذ جواز تاسیس

دانستن این موضوع که چه مدارکی برای اخذ جواز تاسیس در تهران نیاز است کمک شما خواهد بود که بتوانید با صرف کم ترین زمان امور ثبتی و حقوقی اخذ جواز را در تهران بپیمایید از این رو در صورت نداشتن اطلاعات در این زمینه می توانید با ما در ادامه همراه باشید.

نکته مهم در اخذ جواز تاسیس را بدون شک باید توجه به شخصیت حقیقی و حقوقی متقاضی برای اخذ جواز دانست که در ادامه مدارک لازم در هر مورد را بیان می کنیم.

  • رونوشت از مدارک شناسایی شخصیت حقیقی و در صورت حقوقی بودن شخصیت ارائه مدارک شرکت واحد تولیدی
  • تکمیل فرم پرسشنامه اخذ جواز تاسیس
  • رونوشت از آگهی ثبت شرکت و ثبت تغییرات شرکت در خصوص افراد حقوقی(شرکت)
  • ارائه جوازهای لازم برای کالاهای تولیدی که به جواز تاسیس نیاز دارند

مراحل اخذ جواز تاسیس در تهران

در ابتدای امر برای دریافت جواز تاسیس، متقاضی باید به سامانه اینترنتی بهین یاب مراجعه کرده و با ثبت نام و ساخت حساب کاربری مخصوص به خود اقدام به اخذ جواز کند . این را در نظر داشته باشید که هر شخص تنها یکبار می تواند حساب کاربری برای جواز ایجاد کند.

با تکمیل فرم های مربوط به مشخصات دارنده کسب و کار و درج مشخصات نام تجاری و مشخصات مدیر عامل واحد تولیدی گزینه تایید برای صدور جواز تاسیس ارائه می شود.

سپس با ثبت درخواست و تعیین اولویت های موضوع فعالیت از سوی اداره صنعت و معدن موضوع ارائه شده به دونوع اولویت دار و فاقد اولویت طبقه بندی می شوند که به دلیل سرمایه ای بودن موضوع و نیز امکان سرمایه گذاری و اخذ تسهیلات در زمینه فعالیت افراد اعطای جواز انجام می شود.

تسهیلات در موارد فاقد اولویت تنها تا پیشرفت 60 درصدی قابل ارائه می باشد. در صورت تکمیل مدارک ارسالی جواز تاسیس صادر خواهد شد.

هزینه جواز تاسیس در تهران

در هر کسب و کاری هزینه ها و تعرفه دریافت آن برای متقاضیان مهم تلقی می شود از این رو ما در مجتمع حقوقی ایلیا در فکر کاهش هزینه های اخذ جواز بوده و این راهکارها را به صورت تخصصی و با مشاوره رایگان به متقاضیان ارائه می کنیم در ادامه مطلب زیر که پیشنهاد ویژه ما به متقاضیان است در زمینه هزینه های اخذ جواز تاسیس در تهران نکاتی را به شما ارائه می کنیم.

در زمینه اخذ جواز تاسیس در تهران، طرح توجیهی امری مهم به حساب می آید شما می توانید طرح توجیهی را خود و یا با کمک کارشناسان تخصصی در این زمینه یاری بگیرید که خود نیاز به صرف هزینه اضافی برای اخذ جواز تاسیس کنید. البته به دلیل تخصصی بودن این امر بهتر است با مشاوران مجرب ما در این زمینه همراه باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها