جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های گیلان

اداره ثبت شرکت های گیلان

ثبت شرکت تجاری لازمه هر فعالیت تجاری است، اگر می خواهید در رابطه با آدرس اداره ثبت شرکت های گیلان اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه همراه ما در مجتمع ثبت ایلیا همراه باشید.

اداره ثبت شرکتهای استان گیلان

کسانی که قصد دارند در استان گیلان شرکت به ثبت برساند پرسشهای متعددی برایشان مطرح می شود که به دلیل ضعیف بودن منابع اطلاعاتی ممکن است این سوالات بی پاسخ بمانند.

سوالاتی مثل فرایند ثبت شرکت، مدارکی که برای ثبت شرکت لازم است، چقدر طول می کشد تا ثبت شرکت در استان گیلان به پایان برسد و دیگر سوالاتی از این دست.

مجتمع ثبتی ایلیا کوشیده است تا در راستای خدمت رسانی به مردم و متقاضیان ثبت شرکت در استان گیلان اطلاعاتی را به شما ارائه نماید.

آدرس اداره ثبت شرکتها رشت

آدرس : رشت، میدان انتظام، بلوار شیون فومن کوچه نظام پزشکی

برای اطلاع از آدرس ادارات ثبت شرکت در تمام ایران به همراه تلفن تماس آن ها می توانید به مقاله مربوط به آن که لینک شده مراجعه کنید.

اداره ثبت شرکت های گیلان

ثبت حقوقی در اداره ثبت شرکت های استان گیلان

  • تعریف شرکت سهامی عام: شرکت سهامی عام شرکتی است که متشکل از دو گروه اعضا است یک دسته کسانی که شرکت را تاسیس کرده اند و بخشی از سرمایه ی شرکت را به عهده میگیرند ودسته ی دیگر عموم مردم هستند که با خرید قسمت دیگری از سهام که به عهده گرفته نشده است در آن شرکت عضو خواهند شد.
  • تعریف شرکت سهامی خاص: شرکت سهامی خاص فقط از یک گروه تشکیل شده تاسیس کنندگان. که تاسیس کنندگان وقتی شرکت را تشکیل می دهند تمامی بودجه شرکت را هم خود تودیع می کنند و زمانی که شرکت با بدهی مواجه شد به اندازه ای مسئولند که سهام آن ها ارزش دارد.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود با دو نفر شریک تشکیل میگردد و هدف از تشکیل آن انجام امور بازرگانی میباشد و هر زمانی که شرکت با بدهی مواجه می شود شرکا موظفند بدهی های شرکت را بپردازند البته فقط تا حدی که سرمایه در ثبت شرکت گذاشته اند.
  • شرکت تضامنی: شرکت تضامنی هم کارهای تجاری انجام می دهد و از اسم ویژه ای برخوردار است و در این نوع شرکت شرکا ضامن نام گرفته میشوند و اگر روزی شرکت قادر به پرداخت بدهی های خود نباشد شرکا پاسخگوی کلیه قرض های شرکت می باشند.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: شرکت مختلط غیر سهامی، به امور بازگانی مشغول است و از اسم خاصی برخوردار است و از دو گروه تشکیل شده.یک گروه اعضایی که ضامن نام گرفته اند و گروه دیگر اعضایی که شریک با مسئولیت محدود نام گرفته اند و در این نوع شرکت سرمایه به شکل سهام در نمی آید.
  • نحوه تاسیس شرکت مختلط سهامی: شرکتی است که بین چندین نفر شکل میگیرد بعضی از آن ها از طریق خرید سهام وارد شرکت شده اند و برخی نیز ضمانت کننده هستند.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکت است که شامل چند عضو می شود و زمانی که بدهی پیش روی شرکت قرار می گیرد اعضا موظف به پرداخت دیون شرکت مناسب با سرمایه ای هستند که آورده اند.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکت تعاونی شرکتی است که زمانی که شکل میگیرد موسسین کمترین سرمایه ای که متعهد می شوند 51% است و قسمتی دیگر از سرمایه که به عهده گرفته نشده را بخش های عمومی پرداخت می کنند ولو این که خودشان در این نوع شرکت نقشی نداشته باشند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید حبیب الله علوی
سید حبیب الله علوی
2 سال قبل

باسلام ثبت موسسه حقوقی چه مدارکی نیاز دارد

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  سید حبیب الله علوی
2 سال قبل

برای ثبت موسسه حقوقی باید حداقل 3 تا وکیل پایه 1 دادگستری باشید، و یه نامه از کانون وکلا داشته باشید