جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های سنندج

اداره ثبت شرکتها سنندج

اشخاص متقاضی ثبت شرکت در سنندج نیازمند اطلاع از آدرس اداره ثبت شرکت های سنندج هستند که برای تسهیل امور ثبتی و حقوقی متقاضیان ما در ادامه آدرس دقیق این اداره را به شما ارائه خواهیم داد.

اداره ثبت شرکت‌ها سنندج

پیش از آنکه برای ثبت شرکت در سنندج پیش قدم شوید ابتدا باید نسبت به برخی موضوعات اطلاعات جامعی به دست آورید. موضوعاتی مانند انواع شرکتها، شیوه ثبت آنها، مدارک و اسناد لازم و مدت زمان مورد نیاز جهت ثبت شرکت و سایر موارد. همین مسئله تاکیدی بر لزوم مشاوره با کارشناسان ثبت شرکت در سنندج می باشد.

مجتمع ثبتی ایلیا با توجه به این نکته و با برخورداری از سالها تجربه در اینجا مختصر اطلاعاتی را در رابطه با ثبت شرکت در سنندج و توابع آن در اختیار شما می گذارد.

اداره ثبت شرکت‌ها سنندج

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتهای سنندج

  •   تعریف شرکت سهامی خاص: شرکتی که بین 3 نفر اعضا و 2 بازرس تاسیس می گردد. سرمایه در این شرکت ها 100.000 هزار تومان است.    سرمایه   به قطعات سهام تقسیم می شود و همه ی سهام داران با توجه به میزان سرمایه شرکت مسئول هستند.   
  •  ثبت شرکت سهامی عام: شرکتی که اوراق آن در بورس عرضه می شود. سرمایه در این شرکتها 500.000 هزار تومان است. 
  •  تعریف شرکت با مسئولیت محدود: معمولا برای انجام فعالیت های خدماتی استفاده می شود. سهام بصورت سهم الشرکه تقسیم می شود سرمایه در این شرکتها 100.000 تومان است .  
  •  تعریف شرکت تضامنی: سرمایه به این گونه است که تمام سهام داران باید تممام بدهی ها را پرداخت نمایند حتی اگر از سرمایه شخصیشان باشد.  
  •  تعریف شرکت مختلط سهامی: برای انجام پروژه ها تاسیس می شود. چند شریک تضامنی به همراه چند شریک شرکت سهامی را تعریف شرکت مختلط سهامی می گویند.  
  •  تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: از شراکت چند شریک شرکت مسئولیت محدود با چند شریک شرکت تضاممنی را شرکت  ممختلط غیر سهامی گویند.  
  •  تعریف شرکت نسبی: از اجتماع دو شریک  با یکدیگر شرکت و انجام فعالیت های خدمات ی را شرکت نسبی می گوید.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکتی که باید سرمایه ان توسط سهام داران و بخش دیگر یعنی 48 درصد از آن توسط دولت و اورگان های دولتی تامین می شود را شرکت مسئولیت محدود می گویند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهزاد زمانی
بهزاد زمانی
1 سال قبل

سلام جهت رفع محدودیت توسط اداره دارایی راهنمایی نمایید ممنون میشم جهت تعاونی مسکن آیا مالیات تعلق میگیره

شماره تماس:
9188733285
آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط بهزاد زمانی