جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های بیرجند

اداره ثبت شرکت ها در بیرجند

دریافت آدرس اداره ثبت شرکت های بیرجند برای اقدام به ثبت شرکتها امری مهم به حساب می آید. در صورت تمایل به اخذ مشاوره تخصصی در زمینه ثبت شرکت در بیرجند تنها لازم است با وکلای ثبتی ایلیا در تماس باشید و به صورت تخصصی امور ثبت شرکت را در اداره ثبت درج کنید. در ادامه راهنمایی های لازم به شما ارائه می شود. همچنین این امکان ایجاد شده تا شماره تماس و نشانی تمامی ادارات ثبت شرکت در ایران را از طریق مقاله آدرس ادارات ثبت شرکت در ایران بخوانید.

آدرس اداره ثبت شرکت های بیرجند

افراد برای ثبت شرکت با پرسشهای گوناگونی در این زمینه مواجه میشوند از جمله افراد متقاضی ثبت در بیرجند که این سوالات به دلیل فقدان منبع قابل اعتمادی و قانونی در زمینه پاسخگویی به این سوالات می باشد. به علاوه سوالاتی در مورد مدارک لازم جهت ثبت شرکت، مدت زمان ثبت شرکت و میزان هزینه برای متقاضیان ثبت در بیرجند معمولاً مطرح است.

مجتمع ثبتی ایلیا جهت پاسخ گویی به سوالات شما هموطنان عزیز در زمینه ثبت شرکت ها اطلاعاتی را جهت ثبت شرکت و انواع شرکتها در اختیار شما سروران گرامی قرار داده است. در صورت تمایل به اخذ مشاوره تخصصی تنها کافی است با شماره تماس مجتمع ایلیا تماس بگیرید.

اداره ثبت شرکت ها در بیرجند

نشانی اداره ثبت شرکت ها در بیرجند

  • تعریف شرکت سهامی عام‌: شرکت سهامی‌عام، شرکتی است بازرگانی که سرمایه‌‌ آن به سهام، تقسیم‌ شده که بخشی از این سرمایه از طریق فروش سهام به مردم تأمین‌ می‌شود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص :شرکت سهامی خاص شرکتی است بازرگانی که تمام سرمایه‌ آن منحصراً توسط مؤسسین، تأمین‌ گردیده و سرمایه‌ آن به سهام، تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام، ‌محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجاری تشکیل شده و هر یک از شرکا فقط به میزان سرمایه‌ خود مسئول قروض و تعهدات ثبت شرکت است.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی، شرکتی است که تحت نام مخصوص برای امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی تشکیل می‌شود. هر یک ازشرکا مسئول پرداخت تمام قروض شرکت است.
  • تعریف شرکت مختلط غیرسهامی : شرکت مختلط غیرسهامی، شرکتی است که برای امور تجاری تحت نام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود، بدون انتشار سهام، تشکیل می‌شود.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی : شرکت مختلط سهامی، شرکتی است که تحت نام مخصوص بین یک عده شرکای سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‌شود.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکتی است که برای امور تجاری، تحت نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل می‌شود و مسئولیت هریک از شرکا به نسبت سرمایه‌ای است که در شرکت گذاشته است.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ آن به وسیله‌ اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرار گیرد و سایر نهادهای عمومی میتوانند مابقی سرمایه شرکت تعاونی را تامین نمایند.
جهت دریافت آدرس اداره ثبت شرکتها بیرجند به مقاله ثبت شرکت در بیرجند مراجعه نمایید.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها