جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های ایلام

اداره ثبت شرکت در استان ایلام

این مقاله مربوط می شود به اطلاعات در رابطه با آدرس اداره ثبت شرکت های ایلام که راهنمای مناسب شما در مسیر ثبت شرکت ها می باشد. با ما همراه باشید. همچنین مقاله آدرس اداره ثبت شرکت های تمام کشور همراه تلفن اداره ثبت می تواند راهنمای متقاضیان ثبت در اداره مربوطه باشد.

نشانی اداره ثبت شرکت در استان ایلام

لازمه اولیه انجام یک فعالیت تجاری و غیر انتفاعی به شکل دسته جمعی ثبت شرکت می باشد. در جامعه امروز جهت انجام فعالیت های اقتصادی ثبت شرکت بیشتر از گذشته احساس می شود.

از ملزومات اولیه ثبت شرکت در شهرستان ها از جمله استان ایلام داشتن اطلاعات و دانش در این زمینه است. اشخاص جهت ثبت شرکت به دلیل عدم کفایت اطلاعات با پرسش های متعددی مواجه می شوند. که به دلیل نبود مرجع صالح و مطلع جهت پاسخگویی به سردرگمی آن ها افزوده می شود.

مجتمع ثبتی ایلیا با داشتن کارشناسان خبره در این زمینه توانستند کلیه این مشکلات را حل و اطلاعات جامعی را در رابطه با ثبت شرکت در ایلام در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

اداره ثبت شرکتها در ایلام

بلوار مدرس ، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان ایلام  تلفن : 08433366888

نشانی اداره ثبت شرکت در استان ایلام

انواع شخصیت های حقوقی در اداره ثبت شرکتها در استان ایلام

  • تعریف شرکت سهامی عام: شرکتی است تجاری که تمام سرمایه آن توسط موسسین تامین نمیشود بلکه بخشی را آن ها به عهده گرفته و بخش دیگر را از طریق قروش سهام به عموم به مردم تامین میکنند.
  • نحوه شرکت سهامی خاص: شرکت سهامی خاص است که در بدو ثبت شرکت موسسین مکلفند کلیه سرمایه شرکت را خود به عهده گرفته و اجازه ندارند از مشارکت عموم مردم استفاده کنند.
  • شرایط شرکت با مسئولیت محدود: شرکتی است که با دو نفر میتواند کار خود را شروع کند و سرمایه در این نوع شرکت ها اعلامی میباشد.و شرکا تا اندازه ای که سرمایه در شرکت آورده اند در برابر طلبکاران پاسخ گو می باشند.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی شرکتی است که با دو شریک یا بیشتر کار خود را شروع می کند و مسئولیت اشخاص ارتباطی به میزان سرمایه ی آن ها ندارد.
  • چگونگی شرکت مختلط غیر سهامی: شرکت مختلط غیر سهامی شرکتی است که با دو گروه شرکا کار خود را سر می گیرد یکی اشخاصی که دارای مسئولیت نامحدود هستند و ضامن نام گرفته اند و یک عده اشخاصی که مسئولیت شان تا میزان سرمایه است و شرکای با مسئولیت محدود نام گرفته اند.
  • چگونگی شرکت مختلط سهامی: شرکت مختلط سهامی شرکتی است که با دو گروه شرکا کار خود را آغاز میکند دسته اول شرکایی که سرمایه آن ها متشکل از سهام است و به عنوان شریک سهامدار وارد شرکت میشوند و دسته ی دیگر شرکای ضامن.
  • شرح تاسیس شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکتی است که با دو نفر فعالیت تجاری خود را آغاز میکند و اگر زمانی دارایی شرکت کفاف بدهی های شرکت را ندهد هر یک از شرکا به تناسب سرمایه ای که در شرکت آورده اند در مقابل طلبکاران پاسخگو خواهند بود.
  • توضیح شرکت تعاونی: شرکتی است که متشکل شده از اشخاص حقیقی و حقوقی که با حضور 7 نفر کار خود را آغاز میکند.
  • تاسیس شرکت تعاونی: کسانی که می خواهند به اقتصاد جامعه کمک کنند و می خواهند کار آفرینی کنند این نوع شرکتها را به ثبت می رسانند مدیرعامل اعضای هیئت مدیره باید قبلاً عضو هیئت مدیره یک شرکتی بوده باشند. بخشی از سرمایه این شرکتها از طریق وام های بانکی تامین می شود.

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد نادری
محمد نادری
3 سال قبل

قصد ثبت شرکت دارم نیاز به کمک وراهنمایی دارم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  محمد نادری
3 سال قبل

سلام برای ثبت کردن شرکت ابتدا باید یکی از انواع شرکت های ثبتی رو انتخاب کنین