جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

آدرس اداره ثبت شرکت های اردبیل

آدرس اداره ثبت شرکت های اردبیل

هر شرکت تجاری در اردبیل باید در اداره ثبت شرکتهای اردبیل به ثبت رسد از این رو دانستن آدرس اداره ثبت شرکتها اردبیل باید از سوی موسسین جزو موارد مهم تلقی شود و با دانستن آن تنها در چند گام فعالیت تجاری را به سرانجام رسانید. بدین منظور می توانید به مقاله آدرس اداره ثبت شرکت های تمامی کشور مراجعه کنید.

اداره ثبت شرکتها اردبیل

در آدرس اداره ثبت شرکت های اردبیل تاسیس و دریافت خدمات ثبتی با پیچیدگی های خاصی همراه است عموماً اشخاصی که قصد دارند شرکت به ثبت برسانند با این پیچیدگی ها مواجه میشوند و چون اطلاع رسانی در این زمینه بسیار ضعیف می باشد.

منابع موجود اطلاعات چندانی در این زمینه ارائه نمی دهند و از وجاهت قانونی هم برخوردار نیستند لذا بر سردرگمی اشخاص افزوده شده است. از جمله سوالاتی که برای افراد راجب به فرآیند ثبت مطرح میباشد مراحل، اسناد لازم، زمان مورد احتیاج جهت ثبت است.

مجتمع ثبتی ایلیا کلیه سوالات شما عزیزان که در آستانه ثبت شرکت در حوزه ثبتی استان در اردبیل هستید را با داشتن کارشناسان و مشاوران متخصص در این امر پاسخگو میباشد و شما را از مزیت داشتن مشاوره ای تخصصی و رایگان برخوردار می سازد.

آدرس اداره ثبت شرکت های اردبیل

شرکتهای ثبتی در اداره ثبت شرکت های اردبیل

  • تعریف شرکت سهامی عام: شرکت سهامی عامی شرکتی میباشد که دارایی شرکت متشکل از سهام می باشد و اعضا سهام دار نامیده میشوند که اشخاصی که در تاسیس شرکت نقش دارند بخشی از سرمایه را خود نقدا تودیع میکنند و باقی سرمایه که به عهده گرفته نشده است با مشارکت مردم تادیه میشود.
  • تعریف شرکت سهامی خاص: شرکت سهامی خاص شرکتی است ابتدا که تصمیم به فعالیت میگیرد کلیه بودجه ی شرکت را خود اعضایی که تصمیم گرفتند شرکت تشکیل بدهند باید محیا کنند و در برابر بدهی های شرکت هر چقدر که سهام آن ها می ازرد پاسخ گو هستند.
  • تعریف شرکت با مسئولیت محدود: شرکت با مسئولیت محدود بین دو نفر یا بیشتر به وجود می آید هدف از تشکیل آن انجام امور بازرگانی است و زمانی که شرکت با قرض روبرو میشود اشخاص غضو در شرکت تا اندازه ای که پول در شرکت گذاشته اند مسئول خواهند بود.
  • تعریف شرکت تضامنی: شرکت تضامنی شرکتی است که اسم منحصر به فردی دارد و فعالیت های تجاری انجام میدهد و اشخاصی که در این شرکت ها سهم دارند زمانی که شرکت با بدهی مواجه میشوند اعضا شخصا ضامن پرداخت کلیه بدهی های شرکت می باشند.
  • تعریف شرکت مختلط غیر سهامی: شرکت مختلط غیر سهامی، شرکتی است که در آن سهامداران نقشی ندارند بلکه متشکل شده از کسانی که مسئولیت تضامنی دارند و اشخاصی که مسئولیت محدود دارند در نام این شرکت باید عبارت”مختلط” به همراه نام یکی از اعضای ضامن درج شود.
  • تعریف شرکت مختلط سهامی: اعضای این شرکت هم سهامداران میباشند و هم ضامنین میباشند اگر شرکای ضامن بیشتر از یک نفر باشند مسئولیت آن ها همانند شرکای شرکت تضامنی میباشد. در نام این شرکت هم باید عبارت “مختلط”به همراه نام یکی از شرکای ضامن قید شود.
  • تعریف شرکت نسبی: شرکت نسبی شرکتی است که با دو نفر به وجود میاید و کارهای بازرگانی انجام میدهد و زمانی که شرکت بدهی بار می آورد اشخاص عضو در شرکت به اندازه ی نقدینگی که در شرکت دارند مسئول پرداخت میباشند.
  • تعریف شرکت تعاونی: شرکت که دست کم 51%دارایی شرکت را موسسین تامین میکنند و بقیه سرمایه شرکت را سازمان های دولتی از طریق صلح ، اجاره، اجاره به شرط تملیک فراهم مینمایند.
  • تعریف شرکت تعاونی : شرکت تعاونی، شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه‌ی آن به وسیله‌ اعضا در اختیار شرکت تعاونی قرارگیرد و سایر نهادهای عمومی میتوانند مابقی سرمایه شرکت تعاونی را تامین نمایند.
5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها