• شرایط ثبت شرکت در ورامین

افراد و اشخاص حقیقی که تصمیم بر شروع کسب و کار های اقتصادی به هر شکلی ، تجاری بازرگانی و هر نوعی دارند برای اینکه فعالیتشان شکل قانونی  پیدا کند ناگزیر به ثبت شرکت هستند و از این طریق فعالیتشان را شکل قانونمند می دهند و هم می توانند از این طریق فعالیتشان را گسترده کنند و روابط بیشتری برقرار کنند .از همین رو ثبت شرکت بسیار حائز اهمییت می باشد .

مراحل ثبت شرکت در ورامین

تمام مراحل ثبت شرکت را از طریق مشاوران و کارشناسان متخصص در زمینه ثبت شرکت می توانید دریافت کنید ، بهتر است قبل از هر گونه اقدامی در جهت ثبت شرکت تمامی اطلاعات در این زمینه را کسب نمایید و بعد برای ثبت اقدام نمایید ، گرچه که امور مربوط به ثبت را شخصا هم می توانید انجام دهید ولی بهتر است از طریق موسسه حقوقی و کارشناسان مجرب در این زمینه انجام شود زیرا در صورت بروز مشکلات همواره مشاورانی با تجربه کنار شما هستند که می توانند در تمام زمینه ها راهنماییتان کنند .

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در ورامین

 مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت اصل و کپی مدارک شناسایی همه اعضا می باشد که شامل کارت ملی و شناسنامه و در صورت  داشتن توضیحات کپی آن صفحه نیز باشد . علاوه بر مدارک شناسایی گواهی عدم سوء پیشینه همه اعضا نیز لازم است که از طریق مراکز پلیس +10 قابل دریافت می باشد . 

زمان و هزینه ثبت شرکت در ورامین

ثبت شرکت زمان دقیق ندارد و نمیتوان زمان دقیق برای امور ثبت مشخص کرد زیرا چندین آیتم وجود دارد که در ثبت شرکت موثر است گرچه که نمیتوان زمان دقیق مشخص کرد اما در صورتیکه در روند ثبت مشکلی به وجود نیاید در حالت عادی تقریبا 30 روز کاری زمان نیاز دارد . هزینه ثبت شرکت متغیر می باشد و با توجه به شرایط موضوعی و ابتدایی که اعضا اعلام میکنند مشخص می شود .

ثبت شرکتهای تجاری در ورامین

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ورامین
ثبت شرکت سهامی خاص در ورامین
ثیت شرکت تعاونی در ورامین
ثبت موسسات غیرتجاری در ورامین
ثبت صورتجلسه تغییرات شرکت در ورامین