جهت شروع ثبت و مشاوره رایگان فرم زیر را تکمیل نمایید

هر ساعتی در روز کنار شما هستیم

با کارشناسان ما مستقیم در تماس باشید
در ساعات کاری پاسخگوی تلفنی شما هستیم . بعداز تایم کاری لطفا واتس اپ پیام ارسال کنید

ثبت شرکت در اصفهان با هزینه کم و مدت زمان کوتاه

ثبت شرکت در اصفهان

امروزه به دلیل افزایش عرضه محصولات و در ادامه به دلیل ایجاد تشابهات در کاربرد و شکل کالاها و خدمات، پرداختن به امور مربوط به ثبت شرکت اقتصادی جزو مهم ترین موارد برای افزایش درآمد اشخاص خواهد شد.

از این رو جهت درک بهتر این موضوع ما در این متن به ارائه نکات مهم و اصولی جهت ثبت سریع شرکت در اصفهان خواهیم پرداخت. در ادامه همراه ما باشید.

ثبت شرکت در اصفهان

استان اصفهان یکی از بزرگترین قطب های تجارتی ایران می باشد. این استان در صنعت و تولید آهن، فولاد مصالح ساختمانی و پتروشیمی از مهم ترین مراکز ایران محسوب می شود.

به دلیل ظرفیت های بزرگ و ممتاز کسب شده در امر کشاورزی، دامداری، معدن و صنعت از زمان های دور مورد توجه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی قرار گرفته است. در این شهرستان یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع گوناگون و تاریخی و فرهنگساز از صنایع دستی ایران، می باشد.

مشاوره تخصصی ثبت شرکت در اصفهان

یک شرکت برای به ثبت رسیدن باید تمامی مراحل ثبتی و حقوقی را با مشاوره تخصصی وکلای حقوقی پیش ببرد زیرا در صورت نقص در انجام امور باید تمامی گام ها را از ابتدا و با صرف هزینه و زمان اضافی انجام دهد.

وکلای حقوقی ایلیا با بیش از 20سال سابقه در امر ثبت شرکت ها در تمامی کشور و دارا بودن رزومه قوی ثبتی و حقوقی راهنمای صفر تا صد شما بوده و مشاوره های حقوقی را رایگان در اختیار شما قرار داده تا در کمترین زمان به اهدافتان دست یابید.

تنها کافی است شماره خود را در قسمت مشاوره آنی رایگان وارد کرده تا کارشناسان مجرب ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

شرایط ثبت شرکت در اصفهان

  • حداقل تعداد افراد در شرکتها 2 نفر می باشد.
  • افراد هیئت مدیره باید بالای 18 سال سن داشته باشند.
  • براساس اعضای شرکت باید در ازای سهم الشراکه آن ها در برابر اشخاص ثالث قبول تعهد نمایند.
  • بهتر است که موسسین شرکت از تخصص و توانمندی لازم در خصوص موضوع فعالیت شرکت برخوردار باشند.

ثبت شرکت در اصفهان

مدارک ثبت شرکت در اصفهان

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان به شرح ذیل می باشد:

  • ارائه رونوشت برابر اصل مدارک شناسایی شرکا و مدیران
  • ارائه دو رونوشت از تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ارائه دو رونوشت از شرکتنامه
  • ارائه دو رونوشت از اساسنامه
  • ارائه دو رونوشت از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح در صورت نیاز و ارائه آن

مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان به شرح ذیل می باشد:

  • ارائه رونوشت برابر اصل مدارک شناسایی سهامداران و مدیران
  • ارائه دو رونوشت از اظهارنامه شرکت سهامی خاص
  • ارائه دو رونوشت اساسنامه شرکت
  • ارائه اصل گواهی بانکی مبنی بر پرداخت سرمایه تعهدی ( در شرکت های سهامی خاص حداقل 35 درصد از سرمایه شرکت باید در حسابی بنام شرکت نزد بانک واریز گردد.)
  • اخذ و ارائه مجوز فعالیت در صورت نیاز
  • ارائه دو رونوشت صورتجلسه مجمع عمومی موسسین
  • ارائه دو رونوشت صورتجلسه هیئت مدیره

ثبت شرکت رایگان در اصفهان

از جمله مهمترین سوالاتی که در این روزها برای فعالان اقتصادی ایجاد می شود این موضوع است که آیا می توان شرکت ها را به صورت تخصصی و رایگان به ثبت رساند یا خیر؟ که در پاسخ به این سوال باید بگوییم ثبت شرکت ها باید با پیمودن مراحل مختلف و با یاری اشخاص متخصص در این زمینه انجام گیرد.

در این راستا نیز متحمل پرداخت هزینه های ثبتی خواهید شد که از جمله مهم ترین آن ها ابطال تمبر و ارائه مجوزهای لازم است که باید از سوی متقاضیان ثبت به اداره ثبت شرکت ها ارائه گردد.

ثبت شرکت ها باید با دقت تمام و تخصص انجام پذیرد. در همین راستا کارشناسان ایلیا شما را برای ثبت شرکت یاری خواهد کرد.

مزایای ثبت شرکت در اصفهان

  • وقتی شرکتی در اصفهان ثبت می شود همه قراردادهایی که میان شرکا بسته می شود رسمی و قانونی می گردد و هیچ کدام یک از شرکا این توانایی را ندارند تا همانند اسناد غیررسمی از وجود اساسنامه و شرکتنامه و تصمیم های دیگری که ثبت می شود اظهار بی اطلاعی کنند و یا به ایراداتی که امکان دارد درباره اسناد غیر رسمی وارد شود استناد کنند.
  • با ثبت شرکت، شرکت می تواند موجب آثار و اعمال و مصدر معامله ها و رابطه های مالی و اقتصادی گردد.
  • وقتی شرکتی منحل یا ورشکسته می شود با مقررات و قوانین خاصی به اوضاع مالی شرکت رسیدگی می گردد.

هزینه ثبت شرکت در اصفهان

هزینه ثبت شرکت در اصفهان دارای حداقل و حداکثر تعرفه ای می باشد که در صورت انجام شدن امور به اشتباه یا عدم درج مدارک صحیح امکان افزایش هزینه ها امکان می پذیرد زیرا ثبت شرکت دارای مراحل پیچیده ای می باشد که اگر یک گام را اشتباه بردارید باید از ابتدا تمامی گام ها را با صرف زمان و هزینه اضافی بپیمایید. در جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت شرکت در اصفهان می توانید با ثبت شرکت ایلیا تماس بگیرید.

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان

مدت زمان ثبت شرکت در اصفهان توسط ثبت شرکت ایلیا پس از تکمیل مدارک 15 الی 20 روز کاری می باشد بدین شکل که جهت تعیین نام از زمان تکمیل مدارک 3 تا 4 روز کاری زمان بر می باشد و پس از آن ارسال و تایید و تحویل مدارک 10 الی 15 روز کاری زمان بر است.

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

مراحل ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت توسط متقاضی

  1. تنظیم موضوع فعالیت
  2. انتخاب نوع قالب ثبتی بر اساس فعالیت شرکت
  3. تکمیل مدارک لازم
  4. ثبت اطلاعات شرکت در سامانه اداره ثبت شرکتها اصفهان
  5. ارسال مدارک برای کارشناسان اداره ثبت
  6. دریافت اوراق مربوط به شرکت

راهنمای ثبت شرکت در اصفهان

مطابق قانون تجارت اعضا در شرکتها برای ( تأسیس شرکت و یا موسسات غیر تجاری و یا شرکتهای سهامی خاص، مسئولیت محدود و غیره) جهت امور تجاری بین دو یا چند نفر تشکیل می شود و باید در نظر داشت که میزان تعهد افراد در شرکتها متفاوت می باشد.

با ثبت شرکت می توانید در حیطه قوانین تجاری قدم برداشت و در زمینه های وسیع تری نسبت به قبل فعالیت نمود.

برای ثبت شرکت ها نیاز به مراجعه به اداره ثبت شرکت ها می باشد از این رو برای انجام کلیه امور حقوقی نیاز به مشاوره از یک مجتمع حقوقی و ثبتی باتجربه دارید شما موکلین عزیز در نظر داشته باشید جهت هرگونه ثبت شرکت در اصفهان با مشاورین متخصص ما در دپارتمان حقوقی ایلیا در تماس باشید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اصفهان

در شرکت با مسئولیت محدود فقط تا میزان و مقدار سرمایه هر شخص در شرکت می باشد و مسئولیت هر شریک در مقابل قروض و دیون شرکت فقط در حدود سهم او در شرکت می باشد.

پس بنابراین باید توجه داشت که هدف کلی ثبت شرکت مسئولیت محدود استفاده از امکانات و امتیازات بعد از ثبت به منظور ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات و البته پیشبرد اوضاع اقتصادی و انتفاعی مجموعه اعضای شرکت است.

ثبت شرکت سهامی خاص در اصفهان

ثبت شرکتهای سهامی خاص با درنظر گرفتن اصول مندرج در اداره ثبت شرکتها انجام می شود. زیرا که دراین شرکت سرمایه افراد به سهام یا قطعات سهام (سهم الشراکه) تقسیم شده و سهم الشرکه آزادانه قابل نقل و انتقال نیست. در شرکت سهامی خاص افراد متشکل می شوند از 5 نفر که 3نفر آنها سهامدار و 2 نفر بازرس هستند.

در این شرکت میزان تعهدات افراد نسبت به سرمایه آنها می باشد در شرکت سهامی خاص دارایی بین افراد به (قطعات سهام) تبدیل می شود و شرکت های دیگر نیز تقریبا به همین صورت متشکل می شوند.

ثبت موسسه در اصفهان

موسسات غیرتجاری وظایفی مانند خدمات و آموزش و خیریه را به دور از دریافت سود انجام می دهند. از این رو کارشناسان حقوقی با ارائه تمامی نکات مربوط به ثبت موسسه راهنمای شما هستند. برای ثبت موسسه در اصفهان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز آن می توانید به صورت قانونی موسسات را ثبت کنید.

ثبت شرکت پیمانکاری در اصفهان

موضوعات پیمانکاری و انجام پروژه های مربوط به آن را باید در شرکت های پیمانکاری پیگیری کنید . از این رو اغلب شرکت هایی مانند پیمانکاری که قرارداد با افراد و شرکت های طرف قرارداد خود عقد می کنند باید از نوع پیمانکاری ثبت شوند. برای ثبت شرکت پیمانکاری خود بر روی تخصص وکلای ایلیا تکیه کنید.

ثبت شرکت بازرگانی در اصفهان

تجارت به معنای همان بازرگانی است که امروزه شرکتهای بسیاری برای ثبت شرکت بازرگانی خود به اداره ثبت شرکتها مراجعه می کنند و نیاز به ارائه مدارک و مجوزهای لازم برای این امر هستند. ما این مژده را به شما خواهیم داد که با مراجعه حضوری و یا مشاوره آنلاین و تلفنی ایلیا خود در کم ترین زمان امور ثبت شرکت را انجام خواهید داد.

ثبت شرکت خدماتی در اصفهان

خدمات به معنای ارائه بهترین روش انام امور ثبتی و حقوقی می باشد که باید برای اخذ تسهیلات هرچه سریعتر شرکت خدماتی را ثبت کنید تا مشتریان خود را معطوف به اخذ خدمات از سوی خود کرده و بدین صورت کسب درآمد کنید.

ثبت شرکت خدماتی باید بر اساس اصول و قواعد خاص که در اداره ثبت درج شده انجام شود که مشاوره وکیل مجرب حقوقی در این زمینه راهگشای سریع و به صرفه شما خواهد بود. با ما در تماس باشید و مشاوره رایگان حقوقی دریافت کمید.

سامانه ثبت شرکت ها و موسسات در اصفهان

جهت ورود به سایت ثبت شرکت ها و موسسات در کشور می توانید از تخصص کارشناسان ثبتی و حقوقی بهره بگیرید و با فرآیند ثبت شرکت و موسسه شایسته خود با تاثیری شگرف در پیشبرد اهدافتان گام بردارید.

سامانه ثبت شرکت ها در اصفهان با نشانی اینترنتی به نام سامانه ثبت اسناد و املاک در دسترس بوده که متقاضیان ثبت می توانند برای اقدام به ثبت شرکت و موسسه خود به آن مراجعه کنند.

نکات ثبت شرکت تخصصی در اصفهان

استان اصفهان به واسطه ی قرار گرفتن در مرکز ایران به شاهراه تجارت کشور تبدیل شده است. از جهاتی دیگر صنایع دستی این استان که به عنوان بزرگترین تولید کننده صنایع دستی ایران می باشد چهره ای جهانی به این استان بخشیده است. همین مسئله زمینه ساز بوجود آمدن تعداد بالایی شرکت در این استان گردیده است.

متقاضیانی که می خواهند شرکتی را در استان اصفهان به ثبت برسانند و اطلاعات لازم و کافی در این زمینه ندارند می توانند تا انتهای مقاله همراه ما باشند.

آدرس اداره ثبت شرکتها در اصفهان

هر تجارت بنابه دستور اداره ثبت اسناد و املاک کشور باید به صورت یک شرکت واحد یا موسسه به ثبت رسد از این رو دانستن آدرس اداره ثبت شرکتهای هر استان مقوله ای مهم به حساب می آید که متن آدرس اداره ثبت شرکتهای اصفهان می تواند در این مسیر راهنمای شما باشد.

نشانی اداره ثبت اصفهان: استان اصفهان، شهر اصفهان، خیابان کاوه، اول خیابان جابر انصاری

کدپستی : 1571517451

شماره تماس : 34410247- 34416019 (031)

واحدهای ثبت شرکت در استان اصفهان

جهت مشاوره و انجام امور ثبتی خود می توانید فرم مشاوره آنی رایگان را کامل کنید تا در اسرع وقت مشاوران و کارشناسان ثبتی ایلیا با شما تماس بگیرند هم چنین می توانید با شماره تلفن 26655119-021 تماس حاصل نمایید.

5/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
48 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نسیم ملکان
نسیم ملکان
1 سال قبل

سلام
روزتون بخیر باشه_ خواستم بپرسم ثبت شرکت با موضوع فعالیتی سالن زیبایی به چه نحویه؟ و چقدر زمان میبره ؟و هزینش هم بی زحمت بفرمایید.

بهزاد مردانی
بهزاد مردانی
4 سال قبل

با سلام و خسته نباشید ؛ قصد دارم یک شرکت بازرگانی به ثبت برسانم ؛ لطفاً راهنمایی کنید ؛ متشکرم

ثبت شرکت ایلیا ®
ثبت شرکت ایلیا ®
پاسخ به  بهزاد مردانی
4 سال قبل

سلام عرض کردم ، وقتتون بخیر . برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در این حوزه میتوانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید .

سید احمد موسوی
سید احمد موسوی
5 سال قبل

در اصفهان شرکت تجهیزات دندانپزشکی و یا شرکت تبلیغاتی میخواهم ثبت نمایم.راهنمایی کنید در اصفهان با چه کسی تماس بگیرم

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  سید احمد موسوی
5 سال قبل

شما برای ثبت شرکت دو تا انتخاب دارید: 1-شرکت با مسئولیت محدود : با حداقل دو نفر ثبت میشه ، سرمایه اولیه اش هم تعهدی هستش یعنی واریزی ندارید 2-شرکت سهامی خاص:با حداقل 5 نفر ثبت میشه و در زمان ثبت 35% از سرمایه اولیه شما واریز میشه داخل بانک

فتاحی
فتاحی
6 سال قبل

قصد ثبت شرکت در اصفهان را دارم

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  فتاحی
6 سال قبل

در مورد ثبت شرکت در ابتدا شما باید با انواع شرکت های ثبتی آشنا بشین و بعد با توجه به نیازتون یکی از اون ها رو انتخاب کنین جهت ارائه اطلاات بهتر کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت

یادگاری
یادگاری
6 سال قبل

قصد ثبت شرکت را دارم احتیاح به مشاوره دارم

ناصر صادقی
ناصر صادقی
6 سال قبل

سلام قصد ثبت شرکت در اصفهان جهت شرکت در مزایده را دارم

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  ناصر صادقی
6 سال قبل

برای ثبت کردن شرکت باید در درجه اول یکی از انواع شرکت های ثبتی رو انتخاب کنین که به دو دسته شرکت بامسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص تقسیم می شود . جهت ارائه اطلاعات تخصصی تر مشاوران امروز با شما تماس خواهند گرفت

محمد علي تركاشوند
محمد علي تركاشوند
6 سال قبل

سلام ميخوام شركت ثبت كنم لطفا تماس بگيريد

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  محمد علي تركاشوند
6 سال قبل

برای ثبت شرکت شما باید از بین شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص یکی رو انتخاب کنین و برای دریافت اطلاعات مربوط به هر کدام از این شرکت ها میتوانین به مقاله های مربوط به ثبت شرکت با مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی خاص مراجعه فرمایید .

دوستدار
دوستدار
6 سال قبل

سلام من یه شرکت تولیدی صنعتی در حوزه های تجاری و بازرگانی میخوام ثبت کنم.با یکی از دوستانم مشورت کردم و ایشون ثبت شرکت سهامی خاص با رویکرد تولیدی رو به من داد.البته خودم بیشتر تمایلم به ثبت شرکت با مسءولت محدود هست.حالا سر دو راهی موندم نمیدونم باید چه نوع شرکتت تولیدی یا صنعتی رو به ثبت برسونم .از کارشناسان محترم ثبت شرکت ایلیا در این حوزه میخوام که راهنمایی های لازم رو جهت ثبت شرکت تو اصفهان راهنمایی و مشاوره بدن. البته من یه موسسه خدماتی هم دارم که میخواستم بدونم میشه همین موسسه رو به شرکت محدود… بیشتر بخوانید

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  دوستدار
6 سال قبل

با سلام در پاسخ به سوالات شما باید گفت که در درجه اول امکان تبدیل موسسه به شرکت و به طور کلی تبدیل شرکت با مسئولیت محدود یا سهامی خاص به هم دیگر وجود ندارد. برای نوع موضوع فعالیت شما هر دو نوع شرکت سهامی خاص و با مسئولیت محدود می توانند مناسب باشند و شما بر اساس شرایط داخلی خود برای انتخاب یکی از انواع شرکت های ثبتی می توانین اقدام کنین . در صورتی مقالات ما در مورد شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص نتوانست اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهد می توانید با… بیشتر بخوانید

خلیلی
خلیلی
6 سال قبل

درود.من برای دریافت نماد الکترونیک احتیاج به ثبت یک شرکت در زمینه صنایع چوب میباشم .لطفا مرا لاهنمایی کنید.

ثبت شرکت ایلیا®
ثبت شرکت ایلیا®
پاسخ به  خلیلی
6 سال قبل

با سلام سپاس از مطالعه مقاله مربوط به ثبت شرکت کارشناسان ما برای ارائه مشاوره رایگان با شما تماس میگیرند

شجاعی
شجاعی
6 سال قبل

قصد راه اندازی شرکت با مسولیت محدود دارم و نیاز به مشاوره و راهنمایی دارم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  شجاعی
6 سال قبل

با سلام کارشناسان ثبت شرکت ایلیا در اسرع وقت با شما تماس می گیرند

ناصرصمدي
ناصرصمدي
6 سال قبل

باسلام
اينجانب قصدثبت شركت فني مهندسي اسانسوردراصفهان رادارم،لطفا واهنمايي فرماييد.
باتشكر

مرتضی
مرتضی
6 سال قبل

سلام
قصد ثبت شرکت در اصفهان دارم.

حسين رضايي همامي
حسين رضايي همامي
6 سال قبل

با سلام
لطفا در مورد ثبت شركت سهامي خاص با موضوع گردشگري با بنده تماس بگيريد.
سپاس.

امیر
امیر
7 سال قبل

قصد تاسیس شرکت سهامی خاص را دارم

علی احمدیان
علی احمدیان
7 سال قبل

با سلام از کاشان مزاحمتون میشم. ما دنبال ثبت یه موسسه مردم نهاد(NGO) هستیم که مراحل مجوز آن از طریق فرمانداری انجام شده و جهت ثبت اون به اداره ثبت شرکتها معرفی شدیم. خواستم ببینم اگه بخواهیم مراحل ثبتی را شما زحمتش رو بکشین چقدر زمان میبره و در ثانی چقدر هزینه بر هست برامون . ممنون

خميسي
خميسي
7 سال قبل

سلام و عرض ادب
آيا امكان ثبت شركت با مسؤليت محدود در مدت ١٠ روز امكان پذير هستش؟

جواد
جواد
7 سال قبل

باسلام قصدثبت شرکت دارم لطفاتماس بگیرید

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  جواد
7 سال قبل

با سلام کارشناسان ثبت شرکت و برند ایلیا در اسع وقت با شما تماس میگیرند

فیضیان
فیضیان
7 سال قبل

با سلام. قصد ثبت شرکت در اصفهان را دارم. لطفاً با من تماس بگیرید.
با تشکر

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  فیضیان
7 سال قبل

با سلام کارشناسان دپارتمان تخصصی ثبت شرکت ایلیا با شما در اسرع وقت تماس میگیرد

حیدریان
حیدریان
7 سال قبل

سلام قصد ثبت شرکت در اصفهان را دارم نیازمندمشاوره هستم

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  حیدریان
7 سال قبل

با سلام کارشناسان متخصص مجتمع ثبت شرکت و برند ایلیا در اسرع وقت با شما تماس حاصل می نمایند

فخاری
فخاری
7 سال قبل

با سلام
قصد ارائه صورتجلسه مجمع عمومی سالیانه و تغییرات شرکت را دارم آیا موسسه شما انجام این چنین کارهایی را در حیطه کار خود دارد یا خیر؟

ثبت شرکت ایلیا
ثبت شرکت ایلیا
پاسخ به  فخاری
7 سال قبل

درود بر شما کلیه موراد تغییرات شرکت در مجموعه ایلیا به صورت تخصصی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام ی گردد.